Ik moest nog lachen ookquote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Procrastinationquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:35 schreef Etcetera het volgende:
oeoeoeh spannend
maar wat betekende de vorige zeer moeilijke topictitel nou![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:37 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik moest nog lachen ook![]()
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Procrastination
Davids tha pitbull rrrrquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:47 schreef Etcetera het volgende:
vraag is alweer voorbij
wat moet Davids daar nou weer?
Is dat een retorische vraag?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:47 schreef Etcetera het volgende:
vraag is alweer voorbij
wat moet Davids daar nou weer?
Sinds bonny st Clair en viola Holt een eigen programma hebben kijk ik nergens meer van opquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:58 schreef Etcetera het volgende:
eigenlijk welPatty Brard is presentatrice geworden
Jawel!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:19 schreef Mikkie het volgende:
Net alsof dat zo'n enorme aanwinst is... Tegenwoordig issie niet meer zo'n held.
Jij met je anti-TVPquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:45 schreef Etcetera het volgende:
niet teeveepeeen in de SC
![]()
altijd wat zinloos neer zetten![]()
![]()
![]()
ik vind een tvp zo saai staanquote:
Je onthoudt de topicnummers ofso? Want ik gebruik TVP zodat ze in MyActiceTopics komen en ik niet steeds naar het subforum hoef te surfen..of het topicnummer moet intypenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik onthoud gewoon de topics die interessant genoeg zijn om te onthouden
Laatste tijd ben ik niet meer zo'n grote fan van Ajax hoor... Ben altijd al een fan van Davids geweest dus...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:36 schreef Mikkie het volgende:
Een vrouw die van voetbal houdt én fan is van Ajax?
Da's toch jammer.
Die kijk ik ook.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:18 schreef Etcetera het volgende:
zo, weer een hoofdstuk geleerdof iig een poging gedaan tot
phone booth is op tval luisterend is het best interessant
Aah, vervelende newbies die aan het klieren zijn.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:30 schreef Mark_V het volgende:
Hoi lui, ik ben er ook weer effies, druk met scriptiewerkzaamheden enzo.... maar vanavond eindelijk weer eens een keertje weg![]()
Hoe is het met jullie? Wat is er verlept aan de AKQ?
Als mijn scriptie af is, kom ik hier weer vaker trouwens
Een kudde nieuwe, ongeduldige mensen die verdacht worden van googlen door sommigen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:30 schreef Mark_V het volgende:
Hoi lui, ik ben er ook weer effies, druk met scriptiewerkzaamheden enzo.... maar vanavond eindelijk weer eens een keertje weg![]()
Hoe is het met jullie? Wat is er verlept aan de AKQ?
Als mijn scriptie af is, kom ik hier weer vaker trouwens
Hij is afgelopen ja.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:47 schreef Mikkie het volgende:
Ik niet, heb 'm al drie keer gezien en dat leek me wel genoeg
Hij zal wel bijna afgelopen zijn trouwens, toch?
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Kom eigenlijk niet meer in AKQ. Door tijdgebrek ben ik sowieso momenteel weinig aan het Fok!ken. Heb ik nog spannende rellen gemist?
lees de afgelopen 2 topics van de AKQ maar door, denk dat je dan aardig goed op de hoogte raaktquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Kom eigenlijk niet meer in AKQ. Door tijdgebrek ben ik sowieso momenteel weinig aan het Fok!ken. Heb ik nog spannende rellen gemist?
Waar gaat het over dan?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:14 schreef Etcetera het volgende:
ik zit te twijfelen
zal ik nog 1 hoofdstuk leren? of zal ik morgen verder gaan? het zijn maar 2 paragrafen, maar echt veel zin heb ik niet meer.
aan de andere kant... dan hoef ik daarna nog maar 2 hoofdstukkenhelp
Kan je niet een korte samenvatting geven?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:08 schreef Etcetera het volgende:
lees de afgelopen 2 topics van de AKQ maar door, denk dat je dan aardig goed op de hoogte raakt
Oei. Dat klinkt ingewikkeld.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:22 schreef Etcetera het volgende:
informatiekunde, hoofdstuk gaat over informatieontsluiting
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:34 schreef Neleos het volgende:
[..]
Aah, vervelende newbies die aan het klieren zijn.
dit is het wel zo'n beetjequote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een kudde nieuwe, ongeduldige mensen die verdacht worden van googlen door sommigen.
valt heel erg meequote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat een toestand
[afbeelding]
Dat doen ze altijd in Informatica-boeken, terwijl je het ook best leesbaar kan opschrijven.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
valt heel erg mee
aan hele eenvoudige dingen proberen ze moeilijke termen te hangen. tegelijkertijd geven ze de makkelijke term ook
[..]![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:27 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Nou ja, ik ga geen tijd meer aan AKQ verspillen dus.
in dit geval ken ik veel termen ook alquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:31 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat doen ze altijd in Informatica-boeken, terwijl je het ook best leesbaar kan opschrijven.![]()
Ik vind het wel knap dat je op vrijdag avond nog met tentamens leren bezig kan zijn.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
dat kan ik niet hoor![]()
[..]
in dit geval ken ik veel termen ook al![]()
de tijd dat ik met dit dilemma zit had ik allang die 2 paragrafen kunnen doen geloof ik
nou, toch nog maar ff doorzetten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |