Winkels zijn nog open hoor. Dus hou dat kriebelding aan trek je broek er overheen en ren naar de winkel en maak de mannen hier blij.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik rende naar boven, trok dat kriebelding aan. Camera erbij gepakt en verdomme...batterijen op van de camera. Zul je altijd zien. Jammer man!
Ik baal echt als een stekker.
Geeft niks, ik stuur je wel wat batterijen. Wat is je adres?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik rende naar boven, trok dat kriebelding aan. Camera erbij gepakt en verdomme...batterijen op van de camera. Zul je altijd zien. Jammer man!
Ik baal echt als een stekker.
Die 2 brieven staan ook wel ergens in een COS, die ik heb gestuurd. Dus waarom niet vermelden als er antwoord op komt?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:11 schreef avonne het volgende:
[..]
Leuk dat je een reactie krijgt
je had al op de streams gezien dat ze blij was met je brief
geinig, die speler-kijker interactie
haha nee wij hebben geen leven. Wij leven ons hier sociaal uit. Ons sociale leven is naar de knoppen maar wat maakt het uit.quote:
Ik las een uur geleden al dat binnen een kwartier de dokter er zou zijn. Komt die goeie man nog wel nu hij de beelden heeft gezien ?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:21 schreef anno-i-mus het volgende:
je ziet haar gewoon het been bewegen
Interactie is leuk, maar als het alleen maar positieve post is. Laat dan maar.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die 2 brieven staan ook wel ergens in een COS, die ik heb gestuurd. Dus waarom niet vermelden als er antwoord op komt?
Je moet natuurlijk wel álles vertertellen en niet éénzijdig.
Ilona kan als enige Natasiaaaaaa breken.
Haar meeroepen naar een spiegel..... En dan zeggen... "Hoe oud ben je eigenlijk....?"
Dat mag niet he, dan komen er grote zwarte strepen doorheen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Interactie is leuk, maar als het alleen maar positieve post is. Laat dan maar.
ik wil het iemand ook gewoon kunnen zeggen als ze niet leuk is.![]()
slock?quote:
Prozacje?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Interactie is leuk, maar als het alleen maar positieve post is. Laat dan maar.
ik wil het iemand ook gewoon kunnen zeggen als ze niet leuk is.![]()
Ik heb het even opgezocht, maar als het me rustig moet maken, doe mij maar een jointje dan.quote:
nou ze heeft wel pijnquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:29 schreef anno-i-mus het volgende:
niks aan de hand
ook goedquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht, maar als het me rustig moet maken, doe mij maar een jointje dan.![]()
Gecrashte vlinders in zijn buik die zich aan het ophopen zijn. Het rottingsproces is begonnen en dat voel je even. Komt vanzelf goed zei de dokter. Niets aan doen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:32 schreef beequeen het volgende:
wat heeft Boer Bart nou weer?
????quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:31 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
nou nou .... poeh poeh ..... dit is geen pijn hoor
dit is alleen vervelend
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Gecrashte vlinders in zijn buik die zich aan het ophopen zijn. Het rottingsproces is begonnen en dat voel je even. Komt vanzelf goed zei de dokter. Niets aan doen.
Wel wil je ook ??quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:34 schreef beequeen het volgende:
komt iedereen aan de beurt?
observatie van haar gedrag zegt mij dat er niet veel aan de hand is.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:33 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
????
wat is dat voor een rare opmerking?
ze zegt toch dat ze pijn heeft
dat is jouw ervaring ja..je kan nog steeds niet beoordelen of ze wel of niet pijn heeftquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:35 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
observatie van haar gedrag zegt mij dat er niet veel aan de hand is.
En ik heb zelf vaak genoeg een spierblessure gehad om te weten hoe erg het is.
Wat leuk!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lieve Rob,
Allereerst wil ik je bedanken voor je brieven. Sorry dat ik nu pas schrijf. Ik dacht dat ik geen adres had van je, maar toen ik één van je brieven nog eens las, zag ik het adres staan.
Het is erg leuk maar ook vreemd om post te krijgen van mensen die ik niet ken. Je steun was heel belangrijk en momenteel zit ik weer goed in mijn vel... haha! Ik heb vanmorgen nog gevlogen, een geweldige ervaring.
Voorlopig was het de laatste vliegles.
Jammer! Gellukkig kan ik mij nu bezig gaan houden met de Aearobic narathon.
Veel geld inzamelen voor twee goede doelen. Zo ben ik lekker bezig en kan ik ook nog eens andere mensen helpen. Ik heb weer genoeg motivatie om te blijven zitten. Met Huub en Sylvia voel ik me best sterk. Ook Nena trekt meer naar ons toe. Nena ziet ook dat ze meer aan ons heeft dan de anderen. GIRLS POWER... haha!
Rob, nogmaals dank voor je leuke brief. Schrijf me nog eens. Heb je nog een leuke SPELTIP? HAHA
Groetjes XX Ilona
De brief van Ilona d.d. 24-01-2007
vrouwenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:36 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
dat is jouw ervaring ja..je kan nog steeds niet beoordelen of ze wel of niet pijn heeft
Bij iedereen ligt de pijngrens anders he.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:35 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
observatie van haar gedrag zegt mij dat er niet veel aan de hand is.
En ik heb zelf vaak genoeg een spierblessure gehad om te weten hoe erg het is.
tuurlijkquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:36 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
dat is jouw ervaring ja..je kan nog steeds niet beoordelen of ze wel of niet pijn heeft
Aanstellen is ook een vakquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:37 schreef petraa het volgende:
[..]
Bij iedereen ligt de pijngrens anders he.
Een lipoom lijkt me geen slechte diagnose het is een beetje onzinnig om meteen te laten snijden...Hij krijgt als advies om in de gaten te houden of het groter wordt of niet, is dat het geval dan kan het altijd nog verwijderd worden.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:33 schreef beequeen het volgende:
vetbultje, nou is wel een snelle conclusie van mevrouw de dokter
tja..daar denken sommige mensen anders overquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:37 schreef petraa het volgende:
[..]
Bij iedereen ligt de pijngrens anders he.
Kan, maar bij Pfeiffer zijn de leverwaarden altijd gestoord.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:35 schreef beequeen het volgende:
lever functie???????????????? zal wel zuipen zijn
Zekerquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:40 schreef noekje het volgende:
Toch vind ik het tof dat NL zo voor haar zorgt.
Even relativeren.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:40 schreef noekje het volgende:
maak je niet drukquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:36 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
volgens mij de miltmaar kan het nog ff checkenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:40 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Kan, maar bij Pfeiffer zijn de leverwaarden altijd gestoord.
Dat is puur om zichzelf in te dekken met zijn arme knie....quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:40 schreef noekje het volgende:
Volgens mij ben jij nog steeds newbequote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:42 schreef 2live het volgende:
[..]
maak je niet druk![]()
Mensen op het forum denken ook te weten wat iemand denkt, wat iemand voelt. Sterker nog we denken allemaal dat we ze nog kennen ook....![]()
dat is toch ook zoquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:42 schreef 2live het volgende:
[..]
maak je niet druk![]()
Mensen op het forum denken ook te weten wat iemand denkt, wat iemand voelt. Sterker nog we denken allemaal dat we ze nog kennen ook....![]()
we gaan weer genieten en weer eens lachenquote:
Wat een onzin, daar wordt hij toch voor betaald? Nena is klant, dus is koning(in).quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:44 schreef CartWOman het volgende:
Nena eist zo'n beetje een schema van Carlos, de brutaliteit!![]()
Hij vindt het er de tijd nog niet voor.![]()
Dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is puur om zichzelf in te dekken met zijn arme knie....
Dan is hij niet de enige die het fysiek moeilijk heeft....
zout opquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:15 schreef Dutch_Delight het volgende:
Mensen, let op!!!!!!!!!!!!!!!
Heb je een band en wil je op de landelijke radio gedraaid worden???
Ga dan naar Dutch Delight, Stacey roept bands op om hun demo te komen droppen op haar volgende event. Elke voltallige band die opdraaft met cd wordt op KinkFM gedraaid!! Das wel heel makkelijk om airplay te krijgen toch?? Goeie actie Stacey!!! Echt onbekend talent onder de aandacht. Wij gaan zeker, www.delychees.nl voor als je niet tot kinkfm wilt wachten.
hahahahah zie jullie daar
[afbeelding]
precies, lijkt me niet de manier, als je een jaar niet in de maatschappij heb gezeten, lijkt het me moeilijk om daarin weer zomaar ff terug te stappen, dus lijkt me dat de redaktie daar eens iets mee moet gaan doen. Leuk al die prive dingen, maar wat heb je er aan, geen zakquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:46 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb zo'n vetbultje bij mijn pols gehad..bleek rsi gerelateerd te zijn. De dokter probeerde hem weg te drukken en dat deed me een fokking pijn...op een dag was ie ineens weg..en soms komt het weer terug.
Afijn waar zijn de bewoners nu daadwerkelijk mee bezig? Volgens mij is het meer dat ze alleen maar dingen doen als piano spelen, gitaar spelen, slechte gedichten schrijven en paardrijden..dingen waar je voor een maatschappelijke carriere NIKS aan hebt.
met posten, hequote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij nog steeds newbe![]()
quote:
ignore heeft iedereen gedaanquote:
Hij heeft het al eerder gedaan, maar Nena liep tijdens een training gewoon weg omdat ze geen zin had. Ze wilde er gewoon niks aan doen, dus ik snap zijn reactie wel.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:46 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Wat een onzin, daar wordt hij toch voor betaald? Nena is klant, dus is koning(in).
Hij kan toch zo iets uitdraaien lijkt me?
relativeren....heet dat, en dat kan bij mij over een paar dagen ook anders zijn.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.![]()
Hij is ook maar een mens.
Nog even en ik ben de zus van 2live. De stem der redelijkheid.
Over een paar dagen kan dat weer helemaal anders zijn, ligt er net aan hoe ik in mijn cyclus zit.
Ja, ik voel je. *high five*quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:50 schreef 2live het volgende:
[..]
relativeren....heet dat, en dat kan bij mij over een paar dagen ook anders zijn.![]()
Ik niet, dan moet ie ook kappen met Natasia. Als Nena dat wil dan moet hij dat toch gewoon doen? Niet omdat het Nena is, maar omdat er betaald wordt voor zijn diensten. ?? Zou lekker zijn als ik iemand betaal voor de krant en de bezorger zegt dat hij de krant niet meer bezorgd omdat ik 'm niet genoeg lees??quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hij heeft het al eerder gedaan, maar Nena liep tijdens een training gewoon weg omdat ze geen zin had. Ze wilde er gewoon niks aan doen, dus ik snap zijn reactie wel.
Ja, ik voel je?quote:
De man heeft een beetje teveel air, hij doet geheimzinnig over zijn tarieven en ook trainingsschema's geeft hij ook niet makkelijk uit handen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:52 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik niet, dan moet ie ook kappen met Natasia. Als Nena dat wil dan moet hij dat toch gewoon doen? Niet omdat het Nena is, maar omdat er betaald wordt voor zijn diensten. ?? Zou lekker zijn als ik iemand betaal voor de krant en de bezorger zegt dat hij de krant niet meer bezorgd omdat ik 'm niet genoeg lees??
dirty mind..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, ik voel je?
Het is je zusje toch?![]()
always, ask Huubquote:
Kut, Martin godverdommequote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:56 schreef Kaleddis het volgende:
Teeeeeeering, gaat Huub zo tekeer boven ?
vrijdag ging hij harder tekeer....quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:56 schreef Kaleddis het volgende:
Krijg de pleurisquote:
haha, dat was natasia dus he, die schopt 2x zo hard als huubjequote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:56 schreef Kaleddis het volgende:
ok, donequote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:03 schreef s0k het volgende:
godverredomme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |