Vorig jaar ben ik 0 keer gecontroleerd, probeer iig de eerste 2 dagen mee te sneaken. Je hebt niks aan skien als je het niet kan.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:11 schreef erkel het volgende:
[..]
Bedankt voor de tipIk ben er mentaal op voorbereid
![]()
Volgens mij heb ik in de ochtend les en als ik 's middags nog een keer zou willen, moet ik dacht ik bijbetalen. Maar misschien ga ik er wel gewoon bijstaan en doe ik zo onopvallend mogelijk mee![]()
ik ben net wakkerquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Etcetera? A&S vraag in de AKQ, huphup!
ik heb de moed officieel opgegevenquote:
Maar goed dat je er mee gestopt bent danquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:03 schreef Etcetera het volgende:
als je nagaat dat ik Nederlands heb gestudeerd, dan vind ik dit toch wel erg hoor
misschien dat ze juist daardoor gestopt is?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:06 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Maar goed dat je er mee gestopt bent dan
Ik zie maar 1 foutje dus deze zin van je valt meequote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:07 schreef Yurithemaster het volgende:
Je hoeft je niet druk te maken hoor etcetera want volgens mij ben ik record houder op spelfouten![]()
ik ben gestopt toen m'nquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
misschien dat ze juist daardoor gestopt is?![]()
ok, heldere verklaringquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ben gestopt toen m'nme heeft doen inzien dat het gewoon niet ging. ik zat mezelf bijna overspannen te leren, en haalde nog maar een 5
dat zag ik alleen zelf niet echt in
het was net een stapje te moeilijk voor me (en achteraf was het gewoon de foute studie, je moet geen Nederlands gaan doen als je van lezen houdt, of boeken wilt schrijven. ik heb zo boekhoudkundig leren lezen, ik vond er niks meer aan)
Jeej! Ik heb ook bijna mijn P!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:28 schreef Etcetera het volgende:
leuke opleiding (HBO niveau), leuke klas, ik kan m'n creativiteit erin kwijt, ik kan het niveau goed aan en ik heb na 1, 5 jaar bijna m'n propedeuse
Daar ben ik wel eens bij in de buurt geweest, maar nooit gehaaldquote:
handel je ook?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:34 schreef Homdeck het volgende:
Ik heb er 2!
tis wel HBO, is dat goed genoeg? ik heb BE en MER in de aanbieding. Diploma heb ik alleen van BE overigens.quote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:37 schreef Soempie het volgende:Neee!!
Ik helemaal naar de stad voor paracetamol. Heb ik zetpillen gekocht![]()
SIP!![]()
Ik dacht even dat je aan mij vroeg: moet ik even helpen?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:40 schreef Homdeck het volgende:
[..]
even doorbijten.
na mijn amadeloperatie kreeg ik ze ook, van die hele grote. Moet ik even helpen? nee ik doe het zelf wel
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je aan mij vroeg: moet ik even helpen?![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:37 schreef Soempie het volgende:Neee!!
Ik helemaal naar de stad voor paracetamol. Heb ik zetpillen gekocht![]()
SIP!![]()
Dat is inderdaad een rotklus. Al die aparte latjes.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:44 schreef Homdeck het volgende:
Ik heb net mijn luxaflex schoongemaakt. wat een kutwerk zeg![]()
blijkt wel weer dat ik het niet al te vaak doe.
quote:
oh ja, daarom heb ik geen studie afgemaaktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |