Dealquote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:52 schreef golfer het volgende:
Ik zal niets meer over Matthijs zeggen hier.
nog ff dit Golfer Martin Bril heeft wel voor Parool gewerktquote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:52 schreef golfer het volgende:
Ga jezelf even afrukken of vingeren ?quote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 04:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Ga jezelf even afrukken of vingeren ?
Ik ga geen roddels meer verspreiden over een vrij tijdelijke hoofdredacteur bij mijn ex-krantje.
.overigens deed Matthijs dat niet al te best at ik van menig Paroollezer heb begrepen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 04:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga geen roddels meer verspreiden over een vrij tijdelijke hoofdredacteur bij mijn ex-krantje.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:56 schreef maril het volgende:
vanavond echter vond ik de meligheid van de heren Matthijs en MM![]()
Zoals MMH terecht zei, kon je zien dat Derek een echte doorzetter is, een bijtertje. Volgens mij heeft zijn, best knappe, vrouw thuis dan wel weer de broek aan, maar dat terzijde...quote:
Bij deze richt ik gelijk de anti-Martin Bril Club op.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:54 schreef maril het volgende:
[..]
nog ff dit Golfer Martin Bril heeft wel voor Parool gewerkt
Martin Bril (Utrecht, 21 oktober 1959) is een Nederlandse columnist en schrijver.
Na een studie filosofie in Groningen ging hij naar de Nederlandse Filmacademie in Amsterdam. Bril schreef jarenlang columns in onder andere Het Parool. Sinds enkele jaren schrijft hij dagelijks in De Volkskrant. Verder publiceert hij in Vrij Nederland het feuilleton Evelien, dat onder regie van Rita Horst een televisieserie werd.
Hij schreef in 2006 het dictee voor het Groot Dictee der Nederlandse Taal.
Je klinkt idd wel heel erg als Johnny Drama uit Entouragequote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:52 schreef golfer het volgende:
Het was Marc Marie die het vroegquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:37 schreef arneaux het volgende:
Ik vind t best apart dat Mathijs t voor elkaar krijgt dat een multimiljonair op zn hoofd gaat staan.
Mwah, niet echt boeiend dus. Doe Maar de musical is ook al meer dan eens in een programma geweest volgens mij...quote:Op maandag 5 februari 2007 16:00 schreef borisz het volgende:
De presentatie is in handen van Claudia de Breij.
Daniël Boissevain komt vertellen over de nu al succesvolle musical ‘Doe Maar’.
Lucas van Merwijk , één van de beste Latin-drummers ter wereld, geeft een kort optreden met zijn nieuwe band: ‘Lucas van Merwijk’s Music Machine’.
Ursul de Geer is - naast zijn televisiewerk - ook toneelregisseur en brengt het stuk ‘Kentering van een huwelijk’.
Floortje Dessing vertrekt morgen naar Nicaragua voor een klimaatreporters-reis.
Dat, tafelheer Chris Zegers en nog veel meer, vanavond tussen 19.30 en 20.30 uur op Nederland 3!
tis al erg genoeg dat ie in ONM zit.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:32 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Mwah, niet echt boeiend dus. Doe Maar de musical is ook al meer dan eens in een programma geweest volgens mij...
En Ursul de Geer... Tsja... Moet die nu weer zo nodig van stal gehaald worden?
Dat maakt toch verder niet uit wie dat doet ? Als zij nou toevallig iemand is die de gevolgen al met eigen ogen gezien heeft.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:20 schreef Soul79 het volgende:
Wat een aanfluiting zeg: Floortje Weet-ik-veel met 3 jaar mavo mag over het klimaat komen praten![]()
En dan zegt ze ook nog: "Ik ben best een groen kaboutertje." Maar hoe reis je de hele wereld af? Ja, vliegtuigen zijn goed voor het milieuquote:Op maandag 5 februari 2007 20:20 schreef Soul79 het volgende:
Wat een aanfluiting zeg: Floortje Weet-ik-veel met 3 jaar mavo mag over het klimaat komen praten![]()
Ik vraag me al jaren af wat meneer Zegers toevoegt. Aan DWDD in ieder geval helemaal niets.quote:IJzersterke slotvraag van Chris Zegers aan Daniel Boissevain: 'Hoe voelt het om zulke goede recensies te krijgen?'![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 20:20 schreef Soul79 het volgende:
[...]
Ik zapte ook weg, naar TMF voor een lekkere videoclip ofzo.... kom ik in die anti global warming clip van Ali B terechtquote:Op maandag 5 februari 2007 22:46 schreef milagro het volgende:
[..]heb het meteen weggezapt, ben dat global warming ge-ouwe hoer zo zat, hč
ernstige behoefte nu aan een volgende dreiging, global freezing, of nee, beter global nothing, omg global nothing, we didn't listen !
ik ben juist heel erg proquote:Op maandag 5 februari 2007 23:02 schreef arneaux het volgende:
Die Floortje Dessing heeft in Amsterdam een toko geopend die zich ook helemaal richt op t milieu en anti slavenarbeid is enzo.
Ach. Floortje Dessing is natuurlijk een schoolvoorbeeld betreffende het links lullen, rechts zakkenvullen.quote:
Ik ken het hele project niet, maar zei ze niet dat RTL Travel een project steunt dat voor zus-en-zoveel gevlogen kilometers ergens een boom plant?quote:Op maandag 5 februari 2007 23:19 schreef NoSigar het volgende:
De uitlaatgassen die zij geproduceerd heeft met vliegen, stoot ik in twee levens nog niet uit.
ja. Alsof dat zoveel helpt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:04 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ken het hele project niet, maar zei ze niet dat RTL Travel een project steunt dat voor zus-en-zoveel gevlogen kilometers ergens een boom plant?
Het helpt in ieder geval méér dan niks doen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:08 schreef jmac het volgende:
ja. Alsof dat zoveel helpt.
Onzin, Moskowicz wil kennelijk afgemaakt worden want die heeft geen poot om op te staan tegen Kelder.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:45 schreef koemleit het volgende:die Jort wil gewoon afgemaakt worden volgens mij
Dat hebben ze ook een tijdje gedaan, maar toen werd Felix ziek en had Matthijs er geen zin meer in.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:47 schreef Wup het volgende:
hmz zouden Matthijs van Nieuwkerk en Felix Rottenberg jaren geleden niet samen Nova gaan presenteren?
maar toen ging het niet door ofzo?
ow dank je wel, ik wist het niet meer, was maar heel kort dan waarschijnlijk?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:03 schreef golfer het volgende:
Dat hebben ze ook een tijdje gedaan, maar toen werd Felix ziek en had Matthijs er geen zin meer in.
Laat me raden, jij hebt de redactie een brief gestuurd dat je Felix wel wilde vervangenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook een tijdje gedaan, maar toen werd Felix ziek en had Matthijs er geen zin meer in.
Nee hoor, geen interesse in.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:10 schreef SunChaser het volgende:
Laat me raden, jij hebt de redactie een brief gestuurd dat je Felix wel wilde vervangen
Het was niet de bedoeling om er meteen een Sophie-bashtopic van te maken. Het viel me gewoon op dat ze er veel beter uitzag dan normaal.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:41 schreef arneaux het volgende:
Dan nog vind ik haar lelijk. Ze heeft zon raar vierkant hoofd.
Klopt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:54 schreef Wickedangel het volgende:
Het viel me gewoon op dat ze er veel beter uitzag dan normaal.
Oh zei ze dat, ze was niet te verstaan. Maar hij knipperde niet eens met zijn ogen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:27 schreef broer het volgende:
Sophie tegen Matthijs over speedgebruik: "Nou gelooft echt niemand je meer!"
Maar jij kijkt de herhaling. Inmiddels is het allang uitverkochtquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:38 schreef broer het volgende:
En er zijn nog kaarten voor de Ashton Brothers. Dat is goed nieuws.
Je moet ook op gristelijke tijden kijken, net zoals de meeste anderen in dit topicquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:42 schreef broer het volgende:
Kut!
En ik wilde nog wel vragen of je meeging.
Mijn schuld. Sorry. Ik zal ermee ophouden.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
Ik weet het niet. Overal waar we komen, verzandt het in een SC![]()
Ik kende hen helemaal niet, maar na het zien van die trailer snap ik er helemaal de ballen van.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:38 schreef broer het volgende:
En er zijn nog kaarten voor de Ashton Brothers. Dat is goed nieuws.
John Cleese.quote:
quote:Matthijs van Nieuwkerk wilde geen side-kick bij DWDD
In De Wereld Draait Door wordt presentator Matthijs van Nieuwkerk iedere avond bijgestaan door een tafelheer/dame zoals Marc-Marie Huijbregts, Sophie Hilbrand, Hugo Borst, Martin Bril en Giel Beelen. Maar eigenlijk wilde Van Nieuwkerk geen 'side-kick' naast hem aan tafel hebben.
Lees verder >>
Van Nieuwkerk zegt in het AD: In het begin heb ik me nog wel verzet. Ik zei: 'laat me het toch lekker alleen doen'. Maar bij de VARA wilden ze per se ook mensen van een jongere cultuur aan tafel. Met als achterliggende gedachte dat we de jeugd moeten pakken. Wel, jong en oud kijkt. Het gebeurt wel eens dat een sidekick het van mij overneemt, maar als dat hilariteit oplevert, en soms ook ontroering, vind ik het best.
het is heiligschennis dat ze Monty Python in het Nederlands gaan doenquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:35 schreef lachejonge het volgende:
Ik vind het totaal geen goed idee van die idioten die Python in Nederland willen maken. Het is ongelofelijk Engels en superieur uitgevoerd door de aloude zes heren. Waarom ze het proberen blijft me een raadsel.
Ligt het trouwens aan mij of is Matthijs superieur aan Claudia voor dit programma? Het is kut dat de VARA of VPRO het Matthijs niet toelaat om twee programma's op de maandag te presenteren. Hij heeft er zelf nooit een geheim van gemaakt dat hij dat kon. Ik kijk maandag ook wel maar vind dan Holland Sport leuker.
Juist leuk.quote:
dit betekent toch hopelijk dat hij niet bij Pauw & Witteman komt, ik vond hem hier wel leukquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:36 schreef borisz het volgende:
Jochemgoed dat hij de eer aan zichzelf houdt
nee, vandaag iig nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:41 schreef Wup het volgende:
[..]
dit betekent toch hopelijk dat hij niet bij Pauw & Witteman komt, ik vond hem hier wel leuk
Vind/voel ik ookquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:43 schreef milagro het volgende:
Ramses, ik krijg altijd kippenvel als ik die oude opnames hoor, die stem
Wat een mooie man was het toch ook vroeger, nu is hij een mooi mens
Zou ik doen. Frank Lammers was grappig.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:16 schreef arneaux het volgende:
Gemist. Vanacht maar ff de herhaling kijken.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:48 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Jij ziet m dan ook niet met kwijl die uit zn mond loopt of als ie weer eens gekotst heeft
Ja cool:Dquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:22 schreef Soul79 het volgende:
Idd, Frank Lammers doet het goed en bovendien is hij AC/DC fan![]()
Eensch, ik vind hem meestal als gast niet super (toen met die taxifilmquote:
Jammer, gemist. Maar vanavond nog een herkansing gelukkig!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:36 schreef Soul79 het volgende:
Hij was niet boos, hij zette wel prima die irritante nicht op zijn nummer. Zou het ook vervelend vinden als de presentator een vraag stelt en er gaat iemand anders met raar stemgeluid doorheen piepen over iets volkomen irrelevants![]()
Oprotten ie Marcmarie, doe mij maar Frank Lammers die wil het alleen over AC/DC hebben![]()
nu ja boos, gedreven dan voor mijn partquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:36 schreef Soul79 het volgende:
Hij was niet boos, hij zette wel prima die irritante nicht op zijn nummer. Zou het ook vervelend vinden als de presentator een vraag stelt en er gaat iemand anders met raar stemgeluid doorheen piepen over iets volkomen irrelevants![]()
Oprotten ie Marcmarie, doe mij maar Frank Lammers die wil het alleen over AC/DC hebben![]()
ik zie hem graag, vind het in zijn vakgebied een kei, maar is af en toe wel wat gevoelig cq hooghartig idd, inzake grapjes aan zijn adres en kritiek.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:54 schreef arneaux het volgende:
Peter is zelf ook gewoon een omhooggevallen betweter hoor.
Ja dat bedoel ik, een omhooggevallen betweter.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:10 schreef milagro het volgende:
[..]
ik zie hem graag, vind het in zijn vakgebied een kei, maar is af en toe wel wat gevoelig cq hooghartig idd, inzake grapjes aan zijn adres en kritiek.
Wat is soms wel eens ?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:29 schreef Rawls het volgende:
Wat een kwal die Peter R. de Vries. Nou is Marc-Marie soms wel eens vervelend, hij weet wel een mening te geven, hoe genuanceert die ook is.
M-M is een perfecte sidekick voor Van Nieuwkerk omdat hij een sussende rol speelt. "Wat Matthijs bedóelt ", zegt hij heel vaak als Van Nieuwkerk er weer eens vol tegenaan gaat.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
Moest erg lachu om MMH, met aan het einde de opmerking dat de gasten bang zijn om naar de talkshow van Peter R de Vries te komen![]()
![]()
![]()
Ook hielp ie Mattijs uit de brand bij het 'moeilijke' interview over pedo's.
Interesseert mij het nou dat ie zijn zinnen niet afmaakt......
MMH![]()
![]()
Ik vind Gonny wel schattig eigenlijkquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:15 schreef borisz het volgende:
De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk, zijn tafelheer is Marc Marie Huijbregts. Te gast zijn Derek de Lint, Jan Marijnissen en Peter R. de Vries.
En vanavond: de tv-premičre van de clip die hoort bij de carnavalskraker van Jakhals Frank en Gonny! Dat en veel meer, vanavond tussen 19.30 en 20.30 uur op Nederland 3
..... en voorkwam MMH dat Mattijs die vrouw helemaal voor lul zette. Het trouwens, met enige moeite, best wel te begrijpen wat ze bedoelde dus zelfs Mattijs is wel eens niet in vormquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
M-M is een perfecte sidekick voor Van Nieuwkerk omdat hij een sussende rol speelt. "Wat Matthijs bedóelt ", zegt hij heel vaak als Van Nieuwkerk er weer eens vol tegenaan gaat.
Dat zag je ook weer bij het carnavalsitem. Hij ging de onbegrijpelijke documentairemaakster nog even uitleggen waarom ze zo onbegrijpelijk deed......en in feite legde hij haar meteen uit waarom Van Nieuwkerk op haar reageerde zoals hij reageerde.
Ja hequote:Op maandag 12 februari 2007 20:08 schreef Aoristus het volgende:
hij kan niet eens uitleggen wat gristenhumor is
Ach, er bestaat genoeg gristenhumor, alleen kunnen ze er zelf meestal niet om lachen ...quote:Op maandag 12 februari 2007 20:08 schreef Aoristus het volgende:
hij kan niet eens uitleggen wat gristenhumor is
Als het een beetje pikant wordt, dan loopt iedereen wegquote:Op dinsdag 13 februari 2007 02:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ach, er bestaat genoeg gristenhumor, alleen kunnen ze er zelf meestal niet om lachen ...![]()
Die kinderen zijn terecht, gelukkig.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:47 schreef golfer het volgende:
Heftig item over die 2 verdwenen kinderen.
Het is wel vaker dat Cafe de Wereld er niet in zit.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:54 schreef Mark het volgende:
Ik heb niet alles gezien, maar klopt het dat Cafe de Wereld ontbrak?? M.a.w.: zijn mijn gebeden verhoord?
hij zal wel verdrinken in een tranendal ofzoquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:11 schreef milagro het volgende:
als je zo'n vent nu in een kamer opsluit en 24/7 teksten laat horen waar de naam Jezus 'op een vervelende manier gebruikt wordt', zou hij dan dood gaan?
vraag ik me nu af, hč, serieus, wat gebeurt er met je dan, zo erg dat je weg moet lopen.
ja, zeven maal zeven maal, met zwaarden doorkliefd en in een brandende pek overgoten.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:16 schreef Aoristus het volgende:
[..]
hij zal wel verdrinken in een tranendal ofzo
Ik heb het even niet gezien (ja, Claudia presenteerde dus dan kijk ik meestal niet...). Maar ik neem aan dat dat gaat over dat zoontje van die filmproducent? Gelukkig zijn ze weer gevonden!quote:
Vandaag.quote:De presentatie is handen van Matthijs van Nieuwkerk, zijn tafeldame is Katja Schuurman.
Martin Bril, hij houdt de formatie nauwlettend in de gaten. Het poppenspel is terug, nu ook voor volwassenen.
Salvador Dali leeft voort middels Al Pacino op het witte doek. Kees Prins, JP den Tex en Paul de Munnik over hun tour de chantant.
Vanaf 25 januari trekken Kees Prins, Paul de Munnik en JP den Tex gedrieën langs de Nederlandse theaters met ’Op weg naar huis’.
Dat en veel meer, vanavond tussen 19.30 en 20.30 uur op Nederland 3!
En Kutja.quote:
Nee ik ook. Schitterende manquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:39 schreef arneaux het volgende:
Volgens mij vind ik als enige Bril wel tof.
mag ook best welquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:52 schreef Wup het volgende:
wat een raar mannetje... en wat is hij blij met zichzelf.
Jawel, zij is mooi, de rest aan tafel was dat niet.quote:
Het kwam gelijk na de middag en leek op gisteren.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
IK heb vanavond niet helemaal gezien
Harrie Harsesquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:14 schreef milagro het volgende:
[..]
mag ook best wel
prachtig, dat poppenspel , dat mannetje![]()
Neil Young , en dan nog 1 van mijn favo nummers![]()
Ja, die was erg leuk.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:36 schreef broer het volgende:
Wat een fantastisch filmpje van Isolde en The Kaiser Chiefs!
De muziek is natuurlijk tamelijk ouwelullerig, maar de twinkeling in de ogen van Kees Prins als ze samen spelen, maakt een heleboel goed.quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:05 schreef Arcee het volgende:
Klinkt goed zeg, de muziek van die heren.
Hoe jong ben je wel eigenlijk niet?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:17 schreef Aoristus het volgende:
dit draaide mijn pa altijd.. Als ze dit gaan verkrachten dan word ik boos
dat was inderdaadquote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:15 schreef golfer het volgende:
Dat klink prima, dat groepje met Prins, JP en de Munnik.
12, bijna 13quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe jong ben je wel eigenlijk niet?
maar toen was het wel een stuk toffer he?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:47 schreef Wup het volgende:
ow dit onderwerp weet ik nog uit de staat van verwarring
ik ben helaas afgehaakt maar ik mis het wel jaquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:47 schreef Aoristus het volgende:
maar toen was het wel een stuk toffer he?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:17 schreef Wup het volgende:
LOL, horse with no name, dan moet ik altijd aan newsradio denken:)
Maar je hebt 'm toch al gezien?quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:24 schreef Arcee het volgende:
Uitgerekend die aflevering van gisteren is (nog?) niet terug te kijken.
Ja, maar ik wil Prins, De Munnik & Tex: Op weg naar huis (een tour de chant) weer horen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar je hebt 'm toch al gezien?
Ja, dat klonk boven verwachting erg goed. Hoewel ik niet helemaal begreep wat dat lichtgewicht De Munnik daar deed.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:43 schreef Arcee het volgende:
Ja, maar ik wil Prins, De Munnik & Tex: Op weg naar huis (een tour de chant) weer horen.
Leuk om Hugo weer te zienquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:52 schreef kassenbouwer het volgende:
Vanavond wordt wel een leuke aflevering met Hugo Borst en Jort Kelder. Hoop alleen wel dat als Matthijs weer over die Moszkowicz-zaak begint, dat hij wel een beetje doorvraagt i.p.v. bang te zijn om iets verkeerds te zeggen.
anders gaat Hugo wel ff door denk ikquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:52 schreef kassenbouwer het volgende:
Vanavond wordt wel een leuke aflevering met Hugo Borst en Jort Kelder. Hoop alleen wel dat als Matthijs weer over die Moszkowicz-zaak begint, dat hij wel een beetje doorvraagt i.p.v. bang te zijn om iets verkeerds te zeggen.
ja, maar hij heeft wel een puntquote:
dr komt een boek omdat Johan 60 wordquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:01 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat bedoel je 2x, over Johan Cruijff
Wil ik ook het boekquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:03 schreef borisz het volgende:
[..]
dr komt een boek omdat Johan 60 word
dat is correctquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:24 schreef milagro het volgende:
waar gaat dit over
ik hoor enkel wijvengezeik, klopt dat?
hoe noemde hij Heleen van dingus nou? het prototype van de opdringerige ..... vrouw?quote:
Ik wil het boek nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wil ik ook het boekLeuk van Tom dat tie een boek schrijft
![]()
Postmodern toch? Of was het minder vleiend?quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:27 schreef milagro het volgende:
[..]
hoe noemde hij Heleen van dingus nou? het prototype van de opdringerige ..... vrouw?
De kruk was in ieder geval nog natquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:01 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Postmodern toch? Of was het minder vleiend?![]()
oh ja, opdringerige postmoderne vrouwquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:01 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Postmodern toch? Of was het minder vleiend?![]()
In t Fries toch?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:39 schreef Aoristus het volgende:
. De Beatless in het Nederlandsch
Volgens mij zijn het brabo'squote:
Nou weet ik eindelijk hoe jong je bent, jochie.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:39 schreef Aoristus het volgende:
(al is het wel cool dat Lennon op mijn 5e verjaardag is neergeknald)
Die film is al zeker 3 jaar oud hoor. Wat zeg ik, 7 jaar oud. Raar dat ie nu pas voor t eerst op tv isquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:50 schreef golfer het volgende:
Tom over Mokone.
Mooi boek over geschreven en nu dus ook verfilmd.![]()
haha die neger was lijpquote:Op vrijdag 16 februari 2007 06:04 schreef tong80 het volgende:
'Steve Mokone vertrok uit Almelo, en 6 maanden later werd er een zwarte tweeling geboren.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |