NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:06 schreef Broekpaling het volgende:
Ik liet de spons vallen toen ik onder de douche stond.
Nee hoor, ik moest wel bukken om 'm weer te pakken.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:07 schreef Piovan het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!
Heb je je bezeerd
Nee, over dat ik de spons liet vallen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:09 schreef Tyler..Durden het volgende:
We gaan het niet over proza hebben?
Maar maar maar had je toen geen pijn in je rug?quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee hoor, ik moest wel bukken om 'm weer te pakken.![]()
hihi, pakken, hihi.![]()
Nee, het kriebelde wel een beetje, al dat water dat op je rug valt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:09 schreef Piovan het volgende:
[..]
Maar maar maar had je toen geen pijn in je rug?
hihi, bukken, hihiquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee hoor, ik moest wel bukken om 'm weer te pakken.![]()
hihi, pakken, hihi.![]()
Hihihihihiquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, het kriebelde wel een beetje, al dat water dat op je rug valt.![]()
Douche je mee? Dan zijn we geen gay meer maar bi.quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:15 schreef Tezz het volgende:
ik klik ook eens een keertje een link aan zeg
Ja, ik dacht zo van "tubgirl? dat kan beter!! 1!!"quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:15 schreef Tezz het volgende:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:13 schreef Sebasser het volgende:
http://www.ikhouvan.je/fotos/albums/userpics/normal_1a.jpg
Whehe.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, ik dacht zo van "tubgirl? dat kan beter!! 1!!"
Als ik links plaats, krijg je dat soort ongein nietquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:15 schreef Tezz het volgende:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:16 schreef Sebasser het volgende:
die .je domeinen kosten trouwens 300 dollar
Ik wou www.ikneuk.je registeren
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:16 schreef Piovan het volgende:
[..]
Als ik links plaats, krijg je dat soort ongein niet
Ik ga er niet eens op klikken, titel zegt genoeg.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:17 schreef Piovan het volgende:
http://archive.salon.com/(...)0/gay_trek/story.jpg
Een of andere vrouw die zich liggend in een bad onderschijtquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:17 schreef Tezz het volgende:
Oke. Met het gevaar dat ik vet uitgescholden ga worden voor Noob of newbie: who the hell is tubgirl. Ik zie die naam zo vaak voorbij komen maar heb echt geen flauw idee wie dat is (waarom is er nergens geen topic "Fok! voor beginners" ofzo.....
Een vrouw die onder ene hoek hendig in d'r bek schijt, ik heb 'm nog nooit gezien en zo horende wil ik dat zo houden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:17 schreef Tezz het volgende:
Oke. Met het gevaar dat ik vet uitgescholden ga worden voor Noob of newbie: who the hell is tubgirl. Ik zie die naam zo vaak voorbij komen maar heb echt geen flauw idee wie dat is (waarom is er nergens geen topic "Fok! voor beginners" ofzo.....
ik ook! (moet morgen ngo wel heel mijn huis poetsen maar ja)quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:18 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik bijna...neem jij dan maar vast één. Ik doe morgen weer mee.
![]()
Google, maar wees gewaarschuwd ! Hoewel, je kan ook tegen poepluiers.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:17 schreef Tezz het volgende:
Geef je man een shop onder z'n billen?quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:19 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik ook! (moet morgen ngo wel heel mijn huis poetsen maar ja)
Ik heb trouwens ook scholiertjes van Lu. Nou ja, een half pak nog maar (schaam)quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:19 schreef Piovan het volgende:
Ik had hem op school uitgeprint en op het bord gehangen.
Leverde me twee dagen schorsing op
Toch al zo'n jaartje geleden denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |