Twas even zoeken maar dit is dan wel weer een leuke postquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor de liefhebber: Forza 2 komt op 31 mei
Huur king kong en Need for speed most wanted, en krijg er fuzion frenzy 2 voor terugquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:01 schreef wc-eend het volgende:
February 6, 2007 - Last week we reported on rumors that Microsoft was starting an incentive program that would reward gamers with physical merchandise for their Xbox 360 Achievements. Today Microsoft confirmed this program and disclosed the spicy details.
Dubbed the Experience Challenge, players that increase their gamerscore by 1,500 between February 12 and April 12, 2007, will receive a chance to win some Xbox Live bounty. The rewards will be divided into three levels:
Level 1 (Gamers who have an annual gamerscore between 0-4,999 at time of entry): Game Picture, Dashboard theme, Contra for Xbox LIVE Arcade
Level 2 (5,000-9,999 annual gamerscore): Level 1 Package, 100 Microsoft Points and a contest T-shirt
Level 3 (10,000+ annual gamerscore): Level 1 Package, 200 Microsoft Points, contest T-shirt and Fusion Frenzy 2
Those who achieve levels one or two will have their Rewards Level upgraded for 2007.
In order to participate, you'll need to have a valid Windows Live ID linked with your Xbox Live gamercard, be a legal resident of the 50 United States and District of Columbia, and be at least thirteen years-old. Microsoft says we can expect future competitions to be available to a global audience.
Sign up for participation here on February 12. Reward quantities are limited so winners will be selected on a first come, first served basis.
jammer alleen nog in amerika
Haar eerste tvp..quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:56 schreef wc-eend het volgende:
mk,oi n ç, ui,m ,ii 4sdressxsaaswssfn hjnnnnnmmmmmmmmmmmmmmmmmm
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm m;./ssac avccv
TVP van mijn 4 maanden oude dochtertje..
quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor de liefhebber: Forza 2 komt op 31 mei
quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:56 schreef wc-eend het volgende:
King Kong is idd makkelijk scoren, maar Most Wanted toch niet. Erzijn spellen waar je makkelijker punten mee scoort.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:54 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Huur king kong en Need for speed most wanted, en krijg er fuzion frenzy 2 voor terug
Achievement unlockedquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:56 schreef wc-eend het volgende:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:31 schreef Heintje het volgende:
[..]
King Kong is idd makkelijk scoren, maar Most Wanted toch niet. Erzijn spellen waar je makkelijker punten mee scoort.
Volgens mij zat ik bij Amped en Tomb Raider sneller aan de 1000 dan bij Most Wanted.
Nog 1 achievement en ik heb ze alle 50 in Viva Pinata.quote:
Maar dat ben jijquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:31 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nog 1 achievement en ik heb ze alle 50 in Viva Pinata.
Trouwens in GoW en Test Drive hoef ik ook nog maar 1 achievement.
Voor fuzion frenzy 2 moet je toch +10.000 punten halen?quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:54 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Huur king kong en Need for speed most wanted, en krijg er fuzion frenzy 2 voor terug
En dan?quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:31 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nog 1 achievement en ik heb ze alle 50 in Viva Pinata.
Trouwens in GoW en Test Drive hoef ik ook nog maar 1 achievement.
nee, alleen de Amerikanen en ook alleen als je voor een bepaalde datum 1500 punten erbij scoortquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:24 schreef TwyLight het volgende:
Dus IEDEREEN met 10.000+ punten krijgt Fuzion Frenzy? Dat zijn er VEEL
Ik heb bij een vorige contest ook een t-shirt gewonnen in een US only geval, gewoon een hele lieve mail naar majornelson sturenquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:25 schreef kepler het volgende:
nee, alleen de Amerikanen en ook alleen als je voor een bepaalde datum 1500 punten erbij scoort
Redelijk oud nieuws, als in, het was al maandje of wat bekendquote:
Dat hele gedoe met die beeats is echt belachelijkquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:29 schreef MMaRsu het volgende:
Morgen he. Lijkt mij eigenlijk een groot stuk minder dan de vorige 2 games, maarja die waren ook door AKI gemaakt en niet door EA.
Het klinkt wel maf ja, maar misschien speelt t wel heel leukquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat hele gedoe met die beeats is echt belachelijk
Ziet er tof uitquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:20 schreef Panick het volgende:
Infinite Undiscovery.
[afbeelding]
Oude screenshot (sep-06), sindsdien weinig van gehoord meer. Maar wel iets om in de gaten te houden.
offtopic: just cause zou elk moment door je brievenbus kunnen vallenquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ziet er tof uitMaar verder is er nog niets over bekend?
Hitmen ook bij jou dus pas maar op het is een killerquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:56 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
offtopic: just cause zou elk moment door je brievenbus kunnen vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |