Ik moest nog lachen ookquote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Procrastinationquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:35 schreef Etcetera het volgende:
oeoeoeh spannend
maar wat betekende de vorige zeer moeilijke topictitel nou![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:37 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik moest nog lachen ook![]()
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Procrastination
Davids tha pitbull rrrrquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:47 schreef Etcetera het volgende:
vraag is alweer voorbij
wat moet Davids daar nou weer?
Is dat een retorische vraag?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:47 schreef Etcetera het volgende:
vraag is alweer voorbij
wat moet Davids daar nou weer?
Sinds bonny st Clair en viola Holt een eigen programma hebben kijk ik nergens meer van opquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:58 schreef Etcetera het volgende:
eigenlijk welPatty Brard is presentatrice geworden
Jawel!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:19 schreef Mikkie het volgende:
Net alsof dat zo'n enorme aanwinst is... Tegenwoordig issie niet meer zo'n held.
Jij met je anti-TVPquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:45 schreef Etcetera het volgende:
niet teeveepeeen in de SC
![]()
altijd wat zinloos neer zetten![]()
![]()
![]()
ik vind een tvp zo saai staanquote:
Je onthoudt de topicnummers ofso? Want ik gebruik TVP zodat ze in MyActiceTopics komen en ik niet steeds naar het subforum hoef te surfen..of het topicnummer moet intypenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik onthoud gewoon de topics die interessant genoeg zijn om te onthouden
Laatste tijd ben ik niet meer zo'n grote fan van Ajax hoor... Ben altijd al een fan van Davids geweest dus...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:36 schreef Mikkie het volgende:
Een vrouw die van voetbal houdt én fan is van Ajax?
Da's toch jammer.
Die kijk ik ook.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:18 schreef Etcetera het volgende:
zo, weer een hoofdstuk geleerdof iig een poging gedaan tot
phone booth is op tval luisterend is het best interessant
Aah, vervelende newbies die aan het klieren zijn.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:30 schreef Mark_V het volgende:
Hoi lui, ik ben er ook weer effies, druk met scriptiewerkzaamheden enzo.... maar vanavond eindelijk weer eens een keertje weg![]()
Hoe is het met jullie? Wat is er verlept aan de AKQ?
Als mijn scriptie af is, kom ik hier weer vaker trouwens
Een kudde nieuwe, ongeduldige mensen die verdacht worden van googlen door sommigen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:30 schreef Mark_V het volgende:
Hoi lui, ik ben er ook weer effies, druk met scriptiewerkzaamheden enzo.... maar vanavond eindelijk weer eens een keertje weg![]()
Hoe is het met jullie? Wat is er verlept aan de AKQ?
Als mijn scriptie af is, kom ik hier weer vaker trouwens
Hij is afgelopen ja.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:47 schreef Mikkie het volgende:
Ik niet, heb 'm al drie keer gezien en dat leek me wel genoeg
Hij zal wel bijna afgelopen zijn trouwens, toch?
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Kom eigenlijk niet meer in AKQ. Door tijdgebrek ben ik sowieso momenteel weinig aan het Fok!ken. Heb ik nog spannende rellen gemist?
lees de afgelopen 2 topics van de AKQ maar door, denk dat je dan aardig goed op de hoogte raaktquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Kom eigenlijk niet meer in AKQ. Door tijdgebrek ben ik sowieso momenteel weinig aan het Fok!ken. Heb ik nog spannende rellen gemist?
Waar gaat het over dan?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:14 schreef Etcetera het volgende:
ik zit te twijfelen
zal ik nog 1 hoofdstuk leren? of zal ik morgen verder gaan? het zijn maar 2 paragrafen, maar echt veel zin heb ik niet meer.
aan de andere kant... dan hoef ik daarna nog maar 2 hoofdstukkenhelp
Kan je niet een korte samenvatting geven?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:08 schreef Etcetera het volgende:
lees de afgelopen 2 topics van de AKQ maar door, denk dat je dan aardig goed op de hoogte raakt
Oei. Dat klinkt ingewikkeld.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:22 schreef Etcetera het volgende:
informatiekunde, hoofdstuk gaat over informatieontsluiting
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:34 schreef Neleos het volgende:
[..]
Aah, vervelende newbies die aan het klieren zijn.
dit is het wel zo'n beetjequote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een kudde nieuwe, ongeduldige mensen die verdacht worden van googlen door sommigen.
valt heel erg meequote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat een toestand
[afbeelding]
Dat doen ze altijd in Informatica-boeken, terwijl je het ook best leesbaar kan opschrijven.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
valt heel erg mee
aan hele eenvoudige dingen proberen ze moeilijke termen te hangen. tegelijkertijd geven ze de makkelijke term ook
[..]![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:27 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Nou ja, ik ga geen tijd meer aan AKQ verspillen dus.
in dit geval ken ik veel termen ook alquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:31 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat doen ze altijd in Informatica-boeken, terwijl je het ook best leesbaar kan opschrijven.![]()
Ik vind het wel knap dat je op vrijdag avond nog met tentamens leren bezig kan zijn.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
dat kan ik niet hoor![]()
[..]
in dit geval ken ik veel termen ook al![]()
de tijd dat ik met dit dilemma zit had ik allang die 2 paragrafen kunnen doen geloof ik
nou, toch nog maar ff doorzetten![]()
lolquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:53 schreef Soempie het volgende:
Heb maar een beetje gedronken vanavond.
Ik kan nog tikken.
ik word altijd herkend als ik de kroeg inloopquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:53 schreef Soempie het volgende:
Ik werd wel herkend in de kroeg. Dat lijkt me geen goed teken.
In m'n fotoboek hebben alleen m'n goed gelukte foto's gestaan natuurlijk. Zo zie ik er helemaal niet uit.quote:
Ik heb een erg kansloze dag gehad.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:01 schreef Soempie het volgende:
Wat doen jullie hier dan op FOK! ??
Had verwacht dat ik zou moeten slowchatten in m'n eentje
Als dat de definitie van een kansloze dag is, dan heb ik heel wat kansloze dagenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:03 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik heb een erg kansloze dag gehad.
Ik ben nog niet 1 keer de deur uitgeweest vandaag.![]()
Ik ook.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als dat de definitie van een kansloze dag is, dan heb ik heel wat kansloze dagen![]()
Ja, is ook eigenlijk wel zo, ik ben aan het zeuren.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:13 schreef Soempie het volgende:
Maar het is toch juist wel fijn om gewoon de hele dag thuis te zitten. Vind ik wel eigenlijk
Vind ik ook, maar dan moet ik wel beetje het gevoel hebben dat ik iets heb gedaan. Dus 1 bladzijde leren ofzo en dan is het weer goed!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:13 schreef Soempie het volgende:
Maar het is toch juist wel fijn om gewoon de hele dag thuis te zitten. Vind ik wel eigenlijk
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dagje thuis zitten is prima, maar een aantal dagen achter elkaar heb ik minder zin in... fijn als ik in elk geval naar de supermarkt kan of iets dergelijks
Ik kan eigenlijk best goed niks doen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar dan moet ik wel beetje het gevoel hebben dat ik iets heb gedaan. Dus 1 bladzijde leren ofzo en dan is het weer goed!![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:22 schreef Soempie het volgende:
[..]vorige zondag wilde ik ook even de deur uit. Sta ik daar met m'n boodschappen tas voor een dichte supermarkt
't was bij de Jumbo. Heb net gedaan of ik helemaal niet op weg was naar de supermarkt. Gewoon een rondje om het blok gelopen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
en maar hopen dat niemand je gezien had zeker
zo herkenbaarquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
't was bij de Jumbo. Heb net gedaan of ik helemaal niet op weg was naar de supermarkt. Gewoon een rondje om het blok gelopen.![]()
Of half struikelen op de dansvloer en doen alsof het een dansmove wasquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:31 schreef Soempie het volgende:
Ik blunder zo vaak. Ik ben er in geoefend om te doen alsof het de bedoeling was.
Geen druppel gemorst hoor. Ik heb razendsnelle reflexen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat er nog in zat Soemp!
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:38 schreef Jojoortje het volgende:
Of half struikelen op de dansvloer en doen alsof het een dansmove was![]()
Ja klopt.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:35 schreef RoofingBurner het volgende:
Kan het kloppen dat er nog geen antwoord van Laffer is gekomen?
Ik heb vele kwaliteiten.quote:
Heb Barbapappa al weer weggehaald, post ik de nieuwste welquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:56 schreef Soempie het volgende:dan moet je je eigen tekening er ook bij doen
een soort boterham muis.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:02 schreef Neleos het volgende:
Wat is dat?
Een boterhamsterquote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:02 schreef Neleos het volgende:
Wat is dat?
Oja, dat zei je net ook al.quote:
Bijna dezelfde reactie als in de SP zelfquote:
beetje origineel blijven hequote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bijna dezelfde reactie als in de SP zelf
Maar de actie die erin zit ziet er goed uitquote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:03 schreef Mikkie het volgende:
Dan kan ik onderschrijven inderdaad. Heb 'm woensdag gezien, absoluut de moeite waard! Geen dikke actiefilm ofzo, maar voornamelijk kwaliteit en mooie beelden.
neequote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:17 schreef Soempie het volgende:
ook ziek Sheep?
quote:
Laat eens zien.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:30 schreef Soempie het volgende:
't is nu net een blauwe paddestoel namelijk
Heb hem net gewist. Doe vanavond nog wel een pogingquote:
Eerst een paar uurtjes niksen en dan de stad in.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:34 schreef Soempie het volgende:
Wat gaan jullie doen vandaag?
schoonmaken, boodschappen, beetje luieren en vanavond naar een verjaardagquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:34 schreef Soempie het volgende:
Niet te ver van huis, want ik heb oproepdienst. Wat snacks halen voor ons konijn en wat boodschappen, en dan in huis wat rommelen. Moet nog een verzamelCD maken voor iemand met de grootste herrie die ik heb.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:34 schreef Soempie het volgende:
Ik zal wel ff kijken of ik ergens een fatsoenlijke paintbare avatar kan vindenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:29 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Jouw avatar is te moeilijk om te tekenen. Neem een nieuwe![]()
![]()
Haquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:41 schreef Mark het volgende:
[..]
Moet nog een verzamelCD maken voor iemand met de grootste herrie die ik heb.
Op zich toch nog lastig, ik ben natuurlijk een hele andere drempel gewend van wat "herrie" is.quote:
Ik ga as vrjjdag naar Le Corbier, en jij?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:46 schreef TradeMarkie het volgende:
ik zit te twijfelen of ik voor mn aankomende wintersportvakantie (komende vrijdag) een helm moet kopen of niet
wat vinden jullie?
Laat Etc. het niet horen!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:47 schreef Jayhawk het volgende:
tvp
Sölden, met de trein. Le Corbier is frankrijk neem ik aan?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:47 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Ik ga as vrjjdag naar Le Corbier, en jij?
ik heb mn skies maar extra laten slijpen voor de ijzel.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:59 schreef erkel het volgende:
Ah nog 2 wintersporters![]()
Ik ga vrijdag naar Les Deux Alpes. Voor het eerst op wintersport, dus dat wordt een pijnlijke week waarschijnljik, maar dat maakt niet uit. Lekker snowboarden
![]()
tip:quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:59 schreef erkel het volgende:
Ah nog 2 wintersporters![]()
Ik ga vrijdag naar Les Deux Alpes. Voor het eerst op wintersport, dus dat wordt een pijnlijke week waarschijnljik, maar dat maakt niet uit. Lekker snowboarden
![]()
Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:05 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
tip:
Ik ben vorig jaar ook voor het eerst geweest. Ik raad je aan indien mogelijk hele dagen te lessen en de laatste dag vrij. Is mij heel goed bevallen. O ja, de eerste dag heb je zoiets van; waar ben ik in godsnaam aan begonnen.
Vorig jaar ben ik 0 keer gecontroleerd, probeer iig de eerste 2 dagen mee te sneaken. Je hebt niks aan skien als je het niet kan.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:11 schreef erkel het volgende:
[..]
Bedankt voor de tipIk ben er mentaal op voorbereid
![]()
Volgens mij heb ik in de ochtend les en als ik 's middags nog een keer zou willen, moet ik dacht ik bijbetalen. Maar misschien ga ik er wel gewoon bijstaan en doe ik zo onopvallend mogelijk mee![]()
ik ben net wakkerquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Etcetera? A&S vraag in de AKQ, huphup!
ik heb de moed officieel opgegevenquote:
Maar goed dat je er mee gestopt bent danquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:03 schreef Etcetera het volgende:
als je nagaat dat ik Nederlands heb gestudeerd, dan vind ik dit toch wel erg hoor
misschien dat ze juist daardoor gestopt is?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:06 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Maar goed dat je er mee gestopt bent dan
Ik zie maar 1 foutje dus deze zin van je valt meequote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:07 schreef Yurithemaster het volgende:
Je hoeft je niet druk te maken hoor etcetera want volgens mij ben ik record houder op spelfouten![]()
ik ben gestopt toen m'nquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
misschien dat ze juist daardoor gestopt is?![]()
ok, heldere verklaringquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ben gestopt toen m'nme heeft doen inzien dat het gewoon niet ging. ik zat mezelf bijna overspannen te leren, en haalde nog maar een 5
dat zag ik alleen zelf niet echt in
het was net een stapje te moeilijk voor me (en achteraf was het gewoon de foute studie, je moet geen Nederlands gaan doen als je van lezen houdt, of boeken wilt schrijven. ik heb zo boekhoudkundig leren lezen, ik vond er niks meer aan)
Jeej! Ik heb ook bijna mijn P!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:28 schreef Etcetera het volgende:
leuke opleiding (HBO niveau), leuke klas, ik kan m'n creativiteit erin kwijt, ik kan het niveau goed aan en ik heb na 1, 5 jaar bijna m'n propedeuse
Daar ben ik wel eens bij in de buurt geweest, maar nooit gehaaldquote:
handel je ook?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:34 schreef Homdeck het volgende:
Ik heb er 2!
tis wel HBO, is dat goed genoeg? ik heb BE en MER in de aanbieding. Diploma heb ik alleen van BE overigens.quote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:37 schreef Soempie het volgende:Neee!!
Ik helemaal naar de stad voor paracetamol. Heb ik zetpillen gekocht![]()
SIP!![]()
Ik dacht even dat je aan mij vroeg: moet ik even helpen?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:40 schreef Homdeck het volgende:
[..]
even doorbijten.
na mijn amadeloperatie kreeg ik ze ook, van die hele grote. Moet ik even helpen? nee ik doe het zelf wel
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je aan mij vroeg: moet ik even helpen?![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:37 schreef Soempie het volgende:Neee!!
Ik helemaal naar de stad voor paracetamol. Heb ik zetpillen gekocht![]()
SIP!![]()
Dat is inderdaad een rotklus. Al die aparte latjes.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:44 schreef Homdeck het volgende:
Ik heb net mijn luxaflex schoongemaakt. wat een kutwerk zeg![]()
blijkt wel weer dat ik het niet al te vaak doe.
quote:
oh ja, daarom heb ik geen studie afgemaaktquote:
Ja de som van iets, is alles bij elkaar optellenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:44 schreef Etcetera het volgende:
dan doe je toch iets niet helemaal goed
wat heb je hiervoor gedaan?
wat is trouwens de som van iets ook alweer? dat is toch dat je alles op telt?
Jij was toch Arts?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:46 schreef erkel het volgende:
[..]
Ja de som van iets, is alles bij elkaar optellen![]()
Hiervoor HBO Civiele Techniek en Vastgoed&Makelaardij geprobeerd. Was geen succes![]()
Nu op de uni Bewegingswetenschappen, bevalt me op zich wel, maar studiementaliteit is ver te zoeken. Dat is beetje het probleem.
Nee, heb 4 semestersquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:53 schreef Etcetera het volgende:
heb je op uni dat ze met 2 semesters werken? dat is idd zo lang, dat je iets hebt van 'oooohw, dat komt nog wel!'
tenminste, daar had ik veel last van
halloquote:
ja hoorquote:
En hij is leukquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:30 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb net m'n eerste AKQ-slowpaint inzending gedaan
gedaanquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je kunt altijd een poging wagen, toch?
Net aan gehad tijdens het schoonmakenquote:
prima. zijn bij opa-in-spé. Plannen voor vandaag?quote:Op zondag 28 januari 2007 10:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
en goeiemorgen
hoe is het met je vrouw en jullie kleine giechel?
![]()
weet ikquote:Op zondag 28 januari 2007 10:30 schreef Tinuviel het volgende:
Michael schrijft ze altijd op. Als hij ze maar niet heeft weggegooid!
Welke opa-in-spe?quote:Op zondag 28 januari 2007 10:28 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
prima. zijn bij opa-in-spé. Plannen voor vandaag?
Ben nog steeds nieuwsgierig naar de vragen van de pubquiz
Correctie: gevonden onder de papiertroep op het bureauquote:Op zondag 28 januari 2007 10:32 schreef iamredleader het volgende:
Sorry,heb ze niet meer
zal volgende keer de spullen langer bewaren
![]()
Dinsdag tentamen. Vandaag nog 130 blzquote:Op zondag 28 januari 2007 14:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Pfff... 180 blz statistiek, dat moet toch een marteling zijn?
* morgen ook moet beginnen aan statistiek, woensdag tentamen...
Het magische woord:quote:Op zondag 28 januari 2007 15:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dinsdag tentamen. Vandaag nog 130 blzheb gewoon nog niks gedaan sinds net.
En morgen de rest van de 330 blz.![]()
Een ware marteling ja. Ik raak steeds in de war van al die engelse termen en m'n aantekeningen in het Nederlands.![]()
Ah, heb ik iets gemist?quote:Op zondag 28 januari 2007 15:40 schreef Etcetera het volgende:
en fok doet het weer
tevens een goedemorgen
En dat met 10 man. Op zich wel knap. Maar wel jammer, zo haalt Twente Ajax nooit in natuurlijk.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:40 schreef Jojoortje het volgende:
Leonardooooooo!![]()
Jammer voor de Groningers hier hoor...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |