ook goedquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht, maar als het me rustig moet maken, doe mij maar een jointje dan.![]()
Gecrashte vlinders in zijn buik die zich aan het ophopen zijn. Het rottingsproces is begonnen en dat voel je even. Komt vanzelf goed zei de dokter. Niets aan doen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:32 schreef beequeen het volgende:
wat heeft Boer Bart nou weer?
????quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:31 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
nou nou .... poeh poeh ..... dit is geen pijn hoor
dit is alleen vervelend
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Gecrashte vlinders in zijn buik die zich aan het ophopen zijn. Het rottingsproces is begonnen en dat voel je even. Komt vanzelf goed zei de dokter. Niets aan doen.
Wel wil je ook ??quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:34 schreef beequeen het volgende:
komt iedereen aan de beurt?
observatie van haar gedrag zegt mij dat er niet veel aan de hand is.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:33 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
????
wat is dat voor een rare opmerking?
ze zegt toch dat ze pijn heeft
dat is jouw ervaring ja..je kan nog steeds niet beoordelen of ze wel of niet pijn heeftquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:35 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
observatie van haar gedrag zegt mij dat er niet veel aan de hand is.
En ik heb zelf vaak genoeg een spierblessure gehad om te weten hoe erg het is.
Wat leuk!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lieve Rob,
Allereerst wil ik je bedanken voor je brieven. Sorry dat ik nu pas schrijf. Ik dacht dat ik geen adres had van je, maar toen ik één van je brieven nog eens las, zag ik het adres staan.
Het is erg leuk maar ook vreemd om post te krijgen van mensen die ik niet ken. Je steun was heel belangrijk en momenteel zit ik weer goed in mijn vel... haha! Ik heb vanmorgen nog gevlogen, een geweldige ervaring.
Voorlopig was het de laatste vliegles.
Jammer! Gellukkig kan ik mij nu bezig gaan houden met de Aearobic narathon.
Veel geld inzamelen voor twee goede doelen. Zo ben ik lekker bezig en kan ik ook nog eens andere mensen helpen. Ik heb weer genoeg motivatie om te blijven zitten. Met Huub en Sylvia voel ik me best sterk. Ook Nena trekt meer naar ons toe. Nena ziet ook dat ze meer aan ons heeft dan de anderen. GIRLS POWER... haha!
Rob, nogmaals dank voor je leuke brief. Schrijf me nog eens. Heb je nog een leuke SPELTIP? HAHA
Groetjes XX Ilona
De brief van Ilona d.d. 24-01-2007
vrouwenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:36 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
dat is jouw ervaring ja..je kan nog steeds niet beoordelen of ze wel of niet pijn heeft
Bij iedereen ligt de pijngrens anders he.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:35 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
observatie van haar gedrag zegt mij dat er niet veel aan de hand is.
En ik heb zelf vaak genoeg een spierblessure gehad om te weten hoe erg het is.
tuurlijkquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:36 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
dat is jouw ervaring ja..je kan nog steeds niet beoordelen of ze wel of niet pijn heeft
Aanstellen is ook een vakquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:37 schreef petraa het volgende:
[..]
Bij iedereen ligt de pijngrens anders he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |