Ja de som van iets, is alles bij elkaar optellenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:44 schreef Etcetera het volgende:
dan doe je toch iets niet helemaal goed
wat heb je hiervoor gedaan?
wat is trouwens de som van iets ook alweer? dat is toch dat je alles op telt?
Jij was toch Arts?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:46 schreef erkel het volgende:
[..]
Ja de som van iets, is alles bij elkaar optellen![]()
Hiervoor HBO Civiele Techniek en Vastgoed&Makelaardij geprobeerd. Was geen succes![]()
Nu op de uni Bewegingswetenschappen, bevalt me op zich wel, maar studiementaliteit is ver te zoeken. Dat is beetje het probleem.
Nee, heb 4 semestersquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:53 schreef Etcetera het volgende:
heb je op uni dat ze met 2 semesters werken? dat is idd zo lang, dat je iets hebt van 'oooohw, dat komt nog wel!'
tenminste, daar had ik veel last van
halloquote:
ja hoorquote:
En hij is leukquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:30 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb net m'n eerste AKQ-slowpaint inzending gedaan
gedaanquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je kunt altijd een poging wagen, toch?
Net aan gehad tijdens het schoonmakenquote:
prima. zijn bij opa-in-spé. Plannen voor vandaag?quote:Op zondag 28 januari 2007 10:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
en goeiemorgen
hoe is het met je vrouw en jullie kleine giechel?
![]()
weet ikquote:Op zondag 28 januari 2007 10:30 schreef Tinuviel het volgende:
Michael schrijft ze altijd op. Als hij ze maar niet heeft weggegooid!
Welke opa-in-spe?quote:Op zondag 28 januari 2007 10:28 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
prima. zijn bij opa-in-spé. Plannen voor vandaag?
Ben nog steeds nieuwsgierig naar de vragen van de pubquiz
Correctie: gevonden onder de papiertroep op het bureauquote:Op zondag 28 januari 2007 10:32 schreef iamredleader het volgende:
Sorry,heb ze niet meer
zal volgende keer de spullen langer bewaren
![]()
Dinsdag tentamen. Vandaag nog 130 blzquote:Op zondag 28 januari 2007 14:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Pfff... 180 blz statistiek, dat moet toch een marteling zijn?
* morgen ook moet beginnen aan statistiek, woensdag tentamen...
Het magische woord:quote:Op zondag 28 januari 2007 15:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dinsdag tentamen. Vandaag nog 130 blzheb gewoon nog niks gedaan sinds net.
En morgen de rest van de 330 blz.![]()
Een ware marteling ja. Ik raak steeds in de war van al die engelse termen en m'n aantekeningen in het Nederlands.![]()
Ah, heb ik iets gemist?quote:Op zondag 28 januari 2007 15:40 schreef Etcetera het volgende:
en fok doet het weer
tevens een goedemorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |