Winkels zijn nog open hoor. Dus hou dat kriebelding aan trek je broek er overheen en ren naar de winkel en maak de mannen hier blij.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik rende naar boven, trok dat kriebelding aan. Camera erbij gepakt en verdomme...batterijen op van de camera. Zul je altijd zien. Jammer man!
Ik baal echt als een stekker.
Geeft niks, ik stuur je wel wat batterijen. Wat is je adres?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik rende naar boven, trok dat kriebelding aan. Camera erbij gepakt en verdomme...batterijen op van de camera. Zul je altijd zien. Jammer man!
Ik baal echt als een stekker.
Die 2 brieven staan ook wel ergens in een COS, die ik heb gestuurd. Dus waarom niet vermelden als er antwoord op komt?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:11 schreef avonne het volgende:
[..]
Leuk dat je een reactie krijgt
je had al op de streams gezien dat ze blij was met je brief
geinig, die speler-kijker interactie
haha nee wij hebben geen leven. Wij leven ons hier sociaal uit. Ons sociale leven is naar de knoppen maar wat maakt het uit.quote:
Ik las een uur geleden al dat binnen een kwartier de dokter er zou zijn. Komt die goeie man nog wel nu hij de beelden heeft gezien ?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:21 schreef anno-i-mus het volgende:
je ziet haar gewoon het been bewegen
Interactie is leuk, maar als het alleen maar positieve post is. Laat dan maar.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die 2 brieven staan ook wel ergens in een COS, die ik heb gestuurd. Dus waarom niet vermelden als er antwoord op komt?
Je moet natuurlijk wel álles vertertellen en niet éénzijdig.
Ilona kan als enige Natasiaaaaaa breken.
Haar meeroepen naar een spiegel..... En dan zeggen... "Hoe oud ben je eigenlijk....?"
Dat mag niet he, dan komen er grote zwarte strepen doorheen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Interactie is leuk, maar als het alleen maar positieve post is. Laat dan maar.
ik wil het iemand ook gewoon kunnen zeggen als ze niet leuk is.![]()
slock?quote:
Prozacje?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Interactie is leuk, maar als het alleen maar positieve post is. Laat dan maar.
ik wil het iemand ook gewoon kunnen zeggen als ze niet leuk is.![]()
Ik heb het even opgezocht, maar als het me rustig moet maken, doe mij maar een jointje dan.quote:
nou ze heeft wel pijnquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:29 schreef anno-i-mus het volgende:
niks aan de hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |