quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom ze dat linkt aan het paard want het lijkt mij dat het paard daar niet gelijk van aan een tap gaat hangen
ik kwam ook niet meer bijquote:
flauwquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:46 schreef farceman het volgende:
haha, wordt uitstel van de marathon
ze verstapte zichquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:47 schreef F04 het volgende:
Weet er iemand wat ze heeft gedaan om dit te laten gebeuren? Ben pas net aan het kijken.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb eeb brief van Ilona gekregen![]()
Leukquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
vertelquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik geloof wel dat het cht is, maar niet dat er een dokter nodig isquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:48 schreef Kinga het volgende:
Jezus, wat een kutreacties, van mensen die het niet geloven.![]()
verbaasde mij ook alquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:48 schreef Kinga het volgende:
Jezus, wat een kutreacties, van mensen die het niet geloven.![]()
hoef je niets veel voor te doen een verkeerde stap en tjakka en het doet pijnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:47 schreef F04 het volgende:
Weet er iemand wat ze heeft gedaan om dit te laten gebeuren? Ben pas net aan het kijken.
[[url=http://www.imagebee.org/thumbs/9837dgk008.jpg]afbeelding][/URL]
Precies, heb 6 week geleden een gedeelte van een spier in de schouder gescheurd en ik zit nog steeds in de ziektewet.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:51 schreef anno-i-mus het volgende:
ik geloof niet dat jij een spierblessure heb meegemaakt, dat duurt toch wel ff langer dan 2 minuten
lesly zei anders wel zie je donderdag ????quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:54 schreef scanman01 het volgende:
Ben ik even een dag niet online, gebeurt er vanalles
Zal me benieuwe hoe Bart hiermee omgaat. Naar wat ik heb begrepen heeft ze toch wel enigszins laten weten dat ze wil dat hij eruit gaat.
ze is 2.5 kilo aangekomen...misschien zit het in d'r nieuwe kapsel. Als je een halve oerang oetang op je hoofd hebt, vind ik het niet gek dat je zwaarder weegtquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:55 schreef F04 het volgende:
Wat is er vandaag mis met Natasia?
dan komt ze Moby ophalen samen met Yvettequote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:55 schreef lady1 het volgende:
[..]
lesly zei anders wel zie je donderdag ????
He scan,quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:54 schreef scanman01 het volgende:
Zal me benieuwe hoe Bart hiermee omgaat. Naar wat ik heb begrepen heeft ze toch wel enigszins laten weten dat ze wil dat hij eruit gaat.
Aandacht tekort?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:57 schreef uniekhoorn het volgende:
natasia is volgens mij jaloers op Ilona ?
Denk je? Het was haar eigen keuze om te stoppen, dus daar zal ze een hele goede reden voor hebben. Lijkt me sterk dat ze dan over twee weken op die beslissing terug komt, maar wie weet. Ik verwacht dat ze hoopt dat Bart eruit gaat. Zoiets zei ze ook tegen hem (hoorde ik op het filmpje van TIEN)quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
He scan,
Welnee, over 14 dagen zegt ze gewoon leuk, dat ze blijft.![]()
Over 14 dagen is het 14 februari en dan is het hopla Lesley weer terug om Bart te verrassen op valentijnsdag. Mooi in elkaar gedraaid script van DGKquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:54 schreef scanman01 het volgende:
Wat bezielt jou in gods naam om haar te schrijven? ben je zo eenzaam?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lieve Rob,
Allereerst wil ik je bedanken voor je brieven. Sorry dat ik nu pas schrijf. Ik dacht dat ik geen adres had van je, maar toen ik één van je brieven nog eens las, zag ik het adres staan.
Het is erg leuk maar ook vreemd om post te krijgen van mensen die ik niet ken. Je steun was heel belangrijk en momenteel zit ik weer goed in mijn vel... haha! Ik heb vanmorgen nog gevlogen, een geweldige ervaring.
Voorlopig was het de laatste vliegles.
Jammer! Gellukkig kan ik mij nu bezig gaan houden met de Aearobic narathon.
Veel geld inzamelen voor twee goede doelen. Zo ben ik lekker bezig en kan ik ook nog eens andere mensen helpen. Ik heb weer genoeg motivatie om te blijven zitten. Met Huub en Sylvia voel ik me best sterk. Ook Nena trekt meer naar ons toe. Nena ziet ook dat ze meer aan ons heeft dan de anderen. GIRLS POWER... haha!
Rob, nogmaals dank voor je leuke brief. Schrijf me nog eens. Heb je nog een leuke SPELTIP? HAHA
Groetjes XX Ilona
De brief van Ilona d.d. 24-01-2007
Top Robquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lieve Rob,
Allereerst wil ik je bedanken voor je brieven. Sorry dat ik nu pas schrijf. Ik dacht dat ik geen adres had van je, maar toen ik één van je brieven nog eens las, zag ik het adres staan.
Het is erg leuk maar ook vreemd om post te krijgen van mensen die ik niet ken. Je steun was heel belangrijk en momenteel zit ik weer goed in mijn vel... haha! Ik heb vanmorgen nog gevlogen, een geweldige ervaring.
Veel geld inzamelen voor twee goede doelen. Zo ben ik lekker bezig en kan ik ook nog eens andere mensen helpen. Ik heb weer genoeg motivatie om te blijven zitten. Met Huub en Sylvia voel ik me best sterk. Ook Nena trekt meer naar ons toe. Nena ziet ook dat ze meer aan ons heeft dan de anderen. GIRLS POWER... haha!
Rob, nogmaals dank voor je leuke brief. Schrijf me nog eens. Heb je nog een leuke SPELTIP? HAHA
Groetjes XX Ilona
haar eigen beslissing? Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk je? Het was haar eigen keuze om te stoppen, dus daar zal ze een hele goede reden voor hebben. Lijkt me sterk dat ze dan over twee weken op die beslissing terug komt, maar wie weet. Ik verwacht dat ze hoopt dat Bart eruit gaat. Zoiets zei ze ook tegen hem (hoorde ik op het filmpje van TIEN)
lief van derquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lieve Rob,
Groetjes XX Ilona
Die kop van haar, ze denkt shit had ik dat maar hoefde ik niet meer te sporten en kon ik me verblijf met nog een paar maandjes rekken, want dan duurt het nog ff voor ik me doelen heb bereikt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:46 schreef blomst het volgende:
Natasia denk, daar gaat mijn aandacht.
[afbeelding]
Steun geven aan Ilona is ook belangrijk!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:03 schreef anno-i-mus het volgende:
nena weet ze ook weer te onttrekken aan enige vorm van inspanning
Word tijd om op te stappen
Die brieven van mij (2 stuks) waren nog vóór de kaartenaktie. Toen lag ze onterecht onder vuur van anderen (in mijn ogen)quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat bezielt jou in gods naam om haar te schrijven? ben je zo eenzaam?![]()
Dat vind ik lief!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die brieven van mij (2 stuks) waren nog vóór de kaartenaktie. Toen lag ze onterecht onder vuur van anderen (in mijn ogen)
Ok, dan is het goedquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die brieven van mij (2 stuks) waren nog vóór de kaartenaktie. Toen lag ze onterecht onder vuur van anderen (in mijn ogen)
Schrijf wat je wil Rob, je hoeft je niet te verantwoorden hoorquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
In dat geval heb ik hier nog een stapeltje voor Natasia liggen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schrijf wat je wil Rob, je hoeft je niet te verantwoorden hoor![]()
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schrijf wat je wil Rob, je hoeft je niet te verantwoorden hoor![]()
Toch wel hate mail dan hé want andersquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
In dat geval heb ik hier nog een stapeltje voor Natasia liggen.![]()
Opsturen en snel graagquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
In dat geval heb ik hier nog een stapeltje voor Natasia liggen.![]()
Komt toch niet aan, want mevrouw Natasia wil geen negatieve post ontvangen...quote:
Zit er ook net naar te kijken. Voor iemand die net z'n kuitspier heeft gescheurd buigt ze wel heel gemakkelijk naar vorenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:10 schreef anno-i-mus het volgende:
ilona beweegt mij teveel en te makkelijk voor iemand die echt zijn kuitspier heeft afgescheurd
Leuk dat je een reactie krijgtquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[i]Lieve Rob,
Die heb ik ook.quote:
vrouwenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:10 schreef anno-i-mus het volgende:
ilona beweegt mij teveel en te makkelijk voor iemand die echt zijn kuitspier heeft afgescheurd
hoi avonne leuk je ook weer te zien hier en idd, dit is heel leukquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:11 schreef avonne het volgende:
[..]
Leuk dat je een reactie krijgt
je had al op de streams gezien dat ze blij was met je brief
geinig, die speler-kijker interactie
Je bedoelt... ze houdt Ilona gezelschap en geeft wat steun en afleiding tot de dokter er is?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:03 schreef anno-i-mus het volgende:
nena weet ze ook weer te onttrekken aan enige vorm van inspanning
Word tijd om op te stappen
Doe es, trek hem eens aan, wel ff een fototje posten natuurlijke hequote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Die heb ik ook.Ik draag hem alleen nooit.
Wel grappig want ik zag laatst mijn degelijke schoonzusje en wat piepte er boven haar broek uit? De pabo string!
Grote schok natuurlijk...
pcies ... of dit is simulatie van ilona om de maraton te ontlopen/ontwijken of dit is heel slecht geacteerd.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
vrouwen![]()
Gewoon een beetje verrekt, niets aan de hand.
als je het been hoog houd valt het mee wacht maar als de dokter dadelijk aan de kuit gaat brrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:13 schreef avonne het volgende:
[..]
Je bedoelt... ze houdt Ilona gezelschap en geeft wat steun en afleiding tot de dokter er is?
En hoeft zich dan natuurlijk niet te sporten .... ik bedoel er zijn genoeg anderen die niet hoeven te sporten die haar nu steun konden geven.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:13 schreef avonne het volgende:
[..]
Je bedoelt... ze houdt Ilona gezelschap en geeft wat steun en afleiding tot de dokter er is?
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
hoi avonne leuk je ook weer te zien hier en idd, dit is heel leuk![]()
Ik rende naar boven, trok dat kriebelding aan. Camera erbij gepakt en verdomme...batterijen op van de camera. Zul je altijd zien. Jammer man!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Doe es, trek hem eens aan, wel ff een fototje posten natuurlijke he![]()
geeft niet ... we wachten wel tot morgen, hoorquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik rende naar boven, trok dat kriebelding aan. Camera erbij gepakt en verdomme...batterijen op van de camera. Zul je altijd zien. Jammer man!
Ik baal echt als een stekker.
Dat is wat voor Brian! Mag je ook rijmen en dichten op muziek?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:15 schreef Dutch_Delight het volgende:
Mensen, let op!!!!!!!!!!!!!!!
Heb je een band en wil je op de landelijke radio gedraaid worden???
Ga dan naar Dutch Delight, Stacey roept bands op om hun demo te komen droppen op haar volgende event. Elke voltallige band die opdraaft met cd wordt op KinkFM gedraaid!! Das wel heel makkelijk om airplay te krijgen toch?? Goeie actie Stacey!!! Echt onbekend talent onder de aandacht. Wij gaan zeker, www.delychees.nl voor als je niet tot kinkfm wilt wachten.
hahahahah zie jullie daar
[afbeelding]
Oh gelukkig!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:18 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
geeft niet ... we wachten wel tot morgen, hoor
Winkels zijn nog open hoor. Dus hou dat kriebelding aan trek je broek er overheen en ren naar de winkel en maak de mannen hier blij.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik rende naar boven, trok dat kriebelding aan. Camera erbij gepakt en verdomme...batterijen op van de camera. Zul je altijd zien. Jammer man!
Geeft niks, ik stuur je wel wat batterijen. Wat is je adres?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Die 2 brieven staan ook wel ergens in een COS, die ik heb gestuurd. Dus waarom niet vermelden als er antwoord op komt?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:11 schreef avonne het volgende:
[..]
Leuk dat je een reactie krijgt
je had al op de streams gezien dat ze blij was met je brief
geinig, die speler-kijker interactie
haha nee wij hebben geen leven. Wij leven ons hier sociaal uit. Ons sociale leven is naar de knoppen maar wat maakt het uit.quote:
Ik las een uur geleden al dat binnen een kwartier de dokter er zou zijn. Komt die goeie man nog wel nu hij de beelden heeft gezien ?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:21 schreef anno-i-mus het volgende:
je ziet haar gewoon het been bewegen
Interactie is leuk, maar als het alleen maar positieve post is. Laat dan maar.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die 2 brieven staan ook wel ergens in een COS, die ik heb gestuurd. Dus waarom niet vermelden als er antwoord op komt?
Je moet natuurlijk wel álles vertertellen en niet éénzijdig.
Ilona kan als enige Natasiaaaaaa breken.
Haar meeroepen naar een spiegel..... En dan zeggen... "Hoe oud ben je eigenlijk....?"
Dat mag niet he, dan komen er grote zwarte strepen doorheen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Interactie is leuk, maar als het alleen maar positieve post is. Laat dan maar.
ik wil het iemand ook gewoon kunnen zeggen als ze niet leuk is.![]()
slock?quote:
Prozacje?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Interactie is leuk, maar als het alleen maar positieve post is. Laat dan maar.
ik wil het iemand ook gewoon kunnen zeggen als ze niet leuk is.![]()
Ik heb het even opgezocht, maar als het me rustig moet maken, doe mij maar een jointje dan.quote:
nou ze heeft wel pijnquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:29 schreef anno-i-mus het volgende:
niks aan de hand
ook goedquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht, maar als het me rustig moet maken, doe mij maar een jointje dan.![]()
Gecrashte vlinders in zijn buik die zich aan het ophopen zijn. Het rottingsproces is begonnen en dat voel je even. Komt vanzelf goed zei de dokter. Niets aan doen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:32 schreef beequeen het volgende:
wat heeft Boer Bart nou weer?
????quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:31 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
nou nou .... poeh poeh ..... dit is geen pijn hoor
dit is alleen vervelend
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Gecrashte vlinders in zijn buik die zich aan het ophopen zijn. Het rottingsproces is begonnen en dat voel je even. Komt vanzelf goed zei de dokter. Niets aan doen.
Wel wil je ook ??quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:34 schreef beequeen het volgende:
komt iedereen aan de beurt?
observatie van haar gedrag zegt mij dat er niet veel aan de hand is.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:33 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
????
wat is dat voor een rare opmerking?
ze zegt toch dat ze pijn heeft
dat is jouw ervaring ja..je kan nog steeds niet beoordelen of ze wel of niet pijn heeftquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:35 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
observatie van haar gedrag zegt mij dat er niet veel aan de hand is.
En ik heb zelf vaak genoeg een spierblessure gehad om te weten hoe erg het is.
Wat leuk!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lieve Rob,
Groetjes XX Ilona
vrouwenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:36 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
dat is jouw ervaring ja..je kan nog steeds niet beoordelen of ze wel of niet pijn heeft
Bij iedereen ligt de pijngrens anders he.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:35 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
observatie van haar gedrag zegt mij dat er niet veel aan de hand is.
En ik heb zelf vaak genoeg een spierblessure gehad om te weten hoe erg het is.
tuurlijkquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:36 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
dat is jouw ervaring ja..je kan nog steeds niet beoordelen of ze wel of niet pijn heeft
Aanstellen is ook een vakquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:37 schreef petraa het volgende:
[..]
Bij iedereen ligt de pijngrens anders he.
Een lipoom lijkt me geen slechte diagnose het is een beetje onzinnig om meteen te laten snijden...Hij krijgt als advies om in de gaten te houden of het groter wordt of niet, is dat het geval dan kan het altijd nog verwijderd worden.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:33 schreef beequeen het volgende:
vetbultje, nou is wel een snelle conclusie van mevrouw de dokter
tja..daar denken sommige mensen anders overquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:37 schreef petraa het volgende:
[..]
Bij iedereen ligt de pijngrens anders he.
Kan, maar bij Pfeiffer zijn de leverwaarden altijd gestoord.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:35 schreef beequeen het volgende:
lever functie???????????????? zal wel zuipen zijn
Zekerquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:40 schreef noekje het volgende:
Toch vind ik het tof dat NL zo voor haar zorgt.
Even relativeren.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:40 schreef noekje het volgende:
maak je niet drukquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:36 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
volgens mij de miltmaar kan het nog ff checkenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:40 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Kan, maar bij Pfeiffer zijn de leverwaarden altijd gestoord.
Dat is puur om zichzelf in te dekken met zijn arme knie....quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:40 schreef noekje het volgende:
Volgens mij ben jij nog steeds newbequote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:42 schreef 2live het volgende:
[..]
maak je niet druk![]()
Mensen op het forum denken ook te weten wat iemand denkt, wat iemand voelt. Sterker nog we denken allemaal dat we ze nog kennen ook....![]()
dat is toch ook zoquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:42 schreef 2live het volgende:
[..]
maak je niet druk![]()
Mensen op het forum denken ook te weten wat iemand denkt, wat iemand voelt. Sterker nog we denken allemaal dat we ze nog kennen ook....![]()
we gaan weer genieten en weer eens lachenquote:
Wat een onzin, daar wordt hij toch voor betaald? Nena is klant, dus is koning(in).quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:44 schreef CartWOman het volgende:
Nena eist zo'n beetje een schema van Carlos, de brutaliteit!![]()
Hij vindt het er de tijd nog niet voor.![]()
Dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is puur om zichzelf in te dekken met zijn arme knie....
Dan is hij niet de enige die het fysiek moeilijk heeft....
zout opquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:15 schreef Dutch_Delight het volgende:
Mensen, let op!!!!!!!!!!!!!!!
Heb je een band en wil je op de landelijke radio gedraaid worden???
Ga dan naar Dutch Delight, Stacey roept bands op om hun demo te komen droppen op haar volgende event. Elke voltallige band die opdraaft met cd wordt op KinkFM gedraaid!! Das wel heel makkelijk om airplay te krijgen toch?? Goeie actie Stacey!!! Echt onbekend talent onder de aandacht. Wij gaan zeker, www.delychees.nl voor als je niet tot kinkfm wilt wachten.
hahahahah zie jullie daar
[afbeelding]
precies, lijkt me niet de manier, als je een jaar niet in de maatschappij heb gezeten, lijkt het me moeilijk om daarin weer zomaar ff terug te stappen, dus lijkt me dat de redaktie daar eens iets mee moet gaan doen. Leuk al die prive dingen, maar wat heb je er aan, geen zakquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:46 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb zo'n vetbultje bij mijn pols gehad..bleek rsi gerelateerd te zijn. De dokter probeerde hem weg te drukken en dat deed me een fokking pijn...op een dag was ie ineens weg..en soms komt het weer terug.
Afijn waar zijn de bewoners nu daadwerkelijk mee bezig? Volgens mij is het meer dat ze alleen maar dingen doen als piano spelen, gitaar spelen, slechte gedichten schrijven en paardrijden..dingen waar je voor een maatschappelijke carriere NIKS aan hebt.
met posten, hequote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij nog steeds newbe![]()
quote:
ignore heeft iedereen gedaanquote:
Hij heeft het al eerder gedaan, maar Nena liep tijdens een training gewoon weg omdat ze geen zin had. Ze wilde er gewoon niks aan doen, dus ik snap zijn reactie wel.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:46 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Wat een onzin, daar wordt hij toch voor betaald? Nena is klant, dus is koning(in).
Hij kan toch zo iets uitdraaien lijkt me?
relativeren....heet dat, en dat kan bij mij over een paar dagen ook anders zijn.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.![]()
Hij is ook maar een mens.
Nog even en ik ben de zus van 2live. De stem der redelijkheid.
Over een paar dagen kan dat weer helemaal anders zijn, ligt er net aan hoe ik in mijn cyclus zit.
Ja, ik voel je. *high five*quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:50 schreef 2live het volgende:
[..]
relativeren....heet dat, en dat kan bij mij over een paar dagen ook anders zijn.![]()
Ik niet, dan moet ie ook kappen met Natasia. Als Nena dat wil dan moet hij dat toch gewoon doen? Niet omdat het Nena is, maar omdat er betaald wordt voor zijn diensten. ?? Zou lekker zijn als ik iemand betaal voor de krant en de bezorger zegt dat hij de krant niet meer bezorgd omdat ik 'm niet genoeg lees??quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hij heeft het al eerder gedaan, maar Nena liep tijdens een training gewoon weg omdat ze geen zin had. Ze wilde er gewoon niks aan doen, dus ik snap zijn reactie wel.
Ja, ik voel je?quote:
De man heeft een beetje teveel air, hij doet geheimzinnig over zijn tarieven en ook trainingsschema's geeft hij ook niet makkelijk uit handen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:52 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik niet, dan moet ie ook kappen met Natasia. Als Nena dat wil dan moet hij dat toch gewoon doen? Niet omdat het Nena is, maar omdat er betaald wordt voor zijn diensten. ?? Zou lekker zijn als ik iemand betaal voor de krant en de bezorger zegt dat hij de krant niet meer bezorgd omdat ik 'm niet genoeg lees??
dirty mind..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, ik voel je?
Het is je zusje toch?![]()
always, ask Huubquote:
Kut, Martin godverdommequote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:56 schreef Kaleddis het volgende:
Teeeeeeering, gaat Huub zo tekeer boven ?
vrijdag ging hij harder tekeer....quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:56 schreef Kaleddis het volgende:
Krijg de pleurisquote:
haha, dat was natasia dus he, die schopt 2x zo hard als huubjequote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:56 schreef Kaleddis het volgende:
ok, donequote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:03 schreef s0k het volgende:
godverredomme
Eetsmakelijk dusquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:05 schreef 2live het volgende:
Ze geven allemaal hun persoonlijke touch aan het eten;
martin een rochel, natasia wat zweet, mmmmm![]()
Nooitquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:06 schreef beequeen het volgende:
ligt het nou aan mij of bufferen jullie streams ook ?
Hier gaat het primaquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:06 schreef beequeen het volgende:
ligt het nou aan mij of bufferen jullie streams ook ?
was het echt maar 4 minuten?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:06 schreef HiDiHo het volgende:
Kun je nu wel lopen?
Bedoelt ie die 4 min neuken?
Ik zal het even nakijken voor je !quote:
Merk ik ook een beetje ja, denk dat ie wat afgeremd is door de redactiequote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:07 schreef doesss het volgende:
Godverdomme Martin heb op z'n kloten gehad.![]()
Hij is zichzelf niet.![]()
![]()
nee joh; een extreme make-over!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:07 schreef doesss het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Merk ik ook een beetje ja, denk dat ie wat afgeremd is door de redactie
Ja 4 minquote:
Oh, dus in het dagelijks leven maakt hij geen 3 seksueel getinte opmerkingen per minuut.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:07 schreef doesss het volgende:
![]()
Thanksquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja 4 min
En nadat ie gekomen is blijft ze er nog een minuutje opzitten ofzo.
nee, normaal 8 en nu nog maar 3quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Oh, dus in het dagelijks leven maakt hij geen 3 seksueel getinte opmerkingen per minuut.![]()
Ben benieuwd hoe Martin reageert op beelden uit de bio-industrie.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:17 schreef rooie3 het volgende:
Die martin huilt als ze zeehondjes doodknuppelen.
Doe ik ook.
Voornaamste reden dat ik nooit uit eten ga !quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:18 schreef CHAOS_ het volgende:
Niet zeuren over de kok, nooit doen, maar een beetje kok maakt rotzooi in de keuken, schijnt bij het vak te horen en die bezweette Natasja, ook lekker in de keuken. Gelukkig kijken we nooit bij een restaurant in de keuken, dan eten er weinigen meer buiten de deur. Ondanks onze hoge waarden in hygiëne van de keuringsdienst. Mag die kok wel, is tenminste eens wat anders dan de haute cuisine van Escoffier. ( die ik wel in de kast heb staan ), Ik las daar laatst iets over hier, vandaar dat ik het even meld.
Nope.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Oh, dus in het dagelijks leven maakt hij geen 3 seksueel getinte opmerkingen per minuut.![]()
heee, wij hoeven dat toch niet te eten ?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Martin komt weg met zijn vieze koksgedrag omdat hij verder een geweldige dosis humor heeft...als het een sjacherijn was geweest had iedereen hier moord en brand geroepen
yep, eindelijk iets anders daarquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Martin komt weg met zijn vieze koksgedrag omdat hij verder een geweldige dosis humor heeft...als het een sjacherijn was geweest had iedereen hier moord en brand geroepen
Nee, maar jij wil toch ook niet dat Huub het loodje legt omdat Martijn zijn rokerslongen boven het stukje vlees voor Huub heeft uitgeroggeld.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
heee, wij hoeven dat toch niet te eten ?
Hoezo dat, dan is hij zijn backup toch kwijtquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:12 schreef rooie3 het volgende:
Brian zal het denk toe juichen als Bart ging.
Tuurlijk, wij hoeven z'n dis toch ook niet op te vreten.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Me tooquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:17 schreef rooie3 het volgende:
Die martin huilt als ze zeehondjes doodknuppelen.
Doe ik ook.
Als ze dan maar allemaal tegelijk gaan vindt ik het niet ergquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:24 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nee, maar jij wil toch ook niet dat Huub het loodje legt omdat Martijn zijn rokerslongen boven het stukje vlees voor Huub heeft uitgeroggeld.
Hij is altijd zo, ook tijdens het kookprogramma van AT5quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij zit bij tv Noordholland, en ja hij rookt teveel (zware brandaris) en is seksueel frustie,op het enge af een creep is het.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij is altijd zo, ook tijdens het kookprogramma van AT5
jij kan het weten denk ik, maar ik lig in een deukquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:30 schreef Teksass het volgende:
[..]
Hij zit bij tv Noordholland, en ja hij rookt teveel (zware brandaris) en is seksueel frustie,op het enge af een creep is het.
bron: mijzelf
Daar denkt hij niet bij na.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hoezo dat, dan is hij zijn backup toch kwijt![]()
Hij heeft niet zoveel aan iemand die niet tot het eind wil blijvenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Daar denkt hij niet bij na.
En hij heeft Natasia nog.
Onappetijtelijk typequote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:30 schreef Teksass het volgende:
[..]
Hij zit bij tv Noordholland, en ja hij rookt teveel (zware brandaris) en is seksueel frustie,op het enge af een creep is het.
bron: mijzelf
Zie Natasia niet naar huis gaan hoor.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij heeft niet zoveel aan iemand die niet tot het eind wil blijven
Hij is inderdaad niet 1 vd slimsten maar hij heeft echt nog wel door dat hij een medespeler nodig heeft die ook voor de eindstreep gaat waarmee hij heeft afgesproken dat ze alle anderen samen zullen wegspelen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zie Natasia niet naar huis gaan hoor.
En Brian denkt nooit zo goed na.
Iedereen die weggaat vind hij best.
Hij ziet zijn eigen als winnaar en rekent zich al rijk.
Ik ook, gelukkig helpt Huub 'm weer, ipv Natasia.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:59 schreef ron1970 het volgende:
Sorry hoor, maar ik lig helemaal dubbel![]()
![]()
Je bent een rascistquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ach..... Aapje eet niet mee...
Hou es op, eikel.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ach..... Aapje eet niet mee...
Heb ik "debiel" op mijn voorhoofd, of zo ?quote:
Martin voor president!quote:
Grapjasquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:16 schreef Black_king het volgende:
[..]
Heb ik "debiel" op mijn voorhoofd, of zo ?
Ik ben die racistische taal van jou spuugzat.
OT: Laat .NL eens een microfoon omdoen.
Er moet nu omgeroepen worden dat hij moet gaan douchen en behoorlijk gekleed moet verschijnen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:18 schreef avonne het volgende:
Waarom zit Brian in zijn ondergoed op de bank![]()
Goh, hoe zou het toch met het budget gaan.......quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:20 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Er moet nu omgeroepen worden dat hij moet gaan douchen en behoorlijk gekleed moet verschijnen.
I.p.v. secretaresse krijgt Natasja een type cursus.![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:18 schreef CHAOS_ het volgende:
Niet zeuren over de kok, nooit doen, maar een beetje kok maakt rotzooi in de keuken, schijnt bij het vak te horen en die bezweette Natasja, ook lekker in de keuken. Gelukkig kijken we nooit bij een restaurant in de keuken, dan eten er weinigen meer buiten de deur. Ondanks onze hoge waarden in hygiëne van de keuringsdienst. Mag die kok wel, is tenminste eens wat anders dan de haute cuisine van Escoffier. ( die ik wel in de kast heb staan ), Ik las daar laatst iets over hier, vandaar dat ik het even meld.
Was de jas van de fysiotherapeut, zijn telefoon ging en die zat in zijn jaszakquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:25 schreef bunnyma het volgende:
Wilde NL nu met de telefoon van Martin pleiten gaan?
Wie zei dat? Martin?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:16 schreef Black_king het volgende:
[..]
Heb ik "debiel" op mijn voorhoofd, of zo ?
Ik ben die racistische taal van jou spuugzat.
OT: Laat .NL eens een microfoon omdoen.
Als haar blessure niet snel over is kan dat weleens betekenen dat zij er volgende maand uit moetquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:34 schreef Tissik het volgende:
Klote voor Ilona, zit je al opgesloten in zo'n huis, kan je ín dat huis ook nog eens geen kant op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |