Deze probleem heb ik ook.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:01 schreef Dark_Killah het volgende:
Kan iemand mij misschien ff helpen: Mijn transfers gaan altijd heel slow en ik heb weleens gehoord dat je dan een poort kunt opengooien (ja ik zit achter een router), en dat zou dus wel een aanradertje zijn volgens verschillende personen.
Die mensen weten alleen niet welke poort omdat ze zelf geen router hebben.![]()
Wie helpt mij uit de spreekwoordelijke brand?
Groetjes
Tim.
en vanuit iTunes?quote:Op zondag 24 juli 2005 14:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Klik hier voor een plugin waarmee je via Winamp je nummers in MSN kan laten weergeven.
prachtigquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:54 schreef P0rt0 het volgende:
Voor degenen die niet kunnen wachten en zelf het willen toevoegen. Geen nood, want ik heb een shortcut.txt gemaakt, waardoor het simpel kopieer en plakwerk word. In 20min ben je klaar.
Echter zit ik wel met 4 a 5 smileys dat NIET geimporteerd kunnen worden, omdat het bestand verneukt is oid. We moeten dat dus allemaal even fixen?
Ik post hier het linkje waar men de zip-file kan downloaden. Ook post ik het textbestandje.
Linkje: KLIK smileypack
Linkje: Smiley codes!
Omdat ze ook nog niet in Customess staan, bollequote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:02 schreef PhaE het volgende:
Hmmm, die Customess doet het niet bij mij... Dus kan de fok smilies niet importeren
Ja, met de hand, maar dan krijg je dus, zoals al eerder genoemd, dat MSN ze volledig vern**kt.
Dammit
Customess doet het sowieso niet, blaataapquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:38 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Omdat ze ook nog niet in Customess staan, bolle
Bij mij ook alquote:Op zondag 31 juli 2005 11:05 schreef PhaE het volgende:
[..]
Customess doet het sowieso niet, blaataap
Als ik het start, krijg ik een mooi rood kruisje in het midden.
die werkt idd wel goedquote:Op zondag 24 juli 2005 14:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Klik hier voor een plugin waarmee je via Winamp je nummers in MSN kan laten weergeven.
Port 1783quote:Op zondag 24 juli 2005 15:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Deze probleem heb ik ook.
Ben benieuwd hoe je dit kunt oplossen.
En waar moet ik dat instellen?quote:
in je router onder virtual serversquote:
Ok, port 1783 ingesteld in de router, werkt dus niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:53 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
in je router onder virtual servers
of port forwader
Die fix was voor slome tranfsers... niet voor jouw Customess probleemquote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:11 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ok, port 1783 ingesteld in de router, werkt dus niet.
Nog steeds een erg mooi rood kruisje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |