quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Kom eigenlijk niet meer in AKQ. Door tijdgebrek ben ik sowieso momenteel weinig aan het Fok!ken. Heb ik nog spannende rellen gemist?
lees de afgelopen 2 topics van de AKQ maar door, denk dat je dan aardig goed op de hoogte raaktquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Kom eigenlijk niet meer in AKQ. Door tijdgebrek ben ik sowieso momenteel weinig aan het Fok!ken. Heb ik nog spannende rellen gemist?
Waar gaat het over dan?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:14 schreef Etcetera het volgende:
ik zit te twijfelen
zal ik nog 1 hoofdstuk leren? of zal ik morgen verder gaan? het zijn maar 2 paragrafen, maar echt veel zin heb ik niet meer.
aan de andere kant... dan hoef ik daarna nog maar 2 hoofdstukkenhelp
Kan je niet een korte samenvatting geven?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:08 schreef Etcetera het volgende:
lees de afgelopen 2 topics van de AKQ maar door, denk dat je dan aardig goed op de hoogte raakt
Oei. Dat klinkt ingewikkeld.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:22 schreef Etcetera het volgende:
informatiekunde, hoofdstuk gaat over informatieontsluiting
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:34 schreef Neleos het volgende:
[..]
Aah, vervelende newbies die aan het klieren zijn.
dit is het wel zo'n beetjequote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een kudde nieuwe, ongeduldige mensen die verdacht worden van googlen door sommigen.
valt heel erg meequote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat een toestand
[afbeelding]
Dat doen ze altijd in Informatica-boeken, terwijl je het ook best leesbaar kan opschrijven.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
valt heel erg mee
aan hele eenvoudige dingen proberen ze moeilijke termen te hangen. tegelijkertijd geven ze de makkelijke term ook
[..]![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:27 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Nou ja, ik ga geen tijd meer aan AKQ verspillen dus.
in dit geval ken ik veel termen ook alquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:31 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat doen ze altijd in Informatica-boeken, terwijl je het ook best leesbaar kan opschrijven.![]()
Ik vind het wel knap dat je op vrijdag avond nog met tentamens leren bezig kan zijn.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
dat kan ik niet hoor![]()
[..]
in dit geval ken ik veel termen ook al![]()
de tijd dat ik met dit dilemma zit had ik allang die 2 paragrafen kunnen doen geloof ik
nou, toch nog maar ff doorzetten![]()
lolquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:53 schreef Soempie het volgende:
Heb maar een beetje gedronken vanavond.
Ik kan nog tikken.
ik word altijd herkend als ik de kroeg inloopquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:53 schreef Soempie het volgende:
Ik werd wel herkend in de kroeg. Dat lijkt me geen goed teken.
In m'n fotoboek hebben alleen m'n goed gelukte foto's gestaan natuurlijk. Zo zie ik er helemaal niet uit.quote:
Ik heb een erg kansloze dag gehad.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:01 schreef Soempie het volgende:
Wat doen jullie hier dan op FOK! ??
Had verwacht dat ik zou moeten slowchatten in m'n eentje
Als dat de definitie van een kansloze dag is, dan heb ik heel wat kansloze dagenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:03 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik heb een erg kansloze dag gehad.
Ik ben nog niet 1 keer de deur uitgeweest vandaag.![]()
Ik ook.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als dat de definitie van een kansloze dag is, dan heb ik heel wat kansloze dagen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |