Die kop van haar, ze denkt shit had ik dat maar hoefde ik niet meer te sporten en kon ik me verblijf met nog een paar maandjes rekken, want dan duurt het nog ff voor ik me doelen heb bereikt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:46 schreef blomst het volgende:
Natasia denk, daar gaat mijn aandacht.
[afbeelding]
Steun geven aan Ilona is ook belangrijk!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:03 schreef anno-i-mus het volgende:
nena weet ze ook weer te onttrekken aan enige vorm van inspanning
Word tijd om op te stappen
Die brieven van mij (2 stuks) waren nog vóór de kaartenaktie. Toen lag ze onterecht onder vuur van anderen (in mijn ogen)quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat bezielt jou in gods naam om haar te schrijven? ben je zo eenzaam?![]()
Dat vind ik lief!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die brieven van mij (2 stuks) waren nog vóór de kaartenaktie. Toen lag ze onterecht onder vuur van anderen (in mijn ogen)
Ok, dan is het goedquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die brieven van mij (2 stuks) waren nog vóór de kaartenaktie. Toen lag ze onterecht onder vuur van anderen (in mijn ogen)
Schrijf wat je wil Rob, je hoeft je niet te verantwoorden hoorquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
In dat geval heb ik hier nog een stapeltje voor Natasia liggen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schrijf wat je wil Rob, je hoeft je niet te verantwoorden hoor![]()
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schrijf wat je wil Rob, je hoeft je niet te verantwoorden hoor![]()
Toch wel hate mail dan hé want andersquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
In dat geval heb ik hier nog een stapeltje voor Natasia liggen.![]()
Opsturen en snel graagquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
In dat geval heb ik hier nog een stapeltje voor Natasia liggen.![]()
Komt toch niet aan, want mevrouw Natasia wil geen negatieve post ontvangen...quote:
Zit er ook net naar te kijken. Voor iemand die net z'n kuitspier heeft gescheurd buigt ze wel heel gemakkelijk naar vorenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:10 schreef anno-i-mus het volgende:
ilona beweegt mij teveel en te makkelijk voor iemand die echt zijn kuitspier heeft afgescheurd
Leuk dat je een reactie krijgtquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[i]Lieve Rob,
De brief van Ilona d.d. 24-01-2007
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |