Twas even zoeken maar dit is dan wel weer een leuke postquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor de liefhebber: Forza 2 komt op 31 mei
Huur king kong en Need for speed most wanted, en krijg er fuzion frenzy 2 voor terugquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:01 schreef wc-eend het volgende:
February 6, 2007 - Last week we reported on rumors that Microsoft was starting an incentive program that would reward gamers with physical merchandise for their Xbox 360 Achievements. Today Microsoft confirmed this program and disclosed the spicy details.
Dubbed the Experience Challenge, players that increase their gamerscore by 1,500 between February 12 and April 12, 2007, will receive a chance to win some Xbox Live bounty. The rewards will be divided into three levels:
Level 1 (Gamers who have an annual gamerscore between 0-4,999 at time of entry): Game Picture, Dashboard theme, Contra for Xbox LIVE Arcade
Level 2 (5,000-9,999 annual gamerscore): Level 1 Package, 100 Microsoft Points and a contest T-shirt
Level 3 (10,000+ annual gamerscore): Level 1 Package, 200 Microsoft Points, contest T-shirt and Fusion Frenzy 2
Those who achieve levels one or two will have their Rewards Level upgraded for 2007.
In order to participate, you'll need to have a valid Windows Live ID linked with your Xbox Live gamercard, be a legal resident of the 50 United States and District of Columbia, and be at least thirteen years-old. Microsoft says we can expect future competitions to be available to a global audience.
Sign up for participation here on February 12. Reward quantities are limited so winners will be selected on a first come, first served basis.
jammer alleen nog in amerika
Haar eerste tvp..quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:56 schreef wc-eend het volgende:
mk,oi n ç, ui,m ,ii 4sdressxsaaswssfn hjnnnnnmmmmmmmmmmmmmmmmmm
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm m;./ssac avccv
TVP van mijn 4 maanden oude dochtertje..
quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor de liefhebber: Forza 2 komt op 31 mei
quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:56 schreef wc-eend het volgende:
King Kong is idd makkelijk scoren, maar Most Wanted toch niet. Erzijn spellen waar je makkelijker punten mee scoort.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:54 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Huur king kong en Need for speed most wanted, en krijg er fuzion frenzy 2 voor terug
Achievement unlockedquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:56 schreef wc-eend het volgende:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:31 schreef Heintje het volgende:
[..]
King Kong is idd makkelijk scoren, maar Most Wanted toch niet. Erzijn spellen waar je makkelijker punten mee scoort.
Volgens mij zat ik bij Amped en Tomb Raider sneller aan de 1000 dan bij Most Wanted.
Nog 1 achievement en ik heb ze alle 50 in Viva Pinata.quote:
Maar dat ben jijquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:31 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nog 1 achievement en ik heb ze alle 50 in Viva Pinata.
Trouwens in GoW en Test Drive hoef ik ook nog maar 1 achievement.
Voor fuzion frenzy 2 moet je toch +10.000 punten halen?quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:54 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Huur king kong en Need for speed most wanted, en krijg er fuzion frenzy 2 voor terug
En dan?quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:31 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nog 1 achievement en ik heb ze alle 50 in Viva Pinata.
Trouwens in GoW en Test Drive hoef ik ook nog maar 1 achievement.
nee, alleen de Amerikanen en ook alleen als je voor een bepaalde datum 1500 punten erbij scoortquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:24 schreef TwyLight het volgende:
Dus IEDEREEN met 10.000+ punten krijgt Fuzion Frenzy? Dat zijn er VEEL
Ik heb bij een vorige contest ook een t-shirt gewonnen in een US only geval, gewoon een hele lieve mail naar majornelson sturenquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:25 schreef kepler het volgende:
nee, alleen de Amerikanen en ook alleen als je voor een bepaalde datum 1500 punten erbij scoort
Redelijk oud nieuws, als in, het was al maandje of wat bekendquote:
Dat hele gedoe met die beeats is echt belachelijkquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:29 schreef MMaRsu het volgende:
Morgen he. Lijkt mij eigenlijk een groot stuk minder dan de vorige 2 games, maarja die waren ook door AKI gemaakt en niet door EA.
Het klinkt wel maf ja, maar misschien speelt t wel heel leukquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat hele gedoe met die beeats is echt belachelijk
Ziet er tof uitquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:20 schreef Panick het volgende:
Infinite Undiscovery.
[afbeelding]
Oude screenshot (sep-06), sindsdien weinig van gehoord meer. Maar wel iets om in de gaten te houden.
offtopic: just cause zou elk moment door je brievenbus kunnen vallenquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ziet er tof uitMaar verder is er nog niets over bekend?
Hitmen ook bij jou dus pas maar op het is een killerquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:56 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
offtopic: just cause zou elk moment door je brievenbus kunnen vallen
Ah.. ben ook benieuwd what all the fuzz is about.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:21 schreef MMaRsu het volgende:
Def Jam demo staat op marketplace, nou maar es ff kijken
Ik snap uberbaubt niet dat mensen die ouwe games nog kopen, heb zelfquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hitmen ook bij jou dus pas maar op het is een killer![]()
Wat ik niet snap trouwens is dat er nu van die stomme XBLA games komen. Nu zijn er geen echte topgames dan zou ik juist Worms, Kolonisten van Katan. enz op XBLA zetten. En dan strax als er weer echte top games uitkomen de wat mindere arcade games.
Leaderboards. Voor mij de enige reden om nog wat oude games weer opnieuw te kopen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:48 schreef _sin_ het volgende:
[..]
Ik snap uberbaubt niet dat mensen die ouwe games nog kopen, heb zelf
toen ik de box net had een paar demo's geprobeerd, maar het blijven
gewoon ouwe games op een grote TV. Ik bedoel, ik heb ook wel leuke
herrineringen aan een (bv) doom, maar om dat nu nog een avondje te
gaan spelen.. Na 5 minuten demo-spelen had ik het al wel gezien..![]()
Antwoord van hemquote:Gezocht Pro Evolution Soccer 6
Beschrijving
ruilen tegen Oblivion, Table Tennis of Perfect Dark Zero ?
Wat krijg ik vandaag bij de post ? Table Tennisquote:Hee, ik wil Pro Evoltuion 6 wel ruilen voor Table Tennis als het aanbod nog geld. Ik woon in Dordrecht dus afhalen lijkt me geen probleem.
Groeten Tim
Deze reactie is afkomstig van:
Naam: Tim
quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Mijn advertentie op Marktplaats:
[..]
Antwoord van hem![]()
[..]
Wat krijg ik vandaag bij de post ? Table Tennis![]()
Kneus![]()
Er zitten 0 Blazing moves in, je kunt niet meer iemand lekker met zijn kop in een jeep rammen, of wat voor coole dingen uit deel 1 dan ook.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:32 schreef Ron.666 het volgende:
Geen finishing moves? Dan komt de game er helemaal niet in. Maar is dat al 100% zeker? Het was toch zo'n game waarbij je op de beat moet meppen? Dan kan ik me voorstellen als je een goeie ronde hebt gehad er wel een finishing move vrij komt.
Het kan gewoon niet dat dat er uit is. I'm in denial.
[..]
Antwoord van hem![]()
[..]
Kneus![]()
[..]
Antwoord van hem![]()
[..]
Kneus![]()
quote:
sterfquote:Oh ik dacht dat het juist omgekeerd was :p. Dat ik Pro Evo 6 kreeg voor Table Tennis. Sorry dan voor de verwarring.
Kan je hem misschien weer terugsturen naar mij of moet ik hem zelf op komen halen?
Het "evolutie" proces is versneld dus ik denk dat het straks moeilijker (en dus langer) wordt.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Crackdown is tof. De graphics zijn fantastisch en erg cool. De gameplay is erg leuk, vooral het feit dat je zo hoog kan springen is handig. Enige dat ik me afvraag is of de game niet te snel uitgespeeld is, ben nu een uurtje bezig denk ik en heb al vier gangleden uitgeschakeld.
Je skills gaan langzamer in de echte game, dus dan wordt het al iets moeilijker. Verder moet je in totaal een paar tientallen aan bendeleden omleggen, dus daar gaan wel een paar uurtjes inzitten.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Crackdown is tof. De graphics zijn fantastisch en erg cool. De gameplay is erg leuk, vooral het feit dat je zo hoog kan springen is handig. Enige dat ik me afvraag is of de game niet te snel uitgespeeld is, ben nu een uurtje bezig denk ik en heb al vier gangleden uitgeschakeld.
Waarom heb jij hem al, en ik nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Waarom heb jij hem al, en ik niet![]()
Ik speel de echte gamequote:Op donderdag 8 februari 2007 16:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je skills gaan langzamer in de echte game, dus dan wordt het al iets moeilijker. Verder moet je in totaal een paar tientallen aan bendeleden omleggen, dus daar gaan wel een paar uurtjes inzitten.
Ik ga de demo vanavond maar spelen, krijg de game de 23e dacht ikquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ga Crackdown echt niet spelen om die gang-leden om te leggen, gewoon alle skills maxen, en kijken wat er allemaal te beleven valt, daarna misschien eens missies doen.
Target lock is zo 80's... maar werkt wel lachen in een B spel... zoals een Just Cause ofzoquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:13 schreef AQuila360 het volgende:
Richtsysteem is klote idd hij lockt alles behalve het dat gene wat je neer wil schieten.
Niet echt locken maar hij moet wel de goede pakken en vooral als er meerdere staan is het vervelend of hij pakt een auto die langs rijd! Maar goed doet verder nix af aan het spel!quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Je hoeft toch ook niet te locken ?
Klopt ja dat ging gewoon soepel dat zag ik ook liever in Crackdown maar goed zo veel maakt het ook niet uit.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Geef mij maar een richtsysteem als in Saints Row. Dat werkte perfect.
De linker trigger niet gebruiken en je hebt toch hetzelfde principe ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Geef mij maar een richtsysteem als in Saints Row. Dat werkte perfect.
EA doet niets anders!! Ik speel nooit een spel van EA het is toch allemaal troep. Dat ene Lord of the Rings spel leek me wel mooi te gaan worden en dat zetten ze dan stop.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:04 schreef MMaRsu het volgende:
EA heeft een een superleuke serie met veel potentieel de grond in weten te boren.
Good job EA!
Klopt, maar het is verleidelijk om die lockon te gebruiken.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De linker trigger niet gebruiken en je hebt toch hetzelfde principe ?
Dat is nog zwak uitgedruktquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Screen is niet mooi. Dat is zeker
Nou dat weet ik zo niet hoor, Def Jam heeft immers nog de klik van G-UNOT! Verkopen doet ie dan toch welquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Rain gaat even goed verkopen als Def Jam zo te horen
*U wens wordt in behandeling genomenquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:03 schreef TwyLight het volgende:
Ik zoek eigenlijk een spel met giant enemy crab's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |