Die heb ik ook.quote:
vrouwenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:10 schreef anno-i-mus het volgende:
ilona beweegt mij teveel en te makkelijk voor iemand die echt zijn kuitspier heeft afgescheurd
hoi avonne leuk je ook weer te zien hier en idd, dit is heel leukquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:11 schreef avonne het volgende:
[..]
Leuk dat je een reactie krijgt
je had al op de streams gezien dat ze blij was met je brief
geinig, die speler-kijker interactie
Je bedoelt... ze houdt Ilona gezelschap en geeft wat steun en afleiding tot de dokter er is?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:03 schreef anno-i-mus het volgende:
nena weet ze ook weer te onttrekken aan enige vorm van inspanning
Word tijd om op te stappen
Doe es, trek hem eens aan, wel ff een fototje posten natuurlijke hequote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Die heb ik ook.Ik draag hem alleen nooit.
Wel grappig want ik zag laatst mijn degelijke schoonzusje en wat piepte er boven haar broek uit? De pabo string!
Grote schok natuurlijk...
pcies ... of dit is simulatie van ilona om de maraton te ontlopen/ontwijken of dit is heel slecht geacteerd.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
vrouwen![]()
Gewoon een beetje verrekt, niets aan de hand.
als je het been hoog houd valt het mee wacht maar als de dokter dadelijk aan de kuit gaat brrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:13 schreef avonne het volgende:
[..]
Je bedoelt... ze houdt Ilona gezelschap en geeft wat steun en afleiding tot de dokter er is?
En hoeft zich dan natuurlijk niet te sporten .... ik bedoel er zijn genoeg anderen die niet hoeven te sporten die haar nu steun konden geven.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:13 schreef avonne het volgende:
[..]
Je bedoelt... ze houdt Ilona gezelschap en geeft wat steun en afleiding tot de dokter er is?
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
hoi avonne leuk je ook weer te zien hier en idd, dit is heel leuk![]()
Ik rende naar boven, trok dat kriebelding aan. Camera erbij gepakt en verdomme...batterijen op van de camera. Zul je altijd zien. Jammer man!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Doe es, trek hem eens aan, wel ff een fototje posten natuurlijke he![]()
geeft niet ... we wachten wel tot morgen, hoorquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik rende naar boven, trok dat kriebelding aan. Camera erbij gepakt en verdomme...batterijen op van de camera. Zul je altijd zien. Jammer man!
Ik baal echt als een stekker.
Dat is wat voor Brian! Mag je ook rijmen en dichten op muziek?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:15 schreef Dutch_Delight het volgende:
Mensen, let op!!!!!!!!!!!!!!!
Heb je een band en wil je op de landelijke radio gedraaid worden???
Ga dan naar Dutch Delight, Stacey roept bands op om hun demo te komen droppen op haar volgende event. Elke voltallige band die opdraaft met cd wordt op KinkFM gedraaid!! Das wel heel makkelijk om airplay te krijgen toch?? Goeie actie Stacey!!! Echt onbekend talent onder de aandacht. Wij gaan zeker, www.delychees.nl voor als je niet tot kinkfm wilt wachten.
hahahahah zie jullie daar
[afbeelding]
Oh gelukkig!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:18 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
geeft niet ... we wachten wel tot morgen, hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |