Wat een onzin, daar wordt hij toch voor betaald? Nena is klant, dus is koning(in).quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:44 schreef CartWOman het volgende:
Nena eist zo'n beetje een schema van Carlos, de brutaliteit!![]()
Hij vindt het er de tijd nog niet voor.![]()
Dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is puur om zichzelf in te dekken met zijn arme knie....
Dan is hij niet de enige die het fysiek moeilijk heeft....
zout opquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:15 schreef Dutch_Delight het volgende:
Mensen, let op!!!!!!!!!!!!!!!
Heb je een band en wil je op de landelijke radio gedraaid worden???
Ga dan naar Dutch Delight, Stacey roept bands op om hun demo te komen droppen op haar volgende event. Elke voltallige band die opdraaft met cd wordt op KinkFM gedraaid!! Das wel heel makkelijk om airplay te krijgen toch?? Goeie actie Stacey!!! Echt onbekend talent onder de aandacht. Wij gaan zeker, www.delychees.nl voor als je niet tot kinkfm wilt wachten.
hahahahah zie jullie daar
[afbeelding]
precies, lijkt me niet de manier, als je een jaar niet in de maatschappij heb gezeten, lijkt het me moeilijk om daarin weer zomaar ff terug te stappen, dus lijkt me dat de redaktie daar eens iets mee moet gaan doen. Leuk al die prive dingen, maar wat heb je er aan, geen zakquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:46 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb zo'n vetbultje bij mijn pols gehad..bleek rsi gerelateerd te zijn. De dokter probeerde hem weg te drukken en dat deed me een fokking pijn...op een dag was ie ineens weg..en soms komt het weer terug.
Afijn waar zijn de bewoners nu daadwerkelijk mee bezig? Volgens mij is het meer dat ze alleen maar dingen doen als piano spelen, gitaar spelen, slechte gedichten schrijven en paardrijden..dingen waar je voor een maatschappelijke carriere NIKS aan hebt.
met posten, hequote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij nog steeds newbe![]()
quote:
ignore heeft iedereen gedaanquote:
Hij heeft het al eerder gedaan, maar Nena liep tijdens een training gewoon weg omdat ze geen zin had. Ze wilde er gewoon niks aan doen, dus ik snap zijn reactie wel.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:46 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Wat een onzin, daar wordt hij toch voor betaald? Nena is klant, dus is koning(in).
Hij kan toch zo iets uitdraaien lijkt me?
relativeren....heet dat, en dat kan bij mij over een paar dagen ook anders zijn.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.![]()
Hij is ook maar een mens.
Nog even en ik ben de zus van 2live. De stem der redelijkheid.
Over een paar dagen kan dat weer helemaal anders zijn, ligt er net aan hoe ik in mijn cyclus zit.
Ja, ik voel je. *high five*quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:50 schreef 2live het volgende:
[..]
relativeren....heet dat, en dat kan bij mij over een paar dagen ook anders zijn.![]()
Ik niet, dan moet ie ook kappen met Natasia. Als Nena dat wil dan moet hij dat toch gewoon doen? Niet omdat het Nena is, maar omdat er betaald wordt voor zijn diensten. ?? Zou lekker zijn als ik iemand betaal voor de krant en de bezorger zegt dat hij de krant niet meer bezorgd omdat ik 'm niet genoeg lees??quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hij heeft het al eerder gedaan, maar Nena liep tijdens een training gewoon weg omdat ze geen zin had. Ze wilde er gewoon niks aan doen, dus ik snap zijn reactie wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |