Precies, heb 6 week geleden een gedeelte van een spier in de schouder gescheurd en ik zit nog steeds in de ziektewet.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:51 schreef anno-i-mus het volgende:
ik geloof niet dat jij een spierblessure heb meegemaakt, dat duurt toch wel ff langer dan 2 minuten
lesly zei anders wel zie je donderdag ????quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:54 schreef scanman01 het volgende:
Ben ik even een dag niet online, gebeurt er vanalles
Zal me benieuwe hoe Bart hiermee omgaat. Naar wat ik heb begrepen heeft ze toch wel enigszins laten weten dat ze wil dat hij eruit gaat.
ze is 2.5 kilo aangekomen...misschien zit het in d'r nieuwe kapsel. Als je een halve oerang oetang op je hoofd hebt, vind ik het niet gek dat je zwaarder weegtquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:55 schreef F04 het volgende:
Wat is er vandaag mis met Natasia?
dan komt ze Moby ophalen samen met Yvettequote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:55 schreef lady1 het volgende:
[..]
lesly zei anders wel zie je donderdag ????
He scan,quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:54 schreef scanman01 het volgende:
Zal me benieuwe hoe Bart hiermee omgaat. Naar wat ik heb begrepen heeft ze toch wel enigszins laten weten dat ze wil dat hij eruit gaat.
Aandacht tekort?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:57 schreef uniekhoorn het volgende:
natasia is volgens mij jaloers op Ilona ?
Denk je? Het was haar eigen keuze om te stoppen, dus daar zal ze een hele goede reden voor hebben. Lijkt me sterk dat ze dan over twee weken op die beslissing terug komt, maar wie weet. Ik verwacht dat ze hoopt dat Bart eruit gaat. Zoiets zei ze ook tegen hem (hoorde ik op het filmpje van TIEN)quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
He scan,
Welnee, over 14 dagen zegt ze gewoon leuk, dat ze blijft.![]()
Over 14 dagen is het 14 februari en dan is het hopla Lesley weer terug om Bart te verrassen op valentijnsdag. Mooi in elkaar gedraaid script van DGKquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:54 schreef scanman01 het volgende:
Wat bezielt jou in gods naam om haar te schrijven? ben je zo eenzaam?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lieve Rob,
Allereerst wil ik je bedanken voor je brieven. Sorry dat ik nu pas schrijf. Ik dacht dat ik geen adres had van je, maar toen ik één van je brieven nog eens las, zag ik het adres staan.
Het is erg leuk maar ook vreemd om post te krijgen van mensen die ik niet ken. Je steun was heel belangrijk en momenteel zit ik weer goed in mijn vel... haha! Ik heb vanmorgen nog gevlogen, een geweldige ervaring.
Voorlopig was het de laatste vliegles.
Jammer! Gellukkig kan ik mij nu bezig gaan houden met de Aearobic narathon.
Veel geld inzamelen voor twee goede doelen. Zo ben ik lekker bezig en kan ik ook nog eens andere mensen helpen. Ik heb weer genoeg motivatie om te blijven zitten. Met Huub en Sylvia voel ik me best sterk. Ook Nena trekt meer naar ons toe. Nena ziet ook dat ze meer aan ons heeft dan de anderen. GIRLS POWER... haha!
Rob, nogmaals dank voor je leuke brief. Schrijf me nog eens. Heb je nog een leuke SPELTIP? HAHA
Groetjes XX Ilona
De brief van Ilona d.d. 24-01-2007
Top Robquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lieve Rob,
Allereerst wil ik je bedanken voor je brieven. Sorry dat ik nu pas schrijf. Ik dacht dat ik geen adres had van je, maar toen ik één van je brieven nog eens las, zag ik het adres staan.
Het is erg leuk maar ook vreemd om post te krijgen van mensen die ik niet ken. Je steun was heel belangrijk en momenteel zit ik weer goed in mijn vel... haha! Ik heb vanmorgen nog gevlogen, een geweldige ervaring.
Veel geld inzamelen voor twee goede doelen. Zo ben ik lekker bezig en kan ik ook nog eens andere mensen helpen. Ik heb weer genoeg motivatie om te blijven zitten. Met Huub en Sylvia voel ik me best sterk. Ook Nena trekt meer naar ons toe. Nena ziet ook dat ze meer aan ons heeft dan de anderen. GIRLS POWER... haha!
Rob, nogmaals dank voor je leuke brief. Schrijf me nog eens. Heb je nog een leuke SPELTIP? HAHA
Groetjes XX Ilona
haar eigen beslissing? Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk je? Het was haar eigen keuze om te stoppen, dus daar zal ze een hele goede reden voor hebben. Lijkt me sterk dat ze dan over twee weken op die beslissing terug komt, maar wie weet. Ik verwacht dat ze hoopt dat Bart eruit gaat. Zoiets zei ze ook tegen hem (hoorde ik op het filmpje van TIEN)
lief van derquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lieve Rob,
Groetjes XX Ilona
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |