Dealquote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:52 schreef golfer het volgende:
Ik zal niets meer over Matthijs zeggen hier.
nog ff dit Golfer Martin Bril heeft wel voor Parool gewerktquote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:52 schreef golfer het volgende:
Ga jezelf even afrukken of vingeren ?quote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 04:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Ga jezelf even afrukken of vingeren ?
Ik ga geen roddels meer verspreiden over een vrij tijdelijke hoofdredacteur bij mijn ex-krantje.
.overigens deed Matthijs dat niet al te best at ik van menig Paroollezer heb begrepen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 04:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga geen roddels meer verspreiden over een vrij tijdelijke hoofdredacteur bij mijn ex-krantje.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:56 schreef maril het volgende:
vanavond echter vond ik de meligheid van de heren Matthijs en MM![]()
Zoals MMH terecht zei, kon je zien dat Derek een echte doorzetter is, een bijtertje. Volgens mij heeft zijn, best knappe, vrouw thuis dan wel weer de broek aan, maar dat terzijde...quote:
Bij deze richt ik gelijk de anti-Martin Bril Club op.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:54 schreef maril het volgende:
[..]
nog ff dit Golfer Martin Bril heeft wel voor Parool gewerkt
Martin Bril (Utrecht, 21 oktober 1959) is een Nederlandse columnist en schrijver.
Na een studie filosofie in Groningen ging hij naar de Nederlandse Filmacademie in Amsterdam. Bril schreef jarenlang columns in onder andere Het Parool. Sinds enkele jaren schrijft hij dagelijks in De Volkskrant. Verder publiceert hij in Vrij Nederland het feuilleton Evelien, dat onder regie van Rita Horst een televisieserie werd.
Hij schreef in 2006 het dictee voor het Groot Dictee der Nederlandse Taal.
Je klinkt idd wel heel erg als Johnny Drama uit Entouragequote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:52 schreef golfer het volgende:
Het was Marc Marie die het vroegquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:37 schreef arneaux het volgende:
Ik vind t best apart dat Mathijs t voor elkaar krijgt dat een multimiljonair op zn hoofd gaat staan.
Mwah, niet echt boeiend dus. Doe Maar de musical is ook al meer dan eens in een programma geweest volgens mij...quote:Op maandag 5 februari 2007 16:00 schreef borisz het volgende:
De presentatie is in handen van Claudia de Breij.
Daniël Boissevain komt vertellen over de nu al succesvolle musical ‘Doe Maar’.
Lucas van Merwijk , één van de beste Latin-drummers ter wereld, geeft een kort optreden met zijn nieuwe band: ‘Lucas van Merwijk’s Music Machine’.
Ursul de Geer is - naast zijn televisiewerk - ook toneelregisseur en brengt het stuk ‘Kentering van een huwelijk’.
Floortje Dessing vertrekt morgen naar Nicaragua voor een klimaatreporters-reis.
Dat, tafelheer Chris Zegers en nog veel meer, vanavond tussen 19.30 en 20.30 uur op Nederland 3!
tis al erg genoeg dat ie in ONM zit.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:32 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Mwah, niet echt boeiend dus. Doe Maar de musical is ook al meer dan eens in een programma geweest volgens mij...
En Ursul de Geer... Tsja... Moet die nu weer zo nodig van stal gehaald worden?
Dat maakt toch verder niet uit wie dat doet ? Als zij nou toevallig iemand is die de gevolgen al met eigen ogen gezien heeft.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:20 schreef Soul79 het volgende:
Wat een aanfluiting zeg: Floortje Weet-ik-veel met 3 jaar mavo mag over het klimaat komen praten![]()
En dan zegt ze ook nog: "Ik ben best een groen kaboutertje." Maar hoe reis je de hele wereld af? Ja, vliegtuigen zijn goed voor het milieuquote:Op maandag 5 februari 2007 20:20 schreef Soul79 het volgende:
Wat een aanfluiting zeg: Floortje Weet-ik-veel met 3 jaar mavo mag over het klimaat komen praten![]()
Ik vraag me al jaren af wat meneer Zegers toevoegt. Aan DWDD in ieder geval helemaal niets.quote:IJzersterke slotvraag van Chris Zegers aan Daniel Boissevain: 'Hoe voelt het om zulke goede recensies te krijgen?'![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 20:20 schreef Soul79 het volgende:
[...]
Ik zapte ook weg, naar TMF voor een lekkere videoclip ofzo.... kom ik in die anti global warming clip van Ali B terechtquote:Op maandag 5 februari 2007 22:46 schreef milagro het volgende:
[..]heb het meteen weggezapt, ben dat global warming ge-ouwe hoer zo zat, hč
ernstige behoefte nu aan een volgende dreiging, global freezing, of nee, beter global nothing, omg global nothing, we didn't listen !
ik ben juist heel erg proquote:Op maandag 5 februari 2007 23:02 schreef arneaux het volgende:
Die Floortje Dessing heeft in Amsterdam een toko geopend die zich ook helemaal richt op t milieu en anti slavenarbeid is enzo.
Ach. Floortje Dessing is natuurlijk een schoolvoorbeeld betreffende het links lullen, rechts zakkenvullen.quote:
Ik ken het hele project niet, maar zei ze niet dat RTL Travel een project steunt dat voor zus-en-zoveel gevlogen kilometers ergens een boom plant?quote:Op maandag 5 februari 2007 23:19 schreef NoSigar het volgende:
De uitlaatgassen die zij geproduceerd heeft met vliegen, stoot ik in twee levens nog niet uit.
ja. Alsof dat zoveel helpt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:04 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ken het hele project niet, maar zei ze niet dat RTL Travel een project steunt dat voor zus-en-zoveel gevlogen kilometers ergens een boom plant?
Het helpt in ieder geval méér dan niks doen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:08 schreef jmac het volgende:
ja. Alsof dat zoveel helpt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |