De muziek is natuurlijk tamelijk ouwelullerig, maar de twinkeling in de ogen van Kees Prins als ze samen spelen, maakt een heleboel goed.quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:05 schreef Arcee het volgende:
Klinkt goed zeg, de muziek van die heren.
Hoe jong ben je wel eigenlijk niet?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:17 schreef Aoristus het volgende:
dit draaide mijn pa altijd.. Als ze dit gaan verkrachten dan word ik boos
dat was inderdaadquote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:15 schreef golfer het volgende:
Dat klink prima, dat groepje met Prins, JP en de Munnik.
12, bijna 13quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe jong ben je wel eigenlijk niet?
maar toen was het wel een stuk toffer he?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:47 schreef Wup het volgende:
ow dit onderwerp weet ik nog uit de staat van verwarring
ik ben helaas afgehaakt maar ik mis het wel jaquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:47 schreef Aoristus het volgende:
maar toen was het wel een stuk toffer he?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:17 schreef Wup het volgende:
LOL, horse with no name, dan moet ik altijd aan newsradio denken:)
Maar je hebt 'm toch al gezien?quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:24 schreef Arcee het volgende:
Uitgerekend die aflevering van gisteren is (nog?) niet terug te kijken.
Ja, maar ik wil Prins, De Munnik & Tex: Op weg naar huis (een tour de chant) weer horen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar je hebt 'm toch al gezien?
Ja, dat klonk boven verwachting erg goed. Hoewel ik niet helemaal begreep wat dat lichtgewicht De Munnik daar deed.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:43 schreef Arcee het volgende:
Ja, maar ik wil Prins, De Munnik & Tex: Op weg naar huis (een tour de chant) weer horen.
Leuk om Hugo weer te zienquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:52 schreef kassenbouwer het volgende:
Vanavond wordt wel een leuke aflevering met Hugo Borst en Jort Kelder. Hoop alleen wel dat als Matthijs weer over die Moszkowicz-zaak begint, dat hij wel een beetje doorvraagt i.p.v. bang te zijn om iets verkeerds te zeggen.
anders gaat Hugo wel ff door denk ikquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:52 schreef kassenbouwer het volgende:
Vanavond wordt wel een leuke aflevering met Hugo Borst en Jort Kelder. Hoop alleen wel dat als Matthijs weer over die Moszkowicz-zaak begint, dat hij wel een beetje doorvraagt i.p.v. bang te zijn om iets verkeerds te zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |