Als het een beetje pikant wordt, dan loopt iedereen wegquote:Op dinsdag 13 februari 2007 02:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ach, er bestaat genoeg gristenhumor, alleen kunnen ze er zelf meestal niet om lachen ...![]()
Die kinderen zijn terecht, gelukkig.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:47 schreef golfer het volgende:
Heftig item over die 2 verdwenen kinderen.
Het is wel vaker dat Cafe de Wereld er niet in zit.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:54 schreef Mark het volgende:
Ik heb niet alles gezien, maar klopt het dat Cafe de Wereld ontbrak?? M.a.w.: zijn mijn gebeden verhoord?
hij zal wel verdrinken in een tranendal ofzoquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:11 schreef milagro het volgende:
als je zo'n vent nu in een kamer opsluit en 24/7 teksten laat horen waar de naam Jezus 'op een vervelende manier gebruikt wordt', zou hij dan dood gaan?
vraag ik me nu af, hè, serieus, wat gebeurt er met je dan, zo erg dat je weg moet lopen.
ja, zeven maal zeven maal, met zwaarden doorkliefd en in een brandende pek overgoten.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:16 schreef Aoristus het volgende:
[..]
hij zal wel verdrinken in een tranendal ofzo
Ik heb het even niet gezien (ja, Claudia presenteerde dus dan kijk ik meestal niet...). Maar ik neem aan dat dat gaat over dat zoontje van die filmproducent? Gelukkig zijn ze weer gevonden!quote:
Vandaag.quote:De presentatie is handen van Matthijs van Nieuwkerk, zijn tafeldame is Katja Schuurman.
Martin Bril, hij houdt de formatie nauwlettend in de gaten. Het poppenspel is terug, nu ook voor volwassenen.
Salvador Dali leeft voort middels Al Pacino op het witte doek. Kees Prins, JP den Tex en Paul de Munnik over hun tour de chantant.
Vanaf 25 januari trekken Kees Prins, Paul de Munnik en JP den Tex gedrieën langs de Nederlandse theaters met ’Op weg naar huis’.
Dat en veel meer, vanavond tussen 19.30 en 20.30 uur op Nederland 3!
En Kutja.quote:
Nee ik ook. Schitterende manquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:39 schreef arneaux het volgende:
Volgens mij vind ik als enige Bril wel tof.
mag ook best welquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:52 schreef Wup het volgende:
wat een raar mannetje... en wat is hij blij met zichzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |