Ja dat bedoel ik, een omhooggevallen betweter.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:10 schreef milagro het volgende:
[..]
ik zie hem graag, vind het in zijn vakgebied een kei, maar is af en toe wel wat gevoelig cq hooghartig idd, inzake grapjes aan zijn adres en kritiek.
Wat is soms wel eens ?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:29 schreef Rawls het volgende:
Wat een kwal die Peter R. de Vries. Nou is Marc-Marie soms wel eens vervelend, hij weet wel een mening te geven, hoe genuanceert die ook is.
M-M is een perfecte sidekick voor Van Nieuwkerk omdat hij een sussende rol speelt. "Wat Matthijs bedóelt ", zegt hij heel vaak als Van Nieuwkerk er weer eens vol tegenaan gaat.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
Moest erg lachu om MMH, met aan het einde de opmerking dat de gasten bang zijn om naar de talkshow van Peter R de Vries te komen![]()
![]()
![]()
Ook hielp ie Mattijs uit de brand bij het 'moeilijke' interview over pedo's.
Interesseert mij het nou dat ie zijn zinnen niet afmaakt......
MMH![]()
![]()
Ik vind Gonny wel schattig eigenlijkquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:15 schreef borisz het volgende:
De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk, zijn tafelheer is Marc Marie Huijbregts. Te gast zijn Derek de Lint, Jan Marijnissen en Peter R. de Vries.
En vanavond: de tv-première van de clip die hoort bij de carnavalskraker van Jakhals Frank en Gonny! Dat en veel meer, vanavond tussen 19.30 en 20.30 uur op Nederland 3
..... en voorkwam MMH dat Mattijs die vrouw helemaal voor lul zette. Het trouwens, met enige moeite, best wel te begrijpen wat ze bedoelde dus zelfs Mattijs is wel eens niet in vormquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
M-M is een perfecte sidekick voor Van Nieuwkerk omdat hij een sussende rol speelt. "Wat Matthijs bedóelt ", zegt hij heel vaak als Van Nieuwkerk er weer eens vol tegenaan gaat.
Dat zag je ook weer bij het carnavalsitem. Hij ging de onbegrijpelijke documentairemaakster nog even uitleggen waarom ze zo onbegrijpelijk deed......en in feite legde hij haar meteen uit waarom Van Nieuwkerk op haar reageerde zoals hij reageerde.
Ja hequote:Op maandag 12 februari 2007 20:08 schreef Aoristus het volgende:
hij kan niet eens uitleggen wat gristenhumor is
Ach, er bestaat genoeg gristenhumor, alleen kunnen ze er zelf meestal niet om lachen ...quote:Op maandag 12 februari 2007 20:08 schreef Aoristus het volgende:
hij kan niet eens uitleggen wat gristenhumor is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |