Denk je? Het was haar eigen keuze om te stoppen, dus daar zal ze een hele goede reden voor hebben. Lijkt me sterk dat ze dan over twee weken op die beslissing terug komt, maar wie weet. Ik verwacht dat ze hoopt dat Bart eruit gaat. Zoiets zei ze ook tegen hem (hoorde ik op het filmpje van TIEN)quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
He scan,
Welnee, over 14 dagen zegt ze gewoon leuk, dat ze blijft.![]()
Over 14 dagen is het 14 februari en dan is het hopla Lesley weer terug om Bart te verrassen op valentijnsdag. Mooi in elkaar gedraaid script van DGKquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:54 schreef scanman01 het volgende:
Ben ik even een dag niet online, gebeurt er vanalles
Zal me benieuwe hoe Bart hiermee omgaat. Naar wat ik heb begrepen heeft ze toch wel enigszins laten weten dat ze wil dat hij eruit gaat.
Wat bezielt jou in gods naam om haar te schrijven? ben je zo eenzaam?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lieve Rob,
Allereerst wil ik je bedanken voor je brieven. Sorry dat ik nu pas schrijf. Ik dacht dat ik geen adres had van je, maar toen ik één van je brieven nog eens las, zag ik het adres staan.
Het is erg leuk maar ook vreemd om post te krijgen van mensen die ik niet ken. Je steun was heel belangrijk en momenteel zit ik weer goed in mijn vel... haha! Ik heb vanmorgen nog gevlogen, een geweldige ervaring.
Voorlopig was het de laatste vliegles.
Jammer! Gellukkig kan ik mij nu bezig gaan houden met de Aearobic narathon.
Veel geld inzamelen voor twee goede doelen. Zo ben ik lekker bezig en kan ik ook nog eens andere mensen helpen. Ik heb weer genoeg motivatie om te blijven zitten. Met Huub en Sylvia voel ik me best sterk. Ook Nena trekt meer naar ons toe. Nena ziet ook dat ze meer aan ons heeft dan de anderen. GIRLS POWER... haha!
Rob, nogmaals dank voor je leuke brief. Schrijf me nog eens. Heb je nog een leuke SPELTIP? HAHA
Groetjes XX Ilona
De brief van Ilona d.d. 24-01-2007
Top Robquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lieve Rob,
Allereerst wil ik je bedanken voor je brieven. Sorry dat ik nu pas schrijf. Ik dacht dat ik geen adres had van je, maar toen ik één van je brieven nog eens las, zag ik het adres staan.
Het is erg leuk maar ook vreemd om post te krijgen van mensen die ik niet ken. Je steun was heel belangrijk en momenteel zit ik weer goed in mijn vel... haha! Ik heb vanmorgen nog gevlogen, een geweldige ervaring.
Veel geld inzamelen voor twee goede doelen. Zo ben ik lekker bezig en kan ik ook nog eens andere mensen helpen. Ik heb weer genoeg motivatie om te blijven zitten. Met Huub en Sylvia voel ik me best sterk. Ook Nena trekt meer naar ons toe. Nena ziet ook dat ze meer aan ons heeft dan de anderen. GIRLS POWER... haha!
Rob, nogmaals dank voor je leuke brief. Schrijf me nog eens. Heb je nog een leuke SPELTIP? HAHA
Groetjes XX Ilona
haar eigen beslissing? Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk je? Het was haar eigen keuze om te stoppen, dus daar zal ze een hele goede reden voor hebben. Lijkt me sterk dat ze dan over twee weken op die beslissing terug komt, maar wie weet. Ik verwacht dat ze hoopt dat Bart eruit gaat. Zoiets zei ze ook tegen hem (hoorde ik op het filmpje van TIEN)
lief van derquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lieve Rob,
Groetjes XX Ilona
Die kop van haar, ze denkt shit had ik dat maar hoefde ik niet meer te sporten en kon ik me verblijf met nog een paar maandjes rekken, want dan duurt het nog ff voor ik me doelen heb bereikt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:46 schreef blomst het volgende:
Natasia denk, daar gaat mijn aandacht.
[afbeelding]
Steun geven aan Ilona is ook belangrijk!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:03 schreef anno-i-mus het volgende:
nena weet ze ook weer te onttrekken aan enige vorm van inspanning
Word tijd om op te stappen
Die brieven van mij (2 stuks) waren nog vóór de kaartenaktie. Toen lag ze onterecht onder vuur van anderen (in mijn ogen)quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat bezielt jou in gods naam om haar te schrijven? ben je zo eenzaam?![]()
Dat vind ik lief!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die brieven van mij (2 stuks) waren nog vóór de kaartenaktie. Toen lag ze onterecht onder vuur van anderen (in mijn ogen)
Ok, dan is het goedquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die brieven van mij (2 stuks) waren nog vóór de kaartenaktie. Toen lag ze onterecht onder vuur van anderen (in mijn ogen)
Schrijf wat je wil Rob, je hoeft je niet te verantwoorden hoorquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
In dat geval heb ik hier nog een stapeltje voor Natasia liggen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schrijf wat je wil Rob, je hoeft je niet te verantwoorden hoor![]()
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schrijf wat je wil Rob, je hoeft je niet te verantwoorden hoor![]()
Toch wel hate mail dan hé want andersquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
In dat geval heb ik hier nog een stapeltje voor Natasia liggen.![]()
Opsturen en snel graagquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
In dat geval heb ik hier nog een stapeltje voor Natasia liggen.![]()
Komt toch niet aan, want mevrouw Natasia wil geen negatieve post ontvangen...quote:
Zit er ook net naar te kijken. Voor iemand die net z'n kuitspier heeft gescheurd buigt ze wel heel gemakkelijk naar vorenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:10 schreef anno-i-mus het volgende:
ilona beweegt mij teveel en te makkelijk voor iemand die echt zijn kuitspier heeft afgescheurd
Leuk dat je een reactie krijgtquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[i]Lieve Rob,
Die heb ik ook.quote:
vrouwenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:10 schreef anno-i-mus het volgende:
ilona beweegt mij teveel en te makkelijk voor iemand die echt zijn kuitspier heeft afgescheurd
hoi avonne leuk je ook weer te zien hier en idd, dit is heel leukquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:11 schreef avonne het volgende:
[..]
Leuk dat je een reactie krijgt
je had al op de streams gezien dat ze blij was met je brief
geinig, die speler-kijker interactie
Je bedoelt... ze houdt Ilona gezelschap en geeft wat steun en afleiding tot de dokter er is?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:03 schreef anno-i-mus het volgende:
nena weet ze ook weer te onttrekken aan enige vorm van inspanning
Word tijd om op te stappen
Doe es, trek hem eens aan, wel ff een fototje posten natuurlijke hequote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Die heb ik ook.Ik draag hem alleen nooit.
Wel grappig want ik zag laatst mijn degelijke schoonzusje en wat piepte er boven haar broek uit? De pabo string!
Grote schok natuurlijk...
pcies ... of dit is simulatie van ilona om de maraton te ontlopen/ontwijken of dit is heel slecht geacteerd.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
vrouwen![]()
Gewoon een beetje verrekt, niets aan de hand.
als je het been hoog houd valt het mee wacht maar als de dokter dadelijk aan de kuit gaat brrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:13 schreef avonne het volgende:
[..]
Je bedoelt... ze houdt Ilona gezelschap en geeft wat steun en afleiding tot de dokter er is?
En hoeft zich dan natuurlijk niet te sporten .... ik bedoel er zijn genoeg anderen die niet hoeven te sporten die haar nu steun konden geven.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:13 schreef avonne het volgende:
[..]
Je bedoelt... ze houdt Ilona gezelschap en geeft wat steun en afleiding tot de dokter er is?
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
hoi avonne leuk je ook weer te zien hier en idd, dit is heel leuk![]()
Ik rende naar boven, trok dat kriebelding aan. Camera erbij gepakt en verdomme...batterijen op van de camera. Zul je altijd zien. Jammer man!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Doe es, trek hem eens aan, wel ff een fototje posten natuurlijke he![]()
geeft niet ... we wachten wel tot morgen, hoorquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik rende naar boven, trok dat kriebelding aan. Camera erbij gepakt en verdomme...batterijen op van de camera. Zul je altijd zien. Jammer man!
Ik baal echt als een stekker.
Dat is wat voor Brian! Mag je ook rijmen en dichten op muziek?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:15 schreef Dutch_Delight het volgende:
Mensen, let op!!!!!!!!!!!!!!!
Heb je een band en wil je op de landelijke radio gedraaid worden???
Ga dan naar Dutch Delight, Stacey roept bands op om hun demo te komen droppen op haar volgende event. Elke voltallige band die opdraaft met cd wordt op KinkFM gedraaid!! Das wel heel makkelijk om airplay te krijgen toch?? Goeie actie Stacey!!! Echt onbekend talent onder de aandacht. Wij gaan zeker, www.delychees.nl voor als je niet tot kinkfm wilt wachten.
hahahahah zie jullie daar
[afbeelding]
Oh gelukkig!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:18 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
geeft niet ... we wachten wel tot morgen, hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |