dit betekent toch hopelijk dat hij niet bij Pauw & Witteman komt, ik vond hem hier wel leukquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:36 schreef borisz het volgende:
Jochemgoed dat hij de eer aan zichzelf houdt
nee, vandaag iig nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:41 schreef Wup het volgende:
[..]
dit betekent toch hopelijk dat hij niet bij Pauw & Witteman komt, ik vond hem hier wel leuk
Vind/voel ik ookquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:43 schreef milagro het volgende:
Ramses, ik krijg altijd kippenvel als ik die oude opnames hoor, die stem
Wat een mooie man was het toch ook vroeger, nu is hij een mooi mens
Zou ik doen. Frank Lammers was grappig.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:16 schreef arneaux het volgende:
Gemist. Vanacht maar ff de herhaling kijken.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:48 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Jij ziet m dan ook niet met kwijl die uit zn mond loopt of als ie weer eens gekotst heeft
Ja cool:Dquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:22 schreef Soul79 het volgende:
Idd, Frank Lammers doet het goed en bovendien is hij AC/DC fan![]()
Eensch, ik vind hem meestal als gast niet super (toen met die taxifilmquote:
Jammer, gemist. Maar vanavond nog een herkansing gelukkig!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:36 schreef Soul79 het volgende:
Hij was niet boos, hij zette wel prima die irritante nicht op zijn nummer. Zou het ook vervelend vinden als de presentator een vraag stelt en er gaat iemand anders met raar stemgeluid doorheen piepen over iets volkomen irrelevants![]()
Oprotten ie Marcmarie, doe mij maar Frank Lammers die wil het alleen over AC/DC hebben![]()
nu ja boos, gedreven dan voor mijn partquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:36 schreef Soul79 het volgende:
Hij was niet boos, hij zette wel prima die irritante nicht op zijn nummer. Zou het ook vervelend vinden als de presentator een vraag stelt en er gaat iemand anders met raar stemgeluid doorheen piepen over iets volkomen irrelevants![]()
Oprotten ie Marcmarie, doe mij maar Frank Lammers die wil het alleen over AC/DC hebben![]()
ik zie hem graag, vind het in zijn vakgebied een kei, maar is af en toe wel wat gevoelig cq hooghartig idd, inzake grapjes aan zijn adres en kritiek.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:54 schreef arneaux het volgende:
Peter is zelf ook gewoon een omhooggevallen betweter hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |