Eetsmakelijk dusquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:05 schreef 2live het volgende:
Ze geven allemaal hun persoonlijke touch aan het eten;
martin een rochel, natasia wat zweet, mmmmm![]()
Nooitquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:06 schreef beequeen het volgende:
ligt het nou aan mij of bufferen jullie streams ook ?
Hier gaat het primaquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:06 schreef beequeen het volgende:
ligt het nou aan mij of bufferen jullie streams ook ?
was het echt maar 4 minuten?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:06 schreef HiDiHo het volgende:
Kun je nu wel lopen?
Bedoelt ie die 4 min neuken?
Ik zal het even nakijken voor je !quote:
Merk ik ook een beetje ja, denk dat ie wat afgeremd is door de redactiequote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:07 schreef doesss het volgende:
Godverdomme Martin heb op z'n kloten gehad.![]()
Hij is zichzelf niet.![]()
![]()
nee joh; een extreme make-over!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:07 schreef doesss het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Merk ik ook een beetje ja, denk dat ie wat afgeremd is door de redactie
Ja 4 minquote:
Oh, dus in het dagelijks leven maakt hij geen 3 seksueel getinte opmerkingen per minuut.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:07 schreef doesss het volgende:
![]()
Thanksquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja 4 min
En nadat ie gekomen is blijft ze er nog een minuutje opzitten ofzo.
nee, normaal 8 en nu nog maar 3quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Oh, dus in het dagelijks leven maakt hij geen 3 seksueel getinte opmerkingen per minuut.![]()
Ben benieuwd hoe Martin reageert op beelden uit de bio-industrie.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:17 schreef rooie3 het volgende:
Die martin huilt als ze zeehondjes doodknuppelen.
Doe ik ook.
Voornaamste reden dat ik nooit uit eten ga !quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:18 schreef CHAOS_ het volgende:
Niet zeuren over de kok, nooit doen, maar een beetje kok maakt rotzooi in de keuken, schijnt bij het vak te horen en die bezweette Natasja, ook lekker in de keuken. Gelukkig kijken we nooit bij een restaurant in de keuken, dan eten er weinigen meer buiten de deur. Ondanks onze hoge waarden in hygiëne van de keuringsdienst. Mag die kok wel, is tenminste eens wat anders dan de haute cuisine van Escoffier. ( die ik wel in de kast heb staan ), Ik las daar laatst iets over hier, vandaar dat ik het even meld.
Nope.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Oh, dus in het dagelijks leven maakt hij geen 3 seksueel getinte opmerkingen per minuut.![]()
heee, wij hoeven dat toch niet te eten ?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Martin komt weg met zijn vieze koksgedrag omdat hij verder een geweldige dosis humor heeft...als het een sjacherijn was geweest had iedereen hier moord en brand geroepen
yep, eindelijk iets anders daarquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Martin komt weg met zijn vieze koksgedrag omdat hij verder een geweldige dosis humor heeft...als het een sjacherijn was geweest had iedereen hier moord en brand geroepen
Nee, maar jij wil toch ook niet dat Huub het loodje legt omdat Martijn zijn rokerslongen boven het stukje vlees voor Huub heeft uitgeroggeld.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
heee, wij hoeven dat toch niet te eten ?
Hoezo dat, dan is hij zijn backup toch kwijtquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:12 schreef rooie3 het volgende:
Brian zal het denk toe juichen als Bart ging.
Tuurlijk, wij hoeven z'n dis toch ook niet op te vreten.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Me tooquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:17 schreef rooie3 het volgende:
Die martin huilt als ze zeehondjes doodknuppelen.
Doe ik ook.
Als ze dan maar allemaal tegelijk gaan vindt ik het niet ergquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:24 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nee, maar jij wil toch ook niet dat Huub het loodje legt omdat Martijn zijn rokerslongen boven het stukje vlees voor Huub heeft uitgeroggeld.
Hij is altijd zo, ook tijdens het kookprogramma van AT5quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij zit bij tv Noordholland, en ja hij rookt teveel (zware brandaris) en is seksueel frustie,op het enge af een creep is het.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij is altijd zo, ook tijdens het kookprogramma van AT5
jij kan het weten denk ik, maar ik lig in een deukquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:30 schreef Teksass het volgende:
[..]
Hij zit bij tv Noordholland, en ja hij rookt teveel (zware brandaris) en is seksueel frustie,op het enge af een creep is het.
bron: mijzelf
Daar denkt hij niet bij na.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hoezo dat, dan is hij zijn backup toch kwijt![]()
Hij heeft niet zoveel aan iemand die niet tot het eind wil blijvenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Daar denkt hij niet bij na.
En hij heeft Natasia nog.
Onappetijtelijk typequote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:30 schreef Teksass het volgende:
[..]
Hij zit bij tv Noordholland, en ja hij rookt teveel (zware brandaris) en is seksueel frustie,op het enge af een creep is het.
bron: mijzelf
Zie Natasia niet naar huis gaan hoor.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij heeft niet zoveel aan iemand die niet tot het eind wil blijven
Hij is inderdaad niet 1 vd slimsten maar hij heeft echt nog wel door dat hij een medespeler nodig heeft die ook voor de eindstreep gaat waarmee hij heeft afgesproken dat ze alle anderen samen zullen wegspelen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zie Natasia niet naar huis gaan hoor.
En Brian denkt nooit zo goed na.
Iedereen die weggaat vind hij best.
Hij ziet zijn eigen als winnaar en rekent zich al rijk.
Ik ook, gelukkig helpt Huub 'm weer, ipv Natasia.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:59 schreef ron1970 het volgende:
Sorry hoor, maar ik lig helemaal dubbel![]()
![]()
Je bent een rascistquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ach..... Aapje eet niet mee...
Hou es op, eikel.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ach..... Aapje eet niet mee...
Heb ik "debiel" op mijn voorhoofd, of zo ?quote:
Martin voor president!quote:
Grapjasquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:16 schreef Black_king het volgende:
[..]
Heb ik "debiel" op mijn voorhoofd, of zo ?
Ik ben die racistische taal van jou spuugzat.
OT: Laat .NL eens een microfoon omdoen.
Er moet nu omgeroepen worden dat hij moet gaan douchen en behoorlijk gekleed moet verschijnen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:18 schreef avonne het volgende:
Waarom zit Brian in zijn ondergoed op de bank![]()
Goh, hoe zou het toch met het budget gaan.......quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:20 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Er moet nu omgeroepen worden dat hij moet gaan douchen en behoorlijk gekleed moet verschijnen.
I.p.v. secretaresse krijgt Natasja een type cursus.![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:18 schreef CHAOS_ het volgende:
Niet zeuren over de kok, nooit doen, maar een beetje kok maakt rotzooi in de keuken, schijnt bij het vak te horen en die bezweette Natasja, ook lekker in de keuken. Gelukkig kijken we nooit bij een restaurant in de keuken, dan eten er weinigen meer buiten de deur. Ondanks onze hoge waarden in hygiëne van de keuringsdienst. Mag die kok wel, is tenminste eens wat anders dan de haute cuisine van Escoffier. ( die ik wel in de kast heb staan ), Ik las daar laatst iets over hier, vandaar dat ik het even meld.
Was de jas van de fysiotherapeut, zijn telefoon ging en die zat in zijn jaszakquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:25 schreef bunnyma het volgende:
Wilde NL nu met de telefoon van Martin pleiten gaan?
Wie zei dat? Martin?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:16 schreef Black_king het volgende:
[..]
Heb ik "debiel" op mijn voorhoofd, of zo ?
Ik ben die racistische taal van jou spuugzat.
OT: Laat .NL eens een microfoon omdoen.
Als haar blessure niet snel over is kan dat weleens betekenen dat zij er volgende maand uit moetquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:34 schreef Tissik het volgende:
Klote voor Ilona, zit je al opgesloten in zo'n huis, kan je ín dat huis ook nog eens geen kant op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |