Onzin, Moskowicz wil kennelijk afgemaakt worden want die heeft geen poot om op te staan tegen Kelder.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:45 schreef koemleit het volgende:die Jort wil gewoon afgemaakt worden volgens mij
Dat hebben ze ook een tijdje gedaan, maar toen werd Felix ziek en had Matthijs er geen zin meer in.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:47 schreef Wup het volgende:
hmz zouden Matthijs van Nieuwkerk en Felix Rottenberg jaren geleden niet samen Nova gaan presenteren?
maar toen ging het niet door ofzo?
ow dank je wel, ik wist het niet meer, was maar heel kort dan waarschijnlijk?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:03 schreef golfer het volgende:
Dat hebben ze ook een tijdje gedaan, maar toen werd Felix ziek en had Matthijs er geen zin meer in.
Laat me raden, jij hebt de redactie een brief gestuurd dat je Felix wel wilde vervangenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook een tijdje gedaan, maar toen werd Felix ziek en had Matthijs er geen zin meer in.
Nee hoor, geen interesse in.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:10 schreef SunChaser het volgende:
Laat me raden, jij hebt de redactie een brief gestuurd dat je Felix wel wilde vervangen
Het was niet de bedoeling om er meteen een Sophie-bashtopic van te maken. Het viel me gewoon op dat ze er veel beter uitzag dan normaal.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:41 schreef arneaux het volgende:
Dan nog vind ik haar lelijk. Ze heeft zon raar vierkant hoofd.
Klopt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:54 schreef Wickedangel het volgende:
Het viel me gewoon op dat ze er veel beter uitzag dan normaal.
Oh zei ze dat, ze was niet te verstaan. Maar hij knipperde niet eens met zijn ogen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:27 schreef broer het volgende:
Sophie tegen Matthijs over speedgebruik: "Nou gelooft echt niemand je meer!"
Maar jij kijkt de herhaling. Inmiddels is het allang uitverkochtquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:38 schreef broer het volgende:
En er zijn nog kaarten voor de Ashton Brothers. Dat is goed nieuws.
Je moet ook op gristelijke tijden kijken, net zoals de meeste anderen in dit topicquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:42 schreef broer het volgende:
Kut!
En ik wilde nog wel vragen of je meeging.
Mijn schuld. Sorry. Ik zal ermee ophouden.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
Ik weet het niet. Overal waar we komen, verzandt het in een SC![]()
Ik kende hen helemaal niet, maar na het zien van die trailer snap ik er helemaal de ballen van.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:38 schreef broer het volgende:
En er zijn nog kaarten voor de Ashton Brothers. Dat is goed nieuws.
John Cleese.quote:
quote:Matthijs van Nieuwkerk wilde geen side-kick bij DWDD
In De Wereld Draait Door wordt presentator Matthijs van Nieuwkerk iedere avond bijgestaan door een tafelheer/dame zoals Marc-Marie Huijbregts, Sophie Hilbrand, Hugo Borst, Martin Bril en Giel Beelen. Maar eigenlijk wilde Van Nieuwkerk geen 'side-kick' naast hem aan tafel hebben.
Lees verder >>
Van Nieuwkerk zegt in het AD: In het begin heb ik me nog wel verzet. Ik zei: 'laat me het toch lekker alleen doen'. Maar bij de VARA wilden ze per se ook mensen van een jongere cultuur aan tafel. Met als achterliggende gedachte dat we de jeugd moeten pakken. Wel, jong en oud kijkt. Het gebeurt wel eens dat een sidekick het van mij overneemt, maar als dat hilariteit oplevert, en soms ook ontroering, vind ik het best.
het is heiligschennis dat ze Monty Python in het Nederlands gaan doenquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:35 schreef lachejonge het volgende:
Ik vind het totaal geen goed idee van die idioten die Python in Nederland willen maken. Het is ongelofelijk Engels en superieur uitgevoerd door de aloude zes heren. Waarom ze het proberen blijft me een raadsel.
Ligt het trouwens aan mij of is Matthijs superieur aan Claudia voor dit programma? Het is kut dat de VARA of VPRO het Matthijs niet toelaat om twee programma's op de maandag te presenteren. Hij heeft er zelf nooit een geheim van gemaakt dat hij dat kon. Ik kijk maandag ook wel maar vind dan Holland Sport leuker.
Juist leuk.quote:
dit betekent toch hopelijk dat hij niet bij Pauw & Witteman komt, ik vond hem hier wel leukquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:36 schreef borisz het volgende:
Jochemgoed dat hij de eer aan zichzelf houdt
nee, vandaag iig nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:41 schreef Wup het volgende:
[..]
dit betekent toch hopelijk dat hij niet bij Pauw & Witteman komt, ik vond hem hier wel leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |