Maar de actie die erin zit ziet er goed uitquote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:03 schreef Mikkie het volgende:
Dan kan ik onderschrijven inderdaad. Heb 'm woensdag gezien, absoluut de moeite waard! Geen dikke actiefilm ofzo, maar voornamelijk kwaliteit en mooie beelden.
neequote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:17 schreef Soempie het volgende:
ook ziek Sheep?
quote:
Laat eens zien.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:30 schreef Soempie het volgende:
't is nu net een blauwe paddestoel namelijk
Heb hem net gewist. Doe vanavond nog wel een pogingquote:
Eerst een paar uurtjes niksen en dan de stad in.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:34 schreef Soempie het volgende:
Wat gaan jullie doen vandaag?
schoonmaken, boodschappen, beetje luieren en vanavond naar een verjaardagquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:34 schreef Soempie het volgende:
Niet te ver van huis, want ik heb oproepdienst. Wat snacks halen voor ons konijn en wat boodschappen, en dan in huis wat rommelen. Moet nog een verzamelCD maken voor iemand met de grootste herrie die ik heb.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:34 schreef Soempie het volgende:
Ik zal wel ff kijken of ik ergens een fatsoenlijke paintbare avatar kan vindenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:29 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Jouw avatar is te moeilijk om te tekenen. Neem een nieuwe![]()
![]()
Haquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:41 schreef Mark het volgende:
[..]
Moet nog een verzamelCD maken voor iemand met de grootste herrie die ik heb.
Op zich toch nog lastig, ik ben natuurlijk een hele andere drempel gewend van wat "herrie" is.quote:
Ik ga as vrjjdag naar Le Corbier, en jij?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:46 schreef TradeMarkie het volgende:
ik zit te twijfelen of ik voor mn aankomende wintersportvakantie (komende vrijdag) een helm moet kopen of niet
wat vinden jullie?
Laat Etc. het niet horen!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:47 schreef Jayhawk het volgende:
tvp
Sölden, met de trein. Le Corbier is frankrijk neem ik aan?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:47 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Ik ga as vrjjdag naar Le Corbier, en jij?
ik heb mn skies maar extra laten slijpen voor de ijzel.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:59 schreef erkel het volgende:
Ah nog 2 wintersporters![]()
Ik ga vrijdag naar Les Deux Alpes. Voor het eerst op wintersport, dus dat wordt een pijnlijke week waarschijnljik, maar dat maakt niet uit. Lekker snowboarden
![]()
tip:quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:59 schreef erkel het volgende:
Ah nog 2 wintersporters![]()
Ik ga vrijdag naar Les Deux Alpes. Voor het eerst op wintersport, dus dat wordt een pijnlijke week waarschijnljik, maar dat maakt niet uit. Lekker snowboarden
![]()
Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:05 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
tip:
Ik ben vorig jaar ook voor het eerst geweest. Ik raad je aan indien mogelijk hele dagen te lessen en de laatste dag vrij. Is mij heel goed bevallen. O ja, de eerste dag heb je zoiets van; waar ben ik in godsnaam aan begonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |