Een lipoom lijkt me geen slechte diagnose het is een beetje onzinnig om meteen te laten snijden...Hij krijgt als advies om in de gaten te houden of het groter wordt of niet, is dat het geval dan kan het altijd nog verwijderd worden.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:33 schreef beequeen het volgende:
vetbultje, nou is wel een snelle conclusie van mevrouw de dokter
tja..daar denken sommige mensen anders overquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:37 schreef petraa het volgende:
[..]
Bij iedereen ligt de pijngrens anders he.
Kan, maar bij Pfeiffer zijn de leverwaarden altijd gestoord.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:35 schreef beequeen het volgende:
lever functie???????????????? zal wel zuipen zijn
Zekerquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:40 schreef noekje het volgende:
Toch vind ik het tof dat NL zo voor haar zorgt.
Even relativeren.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:40 schreef noekje het volgende:
maak je niet drukquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:36 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
dat is jouw ervaring ja..je kan nog steeds niet beoordelen of ze wel of niet pijn heeft
volgens mij de miltmaar kan het nog ff checkenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:40 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Kan, maar bij Pfeiffer zijn de leverwaarden altijd gestoord.
Dat is puur om zichzelf in te dekken met zijn arme knie....quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:40 schreef noekje het volgende:
Volgens mij ben jij nog steeds newbequote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:42 schreef 2live het volgende:
[..]
maak je niet druk![]()
Mensen op het forum denken ook te weten wat iemand denkt, wat iemand voelt. Sterker nog we denken allemaal dat we ze nog kennen ook....![]()
dat is toch ook zoquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:42 schreef 2live het volgende:
[..]
maak je niet druk![]()
Mensen op het forum denken ook te weten wat iemand denkt, wat iemand voelt. Sterker nog we denken allemaal dat we ze nog kennen ook....![]()
we gaan weer genieten en weer eens lachenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |