6.6 kilo?!!quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:52 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
ik zou het ook wel leuk vinden vooral dat kind wat op het nieuws wat: bij geboort 6.6 kilo en 55 cm lang
waar kiek je heer?quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:54 schreef Queen_Bee het volgende:
Oeh, ze worden nu naast elkaar wakker
maar dan 4 pakkies suiker in de vorm van een boedha met een dikke nekquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:54 schreef Piovan het volgende:
4 pakkies suiker
Erop gaan zitten?quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:57 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
en dat ondankbare kind zit nu jou playstation in beslag te nemen?? ik zou er wat aan doen
zij is 4quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:56 schreef Piovan het volgende:
Hoe oud is hij/zij nu?
Dat was haar manquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:57 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
en dat ondankbare kind zit nu jou playstation in beslag te nemen?? ik zou er wat aan doen
nee dat is mijn andere kindquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:57 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
echt...... oe dan zou ik helemaal link wordenquote:
welkom in deze vrouwenkunnenmeerdingentegelijkenmannenkunnennietbevallen discussiequote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:59 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
welkom in deze vrouwenkunnenmeerdingentegelijkenmannenkunnennietbevallen discussie
tja wat zal ik zeggen sukkelquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:58 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
(kiekjes heeft zelf nl ook niks in te brengen thuis)
en dat net na mn avondetenquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:59 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
welkom in deze vrouwenkunnenmeerdingentegelijkenmannenkunnennietbevallen discussie
superfilm! Janken op het eindquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:01 schreef Queen_Bee het volgende:
Ze gaat hem nu vertellend at ze zwanger van hem is
quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:01 schreef Queen_Bee het volgende:
Ze gaat hem nu vertellend at ze zwanger van hem is
Soms.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:02 schreef Piovan het volgende:
Kijken jullie dames ook elke dag naar South Park?
oh no they killed kenny!quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:02 schreef Piovan het volgende:
Kijken jullie dames ook elke dag naar South Park?
kzal het niet verklappenquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:02 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hij valt nu neer
k ken het eind niet meer![]()
Hihihohohoehoehaha.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:03 schreef Piovan het volgende:
[..]
hihihi, meisje julius boomstronk, hihi![]()
Weird, hier werkt ie nog.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:04 schreef Queen_Bee het volgende:
Waarom zie ik je ava niet meer Pio
ben blijquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:04 schreef Queen_Bee het volgende:
Hij heeft er op gepoeperd.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:04 schreef Queen_Bee het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |