Bedoel je dat ze over 14 weken gewoon weer terug komt en dat alles voor de kijkcijfers en een verhaallijn?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:11 schreef HiDiHo het volgende:
Dit grapje met Lesley gaat ze alleen maar nog meer kijkcijfers kosten.
Denken ze dat de kijkers zo dom zijn ofzo ?![]()
met vandaag als treurig dieptepunt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:12 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ilona is best wel actief ivt. de andere bewoners, maar het zijn vooral dingen die wij, de kijker, niet interessant vinden. Zoals brieven lezen/schrijven, piano oefenen etc. Bovendien praat Ilona vrij weinig, dus dan lijkt het net alsof ze de hele dag niets doet.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:14 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Bedoel je dat ze over 14 dagen gewoon weer terug komt en dat alles voor de kijkcijfers en een verhaallijn?
ja bijvoorbeeld......quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja ok, maar anders had ik je gevraagt ff met me de hooischuur in te gaan![]()
![]()
Welja, kansen genoeg lijkt me.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:16 schreef Gigageil het volgende:
[..]
ja bijvoorbeeld......
Maar bij Bart komt dat ook niet in z'n kop op. Ik heb hem nooit horen vragen "Zullen we ff binnen wat kletsen op onze slaapkamer? " of "Zullen we een bedrijfje beginnen samen, voor de toekomst ?"
Wedden dat ze dan heel wat werkbesprekingen hadden kunnen voeren buiten DGK ......ik noem maar wat.....ze zijn gewoon niet creatief genoeg.....dan bloed zo'n relatie snel dood....![]()
En weet Bart dit ook?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:16 schreef partyyboyy het volgende:
Ja duh, dit is echt zo overduidelijk dat Lesley gewoon weer terug gaat komen op Valentijnsdag!
Lesley mag niet zo veel zeggen. Ze probeert het wel, maar dan denkt ze er weer aan dat ze dat niet mag zeggen.
Alles voor de kijkcijfers.
Die krijgen echt een spannend sexleven. Elke zondagavond en met geluk ook nog de woensdag om de week door te komen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:18 schreef Mika25 het volgende:
Ik wil best wel geloven dat Lesley buiten in de echte wereld een leuke spontane meid is waar je veel plezier mee kan beleven. Maar de angst voor de camera's gecombineerd met een saaie lul zoals Bart brengt gewoon te veel remmingen met zich mee...
Wat je toch niet allemaal kunt aflezen aan die streams, hequote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:19 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Die krijgen echt een spannend sexleven. Elke zondagavond en met geluk ook nog de woensdag om de week door te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |