Niet morgenochtend verplicht in het zwembad moeten liggen om 7 uur sochtends om vervolgens met zwaar overall en schoenen te gaan zwemmen......... daar krijg je pas spierpijn vanquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:38 schreef Queen_Bee het volgende:
Niet gaan trainen als je al last van je rug hebtGoede tip van mij
En nu Net 5
pffffquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:39 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
Niet morgenochtend verplicht in het zwembad moeten liggen om 7 uur sochtends om vervolgens met zwaar overall en schoenen te gaan zwemmen......... daar krijg je pas spierpijn van
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:39 schreef Piovan het volgende:
Ik begrijp het even niet meer met Tezz en Krijnskiekjes...
Overallquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:39 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
Niet morgenochtend verplicht in het zwembad moeten liggen om 7 uur sochtends om vervolgens met zwaar overall en schoenen te gaan zwemmen......... daar krijg je pas spierpijn van
wiezoo nicht? ik weet gewoon van gister wat ze toen ging doen omdat ik toen toevallig ook hier zatquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:39 schreef Piovan het volgende:
Ketelpak ?quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:40 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
watdan? hoe noem je zo'n ding anders???
Oh, dat is het woord hoorquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:40 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:39 schreef BeeDee het volgende:
I'm off !En vanavond geen ruzie maken hè !
![]()
Grote onderbroek.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:40 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
want? Wat wil je weten liefje?quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:39 schreef Piovan het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:42 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
helaas ik moet eronder zo'n ieniemienie zwemslip aandoen... was het maar een grote onderbroek
Ik deed 2 dingen tegelijkquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:43 schreef Tezz het volgende:
is het nu al reclame QB? Of ging je geen tv kijken/
Ik kompoeter en luister muziek.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:44 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
ben ook tegelijkertijd csi aant kijken
Jij bent toch geen vrouwquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:44 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
ben ook tegelijkertijd csi aant kijken
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:45 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
dat is ook zo'n wereldwijde hoax......
Wat een stront ava heb jij eigenlijk.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:46 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
was te laat met f5
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:47 schreef Tezz het volgende:
ARRRRRR kheb net tubgirl gezien. WTF
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat een stront ava heb jij eigenlijk.![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:47 schreef Queen_Bee het volgende:
Bye bye Miss American Pie lalala
Ik had je nog gewaarschuwd!quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:47 schreef Tezz het volgende:
ARRRRRR kheb net tubgirl gezien. WTF
je vergeet zegeltjes plakkenquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:48 schreef Piovan het volgende:
Ik doe een hoop dingen:
- FOK
- Themepark
- Muziek
- Tv(Porky's)
- Dvd (Fight club)
- Msn
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:50 schreef Piovan het volgende:
Je zou maar als man zwanger worden eh
ja dat zei ik straks al he. Dat zwanger worden is nog niet zo'n punt, zwanger zijn ook niet maar dan....dat o-v-e-r-l-e-v-e-n jullie niet, geloof me nou!quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:50 schreef Piovan het volgende:
Je zou maar als man zwanger worden eh
Ik ok nietquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja dat zei ik straks al he. Dat zwanger worden is nog niet zo'n punt, zwanger zijn ook niet maar dan....dat o-v-e-r-l-e-v-e-n jullie niet, geloof me nou!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |