lolquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:53 schreef Soempie het volgende:
Heb maar een beetje gedronken vanavond.
Ik kan nog tikken.
ik word altijd herkend als ik de kroeg inloopquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:53 schreef Soempie het volgende:
Ik werd wel herkend in de kroeg. Dat lijkt me geen goed teken.
In m'n fotoboek hebben alleen m'n goed gelukte foto's gestaan natuurlijk. Zo zie ik er helemaal niet uit.quote:
Ik heb een erg kansloze dag gehad.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:01 schreef Soempie het volgende:
Wat doen jullie hier dan op FOK! ??
Had verwacht dat ik zou moeten slowchatten in m'n eentje
Als dat de definitie van een kansloze dag is, dan heb ik heel wat kansloze dagenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:03 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik heb een erg kansloze dag gehad.
Ik ben nog niet 1 keer de deur uitgeweest vandaag.![]()
Ik ook.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als dat de definitie van een kansloze dag is, dan heb ik heel wat kansloze dagen![]()
Ja, is ook eigenlijk wel zo, ik ben aan het zeuren.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:13 schreef Soempie het volgende:
Maar het is toch juist wel fijn om gewoon de hele dag thuis te zitten. Vind ik wel eigenlijk
Vind ik ook, maar dan moet ik wel beetje het gevoel hebben dat ik iets heb gedaan. Dus 1 bladzijde leren ofzo en dan is het weer goed!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:13 schreef Soempie het volgende:
Maar het is toch juist wel fijn om gewoon de hele dag thuis te zitten. Vind ik wel eigenlijk
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dagje thuis zitten is prima, maar een aantal dagen achter elkaar heb ik minder zin in... fijn als ik in elk geval naar de supermarkt kan of iets dergelijks
Ik kan eigenlijk best goed niks doen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar dan moet ik wel beetje het gevoel hebben dat ik iets heb gedaan. Dus 1 bladzijde leren ofzo en dan is het weer goed!![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:22 schreef Soempie het volgende:
[..]vorige zondag wilde ik ook even de deur uit. Sta ik daar met m'n boodschappen tas voor een dichte supermarkt
't was bij de Jumbo. Heb net gedaan of ik helemaal niet op weg was naar de supermarkt. Gewoon een rondje om het blok gelopen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
en maar hopen dat niemand je gezien had zeker
zo herkenbaarquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
't was bij de Jumbo. Heb net gedaan of ik helemaal niet op weg was naar de supermarkt. Gewoon een rondje om het blok gelopen.![]()
Of half struikelen op de dansvloer en doen alsof het een dansmove wasquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:31 schreef Soempie het volgende:
Ik blunder zo vaak. Ik ben er in geoefend om te doen alsof het de bedoeling was.
Geen druppel gemorst hoor. Ik heb razendsnelle reflexen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat er nog in zat Soemp!
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:38 schreef Jojoortje het volgende:
Of half struikelen op de dansvloer en doen alsof het een dansmove was![]()
Ja klopt.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:35 schreef RoofingBurner het volgende:
Kan het kloppen dat er nog geen antwoord van Laffer is gekomen?
Ik heb vele kwaliteiten.quote:
Heb Barbapappa al weer weggehaald, post ik de nieuwste welquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:56 schreef Soempie het volgende:dan moet je je eigen tekening er ook bij doen
een soort boterham muis.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:02 schreef Neleos het volgende:
Wat is dat?
Een boterhamsterquote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:02 schreef Neleos het volgende:
Wat is dat?
Oja, dat zei je net ook al.quote:
Bijna dezelfde reactie als in de SP zelfquote:
beetje origineel blijven hequote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bijna dezelfde reactie als in de SP zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |