Jawel, zij is mooi, de rest aan tafel was dat niet.quote:
Het kwam gelijk na de middag en leek op gisteren.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
IK heb vanavond niet helemaal gezien
Harrie Harsesquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:14 schreef milagro het volgende:
[..]
mag ook best wel
prachtig, dat poppenspel , dat mannetje![]()
Neil Young , en dan nog 1 van mijn favo nummers![]()
Ja, die was erg leuk.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:36 schreef broer het volgende:
Wat een fantastisch filmpje van Isolde en The Kaiser Chiefs!
De muziek is natuurlijk tamelijk ouwelullerig, maar de twinkeling in de ogen van Kees Prins als ze samen spelen, maakt een heleboel goed.quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:05 schreef Arcee het volgende:
Klinkt goed zeg, de muziek van die heren.
Hoe jong ben je wel eigenlijk niet?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:17 schreef Aoristus het volgende:
dit draaide mijn pa altijd.. Als ze dit gaan verkrachten dan word ik boos
dat was inderdaadquote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:15 schreef golfer het volgende:
Dat klink prima, dat groepje met Prins, JP en de Munnik.
12, bijna 13quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe jong ben je wel eigenlijk niet?
maar toen was het wel een stuk toffer he?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:47 schreef Wup het volgende:
ow dit onderwerp weet ik nog uit de staat van verwarring
ik ben helaas afgehaakt maar ik mis het wel jaquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:47 schreef Aoristus het volgende:
maar toen was het wel een stuk toffer he?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:17 schreef Wup het volgende:
LOL, horse with no name, dan moet ik altijd aan newsradio denken:)
Maar je hebt 'm toch al gezien?quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:24 schreef Arcee het volgende:
Uitgerekend die aflevering van gisteren is (nog?) niet terug te kijken.
Ja, maar ik wil Prins, De Munnik & Tex: Op weg naar huis (een tour de chant) weer horen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar je hebt 'm toch al gezien?
Ja, dat klonk boven verwachting erg goed. Hoewel ik niet helemaal begreep wat dat lichtgewicht De Munnik daar deed.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:43 schreef Arcee het volgende:
Ja, maar ik wil Prins, De Munnik & Tex: Op weg naar huis (een tour de chant) weer horen.
Leuk om Hugo weer te zienquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:52 schreef kassenbouwer het volgende:
Vanavond wordt wel een leuke aflevering met Hugo Borst en Jort Kelder. Hoop alleen wel dat als Matthijs weer over die Moszkowicz-zaak begint, dat hij wel een beetje doorvraagt i.p.v. bang te zijn om iets verkeerds te zeggen.
anders gaat Hugo wel ff door denk ikquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:52 schreef kassenbouwer het volgende:
Vanavond wordt wel een leuke aflevering met Hugo Borst en Jort Kelder. Hoop alleen wel dat als Matthijs weer over die Moszkowicz-zaak begint, dat hij wel een beetje doorvraagt i.p.v. bang te zijn om iets verkeerds te zeggen.
ja, maar hij heeft wel een puntquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |