ja bijvoorbeeld......quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja ok, maar anders had ik je gevraagt ff met me de hooischuur in te gaan![]()
![]()
Welja, kansen genoeg lijkt me.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:16 schreef Gigageil het volgende:
[..]
ja bijvoorbeeld......
Maar bij Bart komt dat ook niet in z'n kop op. Ik heb hem nooit horen vragen "Zullen we ff binnen wat kletsen op onze slaapkamer? " of "Zullen we een bedrijfje beginnen samen, voor de toekomst ?"
Wedden dat ze dan heel wat werkbesprekingen hadden kunnen voeren buiten DGK ......ik noem maar wat.....ze zijn gewoon niet creatief genoeg.....dan bloed zo'n relatie snel dood....![]()
En weet Bart dit ook?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:16 schreef partyyboyy het volgende:
Ja duh, dit is echt zo overduidelijk dat Lesley gewoon weer terug gaat komen op Valentijnsdag!
Lesley mag niet zo veel zeggen. Ze probeert het wel, maar dan denkt ze er weer aan dat ze dat niet mag zeggen.
Alles voor de kijkcijfers.
Die krijgen echt een spannend sexleven. Elke zondagavond en met geluk ook nog de woensdag om de week door te komen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:18 schreef Mika25 het volgende:
Ik wil best wel geloven dat Lesley buiten in de echte wereld een leuke spontane meid is waar je veel plezier mee kan beleven. Maar de angst voor de camera's gecombineerd met een saaie lul zoals Bart brengt gewoon te veel remmingen met zich mee...
Wat je toch niet allemaal kunt aflezen aan die streams, hequote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:19 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Die krijgen echt een spannend sexleven. Elke zondagavond en met geluk ook nog de woensdag om de week door te komen.
Waarom denk je anders dat die camera's alleen op hun staan ?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:20 schreef bunnyma het volgende:
Zullen we nu een hele uitzending "Afscheid van Lesley" krijgen?
alweer sig verwijdert, je maakt het wel bontquote:
Nee Bart weet van niks.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:18 schreef bunnyma het volgende:
[..]
En weet Bart dit ook?
En doet hij dan 14 feb. heel enthousiast?
Ik vind hem een watje als hij niet voor zijn hart kiest...als het echte liefde is lijkt me dat je daar vol voor gaat.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Bart zou volgens mij wel voor haar willen kiezen maar de opinie van zijn vrienden weegt zwaarder...die vinden hem een watje als hij er voor een meisje uit gaat
Dat bedoel ik !quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat is er donderdag dan? Lesly zegt dat ze elkaar donderdag weer zien?
Dan wordt Moby opgehaald.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat is er donderdag dan? Lesly zegt dat ze elkaar donderdag weer zien?
Een eigen paard doe je toch ook niet zomaar weg als je er niet meer op rijdt?quote:
Zal wel sinds de vorige weging zijn, maar zou ook makkelijk sinds gisteren kunnen zijn.quote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:31 schreef Gigageil het volgende:
[..]
In 6 zakken Chips , 2 gebakjes en een paar dubbel opgeschepte maaltijden tijd....![]()
De eigenaresse vindt dat er te weinig met Moby wordt gedaan en dat het paard er ongelukkig van wordt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Een eigen paard doe je toch ook niet zomaar weg als je er niet meer op rijdt?
(nou heb ik er natuurlijk helemaal geen verstand van, dus ik kan me vergissen)
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:35 schreef noekje het volgende:
[..]
De eigenaresse vindt dat er te weinig met Moby wordt gedaan en dat het paard er ongelukkig van wordt.
Ook vond ze het alcolholgebruik in het huis teveel. Ik weet niet waarom ze dat linkt aan het paard want het lijkt mij dat het paard daar niet gelijk van aan een tap gaat hangen maar ja, ik heb er óók geen verstand van dus ik kan me vergissen.
Gebroken ?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:42 schreef beequeen het volgende:
Oeps Ilonaaaaaaaaaaaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |