Mijn schuld. Sorry. Ik zal ermee ophouden.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
Ik weet het niet. Overal waar we komen, verzandt het in een SC![]()
Ik kende hen helemaal niet, maar na het zien van die trailer snap ik er helemaal de ballen van.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:38 schreef broer het volgende:
En er zijn nog kaarten voor de Ashton Brothers. Dat is goed nieuws.
John Cleese.quote:
quote:Matthijs van Nieuwkerk wilde geen side-kick bij DWDD
In De Wereld Draait Door wordt presentator Matthijs van Nieuwkerk iedere avond bijgestaan door een tafelheer/dame zoals Marc-Marie Huijbregts, Sophie Hilbrand, Hugo Borst, Martin Bril en Giel Beelen. Maar eigenlijk wilde Van Nieuwkerk geen 'side-kick' naast hem aan tafel hebben.
Lees verder >>
Van Nieuwkerk zegt in het AD: In het begin heb ik me nog wel verzet. Ik zei: 'laat me het toch lekker alleen doen'. Maar bij de VARA wilden ze per se ook mensen van een jongere cultuur aan tafel. Met als achterliggende gedachte dat we de jeugd moeten pakken. Wel, jong en oud kijkt. Het gebeurt wel eens dat een sidekick het van mij overneemt, maar als dat hilariteit oplevert, en soms ook ontroering, vind ik het best.
het is heiligschennis dat ze Monty Python in het Nederlands gaan doenquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:35 schreef lachejonge het volgende:
Ik vind het totaal geen goed idee van die idioten die Python in Nederland willen maken. Het is ongelofelijk Engels en superieur uitgevoerd door de aloude zes heren. Waarom ze het proberen blijft me een raadsel.
Ligt het trouwens aan mij of is Matthijs superieur aan Claudia voor dit programma? Het is kut dat de VARA of VPRO het Matthijs niet toelaat om twee programma's op de maandag te presenteren. Hij heeft er zelf nooit een geheim van gemaakt dat hij dat kon. Ik kijk maandag ook wel maar vind dan Holland Sport leuker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |