NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:06 schreef Broekpaling het volgende:
Ik liet de spons vallen toen ik onder de douche stond.
Nee hoor, ik moest wel bukken om 'm weer te pakken.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:07 schreef Piovan het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!
Heb je je bezeerd
Nee, over dat ik de spons liet vallen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:09 schreef Tyler..Durden het volgende:
We gaan het niet over proza hebben?
Maar maar maar had je toen geen pijn in je rug?quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee hoor, ik moest wel bukken om 'm weer te pakken.![]()
hihi, pakken, hihi.![]()
Nee, het kriebelde wel een beetje, al dat water dat op je rug valt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:09 schreef Piovan het volgende:
[..]
Maar maar maar had je toen geen pijn in je rug?
hihi, bukken, hihiquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee hoor, ik moest wel bukken om 'm weer te pakken.![]()
hihi, pakken, hihi.![]()
Hihihihihiquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, het kriebelde wel een beetje, al dat water dat op je rug valt.![]()
Douche je mee? Dan zijn we geen gay meer maar bi.quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:15 schreef Tezz het volgende:
ik klik ook eens een keertje een link aan zeg
Ja, ik dacht zo van "tubgirl? dat kan beter!! 1!!"quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:15 schreef Tezz het volgende:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:13 schreef Sebasser het volgende:
http://www.ikhouvan.je/fotos/albums/userpics/normal_1a.jpg
Whehe.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, ik dacht zo van "tubgirl? dat kan beter!! 1!!"
Als ik links plaats, krijg je dat soort ongein nietquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:15 schreef Tezz het volgende:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:16 schreef Sebasser het volgende:
die .je domeinen kosten trouwens 300 dollar
Ik wou www.ikneuk.je registeren
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:16 schreef Piovan het volgende:
[..]
Als ik links plaats, krijg je dat soort ongein niet
Ik ga er niet eens op klikken, titel zegt genoeg.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:17 schreef Piovan het volgende:
http://archive.salon.com/(...)0/gay_trek/story.jpg
Een of andere vrouw die zich liggend in een bad onderschijtquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:17 schreef Tezz het volgende:
Oke. Met het gevaar dat ik vet uitgescholden ga worden voor Noob of newbie: who the hell is tubgirl. Ik zie die naam zo vaak voorbij komen maar heb echt geen flauw idee wie dat is (waarom is er nergens geen topic "Fok! voor beginners" ofzo.....
Een vrouw die onder ene hoek hendig in d'r bek schijt, ik heb 'm nog nooit gezien en zo horende wil ik dat zo houden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:17 schreef Tezz het volgende:
Oke. Met het gevaar dat ik vet uitgescholden ga worden voor Noob of newbie: who the hell is tubgirl. Ik zie die naam zo vaak voorbij komen maar heb echt geen flauw idee wie dat is (waarom is er nergens geen topic "Fok! voor beginners" ofzo.....
ik ook! (moet morgen ngo wel heel mijn huis poetsen maar ja)quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:18 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik bijna...neem jij dan maar vast één. Ik doe morgen weer mee.
![]()
Google, maar wees gewaarschuwd ! Hoewel, je kan ook tegen poepluiers.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:17 schreef Tezz het volgende:
Geef je man een shop onder z'n billen?quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:19 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik ook! (moet morgen ngo wel heel mijn huis poetsen maar ja)
Ik heb trouwens ook scholiertjes van Lu. Nou ja, een half pak nog maar (schaam)quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:19 schreef Piovan het volgende:
Ik had hem op school uitgeprint en op het bord gehangen.
Leverde me twee dagen schorsing op
Toch al zo'n jaartje geleden denk ik
Ik heb muntdrop!quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb trouwens ook scholiertjes van Lu. Nou ja, een half pak nog maar (schaam)
22:30 maar moet 3 kwartier rijden...quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
tien uur beginnen BeeDee?? Kut voor je zeg!![]()
en waarom is het verboden op fok? (en ik ga er van uit dat er ooit foto's hier stonden)quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:18 schreef Piovan het volgende:
[..]
Een of andere vrouw die zich liggend in een bad onderschijt
Iemand had toch ene paint gemaakt van tubgirl?quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:21 schreef Sebasser het volgende:
[afbeelding]
zoiets, alleen dan spuit er dus een hoop shit uit.
respect voor dat?quote:
ja, die zocht ik ook alquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Iemand had toch ene paint gemaakt van tubgirl?![]()
die moet werken morgen . En die hoef ik niet te schoppen, ik heb hem gewoon netjes afgericht, hij doet alles (!) zonder te vragen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Geef je man een shop onder z'n billen?![]()
Zoek 't even op op google en al je vragen daaromtrent zijn beantwoord...quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
en waarom is het verboden op fok? (en ik ga er van uit dat er ooit foto's hier stonden)
Nog meer respect.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
respect voor dat?
Op 200 computers google laten doorverwijzen naar een website die popups maakt met goatse en tubgirl laat zien is veel toffer.
En ze weten nog niet wie het was![]()
Tubgirl, Goatse, Lemonparty, al die namen, plaatjes gellukig nog nooit gezien, en de verhalen te horen ga ik ze ook niet bekijken.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:23 schreef Piovan het volgende:
Goatse is goorder vind ik.
ja, ook.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nog meer respect.![]()
![]()
Geen lemonparty?![]()
Mwoah, vind je tubgirlpraat gezellig?quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:23 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
is het nog een beetje gezellig hier
Porky's Revenge is het mooiste deel eruit.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:24 schreef Sebasser het volgende:
Porky's
Filmkomedie
Vier vrienden groeien op in Florida in de jaren vijftig. Ze zijn wanhopig op zoek naar mogelijkheden om hun maagdelijkheid te verliezen. Uiteindelijk belanden ze in een bar, Porky's genaamd. Daar worden wanhopige jongetjes schijnbaar op hun wenken bediend.
Meer op deze zender | Meer in dit genre
Terug RTL 7, 20:30 uur
Toffe film
Je komt ze vanzelf nog wel eens tegen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tubgirl, Goatse, Lemonparty, al die namen, plaatjes gellukig nog nooit gezien, en de verhalen te horen ga ik ze ook niet bekijken.![]()
Neen dank.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je komt ze vanzelf nog wel eens tegen.
ik ben aan het googlen. Te nieuwsgierig gewoon. (tja vrouw he)quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tubgirl, Goatse, Lemonparty, al die namen, plaatjes gellukig nog nooit gezien, en de verhalen te horen ga ik ze ook niet bekijken.![]()
Doe het niet!quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik ben aan het googlen. Te nieuwsgierig gewoon. (tja vrouw he)
Heb hem al op staan. Straight classic.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:24 schreef Sebasser het volgende:
Porky's
Filmkomedie
Vier vrienden groeien op in Florida in de jaren vijftig. Ze zijn wanhopig op zoek naar mogelijkheden om hun maagdelijkheid te verliezen. Uiteindelijk belanden ze in een bar, Porky's genaamd. Daar worden wanhopige jongetjes schijnbaar op hun wenken bediend.
Meer op deze zender | Meer in dit genre
Terug RTL 7, 20:30 uur
Toffe film
Ja!!!!quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:27 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
gaat mijn vrouwtje zometeen een tosti maken of niet???? stem nu
met tosti'squote:Op donderdag 1 februari 2007 20:28 schreef Sebasser het volgende:
begint nu
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:27 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
gaat mijn vrouwtje zometeen een tosti maken of niet???? stem nu
mzl !quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:29 schreef Sebasser het volgende:
DOEI @~@EWFL WD UU!I VFKR EREW
VET HARD BEN IK DWL: WERFGER:FD Q:X: :SD D: D:DD: D:D
dag.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:27 schreef Piovan het volgende:
[..]
Wacht, ik stuur een mailtje naar je msn adres.
Ik zet er gelijk img tags bij !!
Omdat jij een man bent die tosti's wil van het vrouwtje en ik een vrouwtje ben die tosti's maakt voor het mannetje. Dus ja die conclusie wordt dan getrokken he.quote:
ze wil zelf tosti'squote:Op donderdag 1 februari 2007 20:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Omdat jij een man bent die tosti's wil van het vrouwtje en ik een vrouwtje ben die tosti's maakt voor het mannetje. Dus ja die conclusie wordt dan getrokken he.
ja nou en het kan best hoorquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:31 schreef Piovan het volgende:
Maar maar maar er zit 10 jaar verschil tussen jullie.
hoe kom je aan die wijsheidquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:31 schreef Piovan het volgende:
Maar maar maar er zit 10 jaar verschil tussen jullie.
woooooooo Tezzquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja nou en het kan best hoor
En trouwens ik zie er nog jong en fris uit hoor! Lange zwarte haren, maatje 40 (oke oke ruime maat 40), 1.75 (zo lang?? Ja zo lang) en dikke tieten. Dus...
en ik ben niet eens ongesteld kun je nagaanquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:33 schreef Piovan het volgende:
[..]
woooooooo Tezz
Niet zo opvatten. Het viel me gewoon op, meestal is de man ouder.
nee anders had je gister niet zo plotsklaps weggegaanquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:34 schreef Tezz het volgende:
[..]
en ik ben niet eens ongesteld kun je nagaan
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:36 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
nee anders had je gister niet zo plotsklaps weggegaan
Niet morgenochtend verplicht in het zwembad moeten liggen om 7 uur sochtends om vervolgens met zwaar overall en schoenen te gaan zwemmen......... daar krijg je pas spierpijn vanquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:38 schreef Queen_Bee het volgende:
Niet gaan trainen als je al last van je rug hebtGoede tip van mij
En nu Net 5
pffffquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:39 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
Niet morgenochtend verplicht in het zwembad moeten liggen om 7 uur sochtends om vervolgens met zwaar overall en schoenen te gaan zwemmen......... daar krijg je pas spierpijn van
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:39 schreef Piovan het volgende:
Ik begrijp het even niet meer met Tezz en Krijnskiekjes...
Overallquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:39 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
Niet morgenochtend verplicht in het zwembad moeten liggen om 7 uur sochtends om vervolgens met zwaar overall en schoenen te gaan zwemmen......... daar krijg je pas spierpijn van
wiezoo nicht? ik weet gewoon van gister wat ze toen ging doen omdat ik toen toevallig ook hier zatquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:39 schreef Piovan het volgende:
Ketelpak ?quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:40 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
watdan? hoe noem je zo'n ding anders???
Oh, dat is het woord hoorquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:40 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:39 schreef BeeDee het volgende:
I'm off !En vanavond geen ruzie maken hè !
![]()
Grote onderbroek.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:40 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
want? Wat wil je weten liefje?quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:39 schreef Piovan het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:42 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
helaas ik moet eronder zo'n ieniemienie zwemslip aandoen... was het maar een grote onderbroek
Ik deed 2 dingen tegelijkquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:43 schreef Tezz het volgende:
is het nu al reclame QB? Of ging je geen tv kijken/
Ik kompoeter en luister muziek.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:44 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
ben ook tegelijkertijd csi aant kijken
Jij bent toch geen vrouwquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:44 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
ben ook tegelijkertijd csi aant kijken
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:45 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
dat is ook zo'n wereldwijde hoax......
Wat een stront ava heb jij eigenlijk.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:46 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
was te laat met f5
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:47 schreef Tezz het volgende:
ARRRRRR kheb net tubgirl gezien. WTF
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat een stront ava heb jij eigenlijk.![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:47 schreef Queen_Bee het volgende:
Bye bye Miss American Pie lalala
Ik had je nog gewaarschuwd!quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:47 schreef Tezz het volgende:
ARRRRRR kheb net tubgirl gezien. WTF
je vergeet zegeltjes plakkenquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:48 schreef Piovan het volgende:
Ik doe een hoop dingen:
- FOK
- Themepark
- Muziek
- Tv(Porky's)
- Dvd (Fight club)
- Msn
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:50 schreef Piovan het volgende:
Je zou maar als man zwanger worden eh
ja dat zei ik straks al he. Dat zwanger worden is nog niet zo'n punt, zwanger zijn ook niet maar dan....dat o-v-e-r-l-e-v-e-n jullie niet, geloof me nou!quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:50 schreef Piovan het volgende:
Je zou maar als man zwanger worden eh
Ik ok nietquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja dat zei ik straks al he. Dat zwanger worden is nog niet zo'n punt, zwanger zijn ook niet maar dan....dat o-v-e-r-l-e-v-e-n jullie niet, geloof me nou!
6.6 kilo?!!quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:52 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
ik zou het ook wel leuk vinden vooral dat kind wat op het nieuws wat: bij geboort 6.6 kilo en 55 cm lang
waar kiek je heer?quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:54 schreef Queen_Bee het volgende:
Oeh, ze worden nu naast elkaar wakker
maar dan 4 pakkies suiker in de vorm van een boedha met een dikke nekquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:54 schreef Piovan het volgende:
4 pakkies suiker
Erop gaan zitten?quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:57 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
en dat ondankbare kind zit nu jou playstation in beslag te nemen?? ik zou er wat aan doen
zij is 4quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:56 schreef Piovan het volgende:
Hoe oud is hij/zij nu?
Dat was haar manquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:57 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
en dat ondankbare kind zit nu jou playstation in beslag te nemen?? ik zou er wat aan doen
nee dat is mijn andere kindquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:57 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
echt...... oe dan zou ik helemaal link wordenquote:
welkom in deze vrouwenkunnenmeerdingentegelijkenmannenkunnennietbevallen discussiequote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:59 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
welkom in deze vrouwenkunnenmeerdingentegelijkenmannenkunnennietbevallen discussie
tja wat zal ik zeggen sukkelquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:58 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
(kiekjes heeft zelf nl ook niks in te brengen thuis)
en dat net na mn avondetenquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:59 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
welkom in deze vrouwenkunnenmeerdingentegelijkenmannenkunnennietbevallen discussie
superfilm! Janken op het eindquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:01 schreef Queen_Bee het volgende:
Ze gaat hem nu vertellend at ze zwanger van hem is
quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:01 schreef Queen_Bee het volgende:
Ze gaat hem nu vertellend at ze zwanger van hem is
Soms.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:02 schreef Piovan het volgende:
Kijken jullie dames ook elke dag naar South Park?
oh no they killed kenny!quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:02 schreef Piovan het volgende:
Kijken jullie dames ook elke dag naar South Park?
kzal het niet verklappenquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:02 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hij valt nu neer
k ken het eind niet meer![]()
Hihihohohoehoehaha.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:03 schreef Piovan het volgende:
[..]
hihihi, meisje julius boomstronk, hihi![]()
Weird, hier werkt ie nog.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:04 schreef Queen_Bee het volgende:
Waarom zie ik je ava niet meer Pio
ben blijquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:04 schreef Queen_Bee het volgende:
Hij heeft er op gepoeperd.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:04 schreef Queen_Bee het volgende:
Bel de brandweer.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:07 schreef Queen_Bee het volgende:
Wtf, ineens laadt de pagina opnieuw en zijn alle berichten weg
daar zakt mn broek werkelijk waar van af!quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:07 schreef Queen_Bee het volgende:
Wtf, ineens laadt de pagina opnieuw en zijn alle berichten weg
quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:11 schreef Tezz het volgende:
tis wel traag hier mot ik zegge
Poepen*quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:12 schreef Piovan het volgende:
meisjes en vrouwen pissen toch nietttttttt
poepen, meisjes poepen niet... duhquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:12 schreef Piovan het volgende:
meisjes en vrouwen pissen toch nietttttttt
quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:13 schreef Queen_Bee het volgende:
Omg, net was mn onderrugpijn ineens doorgeschoten naar mn onderbuikEn nu doen ze allebei pijn
quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:13 schreef Queen_Bee het volgende:
Omg, net was mn onderrugpijn ineens doorgeschoten naar mn onderbuikEn nu doen ze allebei pijn
Ik ben zooooo zieligquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een uithuilschouder mee!![]()
tubgirl telt gelukkig niet meequote:Op donderdag 1 februari 2007 21:13 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
poepen, meisjes poepen niet... duh![]()
alleen huilen denk ik...quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:16 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wat moest ik toch zonder jullie![]()
als ik dat nog maar uit mijn hoofd krijg voor vanavond (manlief komt zo weer thuis hequote:Op donderdag 1 februari 2007 21:15 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
moet je aan tezz vragen
Dont ruin the momentquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:16 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
alleen huilen denk ik...
Tezz?quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:15 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
moet je aan tezz vragen
of je verrast hem, onder het mom van weer eens iets nieuws proberen.... moet je wel ff snel bruinebonen gaan eten (of gewoon 3 pakjes kauwgom)quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:17 schreef Tezz het volgende:
[..]
als ik dat nog maar uit mijn hoofd krijg voor vanavond (manlief komt zo weer thuis he)
Omgquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:19 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
of je verrast hem, onder het mom van weer eens iets nieuws proberen.... moet je wel ff snel bruinebonen gaan eten (of gewoon 3 pakjes kauwgom)
Jenn heeft ook zon film? Welke is dat danquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:20 schreef Tezz het volgende:
Heej QB ! Ik zet net net5 op en kom er achter dat ik al de hele tijd denk dat je naar een andere film aan het kijken bent! (kwartje van miss american pie tjalalala valt vrij laat dus). Ik dacht dat het die film was met Jennifer Aniston (ook zo'n homo/vriendin en dan zwanger worden verhaal).
Maar deze is ook leuk!
inderdaad, mooi gesprokenquote:
kut hoe heet die nou. Shitterdeshit (ga ff nadenken). is een hele leuke in ieder gevalquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:21 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jenn heeft ook zon film? Welke is dat dan
Blauwe wicky?quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:23 schreef Tezz het volgende:
WB: the object of my affection (lang leve wiki)
neem een fles hoestdrank danquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijn keel pest me!![]()
Uit protest ga ik aan de drank.![]()
Ochoch is het niet wonderschoon?quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:27 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
mijn neus loopt...
Knoop zijn veter aan elkaar, dan valt iequote:Op donderdag 1 februari 2007 21:27 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
mijn neus loopt...
quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:29 schreef Piovan het volgende:
[..]
Knoop zijn veter aan elkaar, dan valt ie
quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:29 schreef Piovan het volgende:
[..]
Knoop zijn veter aan elkaar, dan valt ie
Je voeten ruiken.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:27 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
mijn neus loopt...
Hmm.. zegt me zo nietsquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:23 schreef Tezz het volgende:
WB: the object of my affection (lang leve wiki)
Ja diequote:Op donderdag 1 februari 2007 21:28 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
mothers boys
Thriller
Drie jaar nadat Jude Madigan haar gezin van de ene op de andere dag in de steek heeft gelaten, besluit zij hun leven gewoon weer binnen te wandelen. Jude staat wettelijk in haar recht en dwingt Robert, haar ex, om haar wens te respecteren. Al snel krijgt ze haar drie kinderen zover dat ze zich afzetten tegen hun vader en diens nieuwe vriendin Callie. Maar Jude wil niet alleen haar zonen terugwinnen, ze wil ook Robert weer terug aan haar zijde. Ze gooit al haar charmes in de strijd en ook hij gaat uiteindelijk door de knieën. Wanneer Robert inziet dat Jude eigenlijk een laf spelletje met hem speelt, is Jude er al snel van overtuigd dat Callie degene is die tussen hen instaat, en dat ze snel moet ingrijpen om haar doel te bereiken. Een duivels plan wordt geboren waarbij Jude haar drie zonen manipuleert en misbruikt.
kijken als je de kans krijgt. Echt leuke film! En jenn is cool.quote:
Ja Brad is een loser dat ie haar dumptequote:Op donderdag 1 februari 2007 21:33 schreef Tezz het volgende:
[..]
kijken als je de kans krijgt. Echt leuke film! En jenn is cool.
Zoals?quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:33 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
nee ik heb zometeen betere dingen te doen....
Ja tis dat ie een grote piemel heeft maar anders...quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:33 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja Brad is een loser dat ie haar dumpte
Ehh.. ?quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:34 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja tis dat ie een grote piemel heeft maar anders...
ja helaas heb ik zelf nog nooit het genot gehad om dit live te mogen aanschouwen, maar ik heb wel eens een foto gezien op het internet dus ik zou zeggen: ff googlen!quote:
Ik google, krijg ik telefoons te zienquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja helaas heb ik zelf nog nooit het genot gehad om dit live te mogen aanschouwen, maar ik heb wel eens een foto gezien op het internet dus ik zou zeggen: ff googlen!
Ook sjors Cloeneyquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:38 schreef Piovan het volgende:
Ik heb Brett Pid gezien, toen hij bezig was met Ocean's Twelve in A'Dam.
bij google images Brad Pitt nude intypen en voila.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:38 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik google, krijg ik telefoons te zien![]()
proficiat ! (was ie naakt? )quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:38 schreef Piovan het volgende:
Ik heb Brett Pid gezien, toen hij bezig was met Ocean's Twelve in A'Dam.
kruisje, als in elk huisje heeft zijn -quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:42 schreef Tezz het volgende:
kruisje
als in foto''s vermomd als kruisje SUCKSquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:42 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
kruisje, als in elk huisje heeft zijn -
tsja het leven is soms wel zwaar jaquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
als in foto''s vermomd als kruisje SUCKS
wat wordt de TTquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:45 schreef Piovan het volgende:
Bijna deel 33 al poehee
echt? ik niet hoor! Jammie foto's krijg ik !quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:46 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik krijg alleen gecensueerde fotos
Linkquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
echt? ik niet hoor! Jammie foto's krijg ik !
post ze dan gewoonquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
echt? ik niet hoor! Jammie foto's krijg ik !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |