Bel de brandweer.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:07 schreef Queen_Bee het volgende:
Wtf, ineens laadt de pagina opnieuw en zijn alle berichten weg
daar zakt mn broek werkelijk waar van af!quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:07 schreef Queen_Bee het volgende:
Wtf, ineens laadt de pagina opnieuw en zijn alle berichten weg
quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:11 schreef Tezz het volgende:
tis wel traag hier mot ik zegge
Poepen*quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:12 schreef Piovan het volgende:
meisjes en vrouwen pissen toch nietttttttt
poepen, meisjes poepen niet... duhquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:12 schreef Piovan het volgende:
meisjes en vrouwen pissen toch nietttttttt
quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:13 schreef Queen_Bee het volgende:
Omg, net was mn onderrugpijn ineens doorgeschoten naar mn onderbuikEn nu doen ze allebei pijn
quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:13 schreef Queen_Bee het volgende:
Omg, net was mn onderrugpijn ineens doorgeschoten naar mn onderbuikEn nu doen ze allebei pijn
Ik ben zooooo zieligquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een uithuilschouder mee!![]()
tubgirl telt gelukkig niet meequote:Op donderdag 1 februari 2007 21:13 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
poepen, meisjes poepen niet... duh![]()
alleen huilen denk ik...quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:16 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wat moest ik toch zonder jullie![]()
als ik dat nog maar uit mijn hoofd krijg voor vanavond (manlief komt zo weer thuis hequote:Op donderdag 1 februari 2007 21:15 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
moet je aan tezz vragen
Dont ruin the momentquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:16 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
alleen huilen denk ik...
Tezz?quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:15 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
moet je aan tezz vragen
of je verrast hem, onder het mom van weer eens iets nieuws proberen.... moet je wel ff snel bruinebonen gaan eten (of gewoon 3 pakjes kauwgom)quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:17 schreef Tezz het volgende:
[..]
als ik dat nog maar uit mijn hoofd krijg voor vanavond (manlief komt zo weer thuis he)
Omgquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:19 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
of je verrast hem, onder het mom van weer eens iets nieuws proberen.... moet je wel ff snel bruinebonen gaan eten (of gewoon 3 pakjes kauwgom)
Jenn heeft ook zon film? Welke is dat danquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:20 schreef Tezz het volgende:
Heej QB ! Ik zet net net5 op en kom er achter dat ik al de hele tijd denk dat je naar een andere film aan het kijken bent! (kwartje van miss american pie tjalalala valt vrij laat dus). Ik dacht dat het die film was met Jennifer Aniston (ook zo'n homo/vriendin en dan zwanger worden verhaal).
Maar deze is ook leuk!
inderdaad, mooi gesprokenquote:
kut hoe heet die nou. Shitterdeshit (ga ff nadenken). is een hele leuke in ieder gevalquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:21 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jenn heeft ook zon film? Welke is dat dan
Blauwe wicky?quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:23 schreef Tezz het volgende:
WB: the object of my affection (lang leve wiki)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |