Ik heb muntdrop!quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb trouwens ook scholiertjes van Lu. Nou ja, een half pak nog maar (schaam)
22:30 maar moet 3 kwartier rijden...quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
tien uur beginnen BeeDee?? Kut voor je zeg!![]()
en waarom is het verboden op fok? (en ik ga er van uit dat er ooit foto's hier stonden)quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:18 schreef Piovan het volgende:
[..]
Een of andere vrouw die zich liggend in een bad onderschijt
Iemand had toch ene paint gemaakt van tubgirl?quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:21 schreef Sebasser het volgende:
[afbeelding]
zoiets, alleen dan spuit er dus een hoop shit uit.
respect voor dat?quote:
ja, die zocht ik ook alquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Iemand had toch ene paint gemaakt van tubgirl?![]()
die moet werken morgen . En die hoef ik niet te schoppen, ik heb hem gewoon netjes afgericht, hij doet alles (!) zonder te vragen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Geef je man een shop onder z'n billen?![]()
Zoek 't even op op google en al je vragen daaromtrent zijn beantwoord...quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
en waarom is het verboden op fok? (en ik ga er van uit dat er ooit foto's hier stonden)
Nog meer respect.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
respect voor dat?
Op 200 computers google laten doorverwijzen naar een website die popups maakt met goatse en tubgirl laat zien is veel toffer.
En ze weten nog niet wie het was![]()
Tubgirl, Goatse, Lemonparty, al die namen, plaatjes gellukig nog nooit gezien, en de verhalen te horen ga ik ze ook niet bekijken.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:23 schreef Piovan het volgende:
Goatse is goorder vind ik.
ja, ook.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nog meer respect.![]()
![]()
Geen lemonparty?![]()
Mwoah, vind je tubgirlpraat gezellig?quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:23 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
is het nog een beetje gezellig hier
Porky's Revenge is het mooiste deel eruit.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:24 schreef Sebasser het volgende:
Porky's
Filmkomedie
Vier vrienden groeien op in Florida in de jaren vijftig. Ze zijn wanhopig op zoek naar mogelijkheden om hun maagdelijkheid te verliezen. Uiteindelijk belanden ze in een bar, Porky's genaamd. Daar worden wanhopige jongetjes schijnbaar op hun wenken bediend.
Meer op deze zender | Meer in dit genre
Terug RTL 7, 20:30 uur
Toffe film
Je komt ze vanzelf nog wel eens tegen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tubgirl, Goatse, Lemonparty, al die namen, plaatjes gellukig nog nooit gezien, en de verhalen te horen ga ik ze ook niet bekijken.![]()
Neen dank.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je komt ze vanzelf nog wel eens tegen.
ik ben aan het googlen. Te nieuwsgierig gewoon. (tja vrouw he)quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tubgirl, Goatse, Lemonparty, al die namen, plaatjes gellukig nog nooit gezien, en de verhalen te horen ga ik ze ook niet bekijken.![]()
Doe het niet!quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik ben aan het googlen. Te nieuwsgierig gewoon. (tja vrouw he)
Heb hem al op staan. Straight classic.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:24 schreef Sebasser het volgende:
Porky's
Filmkomedie
Vier vrienden groeien op in Florida in de jaren vijftig. Ze zijn wanhopig op zoek naar mogelijkheden om hun maagdelijkheid te verliezen. Uiteindelijk belanden ze in een bar, Porky's genaamd. Daar worden wanhopige jongetjes schijnbaar op hun wenken bediend.
Meer op deze zender | Meer in dit genre
Terug RTL 7, 20:30 uur
Toffe film
Ja!!!!quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:27 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
gaat mijn vrouwtje zometeen een tosti maken of niet???? stem nu
met tosti'squote:Op donderdag 1 februari 2007 20:28 schreef Sebasser het volgende:
begint nu
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:27 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
gaat mijn vrouwtje zometeen een tosti maken of niet???? stem nu
mzl !quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:29 schreef Sebasser het volgende:
DOEI @~@EWFL WD UU!I VFKR EREW
VET HARD BEN IK DWL: WERFGER:FD Q:X: :SD D: D:DD: D:D
dag.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:27 schreef Piovan het volgende:
[..]
Wacht, ik stuur een mailtje naar je msn adres.
Ik zet er gelijk img tags bij !!
Omdat jij een man bent die tosti's wil van het vrouwtje en ik een vrouwtje ben die tosti's maakt voor het mannetje. Dus ja die conclusie wordt dan getrokken he.quote:
ze wil zelf tosti'squote:Op donderdag 1 februari 2007 20:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Omdat jij een man bent die tosti's wil van het vrouwtje en ik een vrouwtje ben die tosti's maakt voor het mannetje. Dus ja die conclusie wordt dan getrokken he.
ja nou en het kan best hoorquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:31 schreef Piovan het volgende:
Maar maar maar er zit 10 jaar verschil tussen jullie.
hoe kom je aan die wijsheidquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:31 schreef Piovan het volgende:
Maar maar maar er zit 10 jaar verschil tussen jullie.
woooooooo Tezzquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja nou en het kan best hoor
En trouwens ik zie er nog jong en fris uit hoor! Lange zwarte haren, maatje 40 (oke oke ruime maat 40), 1.75 (zo lang?? Ja zo lang) en dikke tieten. Dus...
en ik ben niet eens ongesteld kun je nagaanquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:33 schreef Piovan het volgende:
[..]
woooooooo Tezz
Niet zo opvatten. Het viel me gewoon op, meestal is de man ouder.
nee anders had je gister niet zo plotsklaps weggegaanquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:34 schreef Tezz het volgende:
[..]
en ik ben niet eens ongesteld kun je nagaan
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:36 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
nee anders had je gister niet zo plotsklaps weggegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |