Kut, wis mij. Ik wil niet in dit topic worden vermeld, niet met een fout althans. Ik word ongelukkig.quote:
Doens en niet-doens.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:09 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
[..]
Kut, wis mij. Ik wil niet in dit topic worden vermeld, niet met een fout althans. Ik word ongelukkig.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:15 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
Maar wie denkt dat ik dat serieus fout deed, die verdient een eigen topic, misschien met een titel als 'Originele taalgrapjes waar we ook echt allemaal wel even om lachen, omdat het ook echt grappig is, die verkeerd werden geïnterpreteerd door iemand zonder dat ontwikkelde, noem het verheven, gevoel voor humor, en het aanzag als een fout.'
Doens&doen'ts is fout. Het is origineel. Vandaar dat het verschijnt in het topic originele taal- en spelfouten. Of het nu bedoeld is of niet, het is fout, ik vond hem leuk en de moeite van het vermelden waard.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:15 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
Maar wie denkt dat ik dat serieus fout deed, die verdient een eigen topic, misschien met een titel als 'Originele taalgrapjes waar we ook echt allemaal wel even om lachen, omdat het ook echt grappig is, die verkeerd werden geïnterpreteerd door iemand zonder dat ontwikkelde, noem het verheven, gevoel voor humor, en het aanzag als een fout.'
Sorry ik bedoelde het niet zoquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:23 schreef M.I.B. het volgende:
[..]
Doens&doen'ts is fout. Het is origineel. Vandaar dat het verschijnt in het topic originele taal- en spelfouten. Of het nu bedoeld is of niet, het is fout, ik vond hem leuk en de moeite van het vermelden waard.
Maar fijn dat ik een eigen topic verdien, omdat mijn gevoel voor humor niet ontwikkeld en verheven genoeg is volgens jou
quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:36 schreef Brembo het volgende:
[..]
Je bestelt bij de gemeente een nieuw rijbewijs, je rijdt dan nog 5 dagen rond met het oude rijbewijs. Is het nieuwe rijbewijs klaar, dan ga je naar de gemeente toe en haal je je nieuwe op en wordt je ouwe vernietigd. Heb je nooit dubbele rijbewijssen op zak. Bij mij duurde hat maar 3 dagen voor dat ie klaar is, en heb nog steeds geen ene km gereden.
Fijn met z'n allen gniffelen om domme paupers, mooi toch?quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:37 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
Ik dacht dat dit een kuttopic was. Ik had het mis.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:29 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
[..]
Sorry ik bedoelde het niet zo
Ik was gewoon gekrenkt in mijn eer, omdat eerder door Lien ook een 'echte' fout was ontdekt. Ik voelde weer mijn stand. De ware aard. Sorry dat ik dat op jou afreageerde.
Misschien heb je best wel een goed gevoel voor humor ook.
Ik wilde alleen stoer doen met een oninteressante zinsconstructie, zodat er eenop zou volgen, en mijn zelfvertrouwen weer wat toe zou nemen, omdat ik mijn humor bevestigd meende te zien.
Vandaar ook dat ik nu zo eerlijk ben.
Soms word ik inderdaad moe van mezelf.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:09 schreef jd1982 het volgende:
Yesssss!!!
Ik zag 1 flokje, in Emmen!!!
Jouw woorden, mijn gedachten.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:40 schreef Frollo het volgende:
[..]
Fijn met z'n allen gniffelen om domme paupers, mooi toch?
Tot watquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:10 schreef Troel het volgende:
Oew, er gaan kindjes verwerkt worden vandaag!
Ja, die bracht mij weer in een van die andere gemoedstoestanden, namelijk die waarin ik mezelf wel een weinig goed voel en dat goed maar wil vermeerderen, wil doen vermeningvuldigen zoals ongezonde wezentjes onder een broeiende laboratoriumlamp. Dus vandaar mijn apologie, in de hoop dat goed te vermeerderen, te vermenigvuldigen zoals, ja. Zoals de mensheid zich vanaf Adam met zijn rib vermenigvuldigt middels die heerlijke daad die wordt omschreven met dat woord dat in het Engels beter de lading dekt: 'mate' (zegge: 'meejt').quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:42 schreef M.I.B. het volgende:
[..]
![]()
En de reactie van Biancavia is precies wat je had gehoopt.
Het blijkt dus wel degelijk in Van Dale te staan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:55 schreef gday het volgende:
[..]
Wat zijn die bronnen dan? Het staat in ieder geval niet in Van Dale. Misschien wordt 'libertarisch' bedoeld waar ze 'liberalistisch' schrijven?
Graag gedaan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:42 schreef M.I.B. het volgende:
[..]
![]()
En de reactie van Biancavia is precies wat je had gehoopt.
Niet online in ieder geval:quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het blijkt dus wel degelijk in Van Dale te staan.
quote:U hebt gezocht op liberalistisch:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands
Eigenaardig genoeg gaat het de eerste zin wel goed.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:48 schreef sander89 het volgende:
Ligt hier 7 a 8 cm sneeuw totaal(onder utrecht) Weet iemand misschien waar je ook al weer op een kaartje van NL kan zien hoeveel sneeuw er licht?
Jij post hier en schrijft frikadel met een n?quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:46 schreef freako het volgende:
Frikandellen. Ter vervanging van paardenvlees.
Krijgen we die discussie weer...quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij post hier en schrijft frikadel met een n?![]()
Frikandel is goed gespeld. Frikadel is een soort gehaktbal ofzoiets.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja. Ik volg het Groene Boekje.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja ok, maar wat is volgens Van Dale dan de definitie?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:01 schreef Biancavia het volgende:
[..]
De online Van Dale is nogal beperkt.
Hehehe onze snackxpertquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:10 schreef gday het volgende:
[..]
Frikandel is goed gespeld. Frikadel is een soort gehaktbal ofzoiets.
Klopt, maar expert schrijf je ook met een 'e' aan het begin.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:14 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
En ofzoiets moet zijn of zoiets. Denk ik.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:09 schreef dvdk het volgende:
Omdat er een overlijdenstopic was en die sjonnie vroeg of alle bikerz als eerbetoon met hun bike naar de begravenis wilden komen.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:01 schreef Camplo het volgende:
Mensen die meteen de aandacht op zich vestigen willen omdat ze zogenaamd zielig zijn behoren keihard genegerd te worden.
De pot op met al die 'hulde' roepers hier.
Frontpage is te vinden op www.fok.nl blaaaaat
Als alle mensen ter wereld zo dachten , waren we momenteel nog een achterlijke prehistorische samenleving...![]()
Ik heb regelmatig gedachten en gevoelens over en voor het andere geslacht ...quote:Op donderdag 23 september 2004 16:06 schreef robbedoes het volgende:
In dit topic wil ik ff reageren op twee brieven die mij op het oog stuitten gisteren- en vanmorgen.
Gisteren stelde N. Nomi uit Amsterdam "Het is natuurlijk te gek voor woorden dat geslachtsoperaties in het buitenland uitgevoerd wel worden vergoed, maar rugoperaties niet". Daarbij schrijft hij/zij dat "elke keer als zich misdeelde mensen hun gal willen spuien over het vergoedingenstelsel van ziekenfondsen, dan halen ze de geslachtsoperatie erbij, met een ondertoon alsof dat een luxeoperatie zou zijn".
Vanmorgen schreeft een zekere R. Verboon uit Gouda dat een Transseksueel maar naar een psychiater moet. Met de woorden dat God elk mens volmaakt schaapt onderschrijft deze persoon dat God heus geeen fouten maakt. Wanneer je dan toch met gevoelens en gedachten rond het andere geslachts rondlooopt, dan moesten deze personen maar naar psychiater of dominee.
quote:Persoonlijk deel ik de opvatting van Verboon dat een sexe-operatie in eerste instantie niet moet worden vergoed. Plastische chirurgie wordt toch ook niet vergoed? Dergelijke mensen zijn toch ook ongelukkig met hun lichaam?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier blijft alles liggen, behalfe op de wegen.....door die harde wind is het allemaal fijne sneeuw geworden
Is er nu iets veranderd?quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:04 schreef Keiichi het volgende:
Ik ontving gisteren (dag na de welkomsbrief) een brief dat de overeenkomst ongedaan gemaakt word en dat we onderveranderd van provider blijven
Konden ze dat niet iets eerder te doen![]()
En onthoud dat, gday!quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:01 schreef Biancavia het volgende:
[..]
De online Van Dale is nogal beperkt.
quote:3·(staatkunde) de beginselen van de Franse Revolutie en de daaruit voortvloeiende democratische regeerwijze aanhangend
3a betrekking hebbend op, behorend tot een partij die die beginselen wil ontwikkelen en in praktijk brengen
«liberaal als ’n aal»
(Multatuli)
de Liberale Unie
een liberaal ministerie
een liberale kiesvereniging
quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:06 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
http://wnt.inl.nl/
Ik kan er niet op, deze kutcomputer [meer gescheld].
quote:(”De jongste besluiten en uitvloeisels der liberale, of juister misschien, liberalistische Synode onzer Nederlandsche Hervormde Kerk”, De Nederlander v. 15 Febr. 1855, blz. 1 c; ”De pers …, voor zoover ze dienaresse der Revolutie, 't zij in liberalistische of in conservatieve richting, is”, KUYPER, Program 170; ”In liberalistische kringen”, 171; zie ook een voorbeeld bij LIBERAAL, B, 1).
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:41 schreef donleo het volgende:
ziet er idd toch best "goed te doen" uit.
Ik kan me voorstellen dat de Wrap nogal droog is.
Als je beetje creme fraish met bieslook en cirtoen rasp vermengt en daarme de wrap bestrijkt, heb je al een frisser geheel.
Negeren, met klemtoon op de eerste lettergreep bestaat wel, en zou in deze contekst zelfs kloppend kunnen zijn.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Mensen die meteen de aandacht op zich vestigen willen omdat ze zogenaamd zielig zijn behoren keihard genegerd te worden.
![]()
quote:
"Ik als Nederlander"quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:13 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Vreemdelingenzaken & Integratie
Waarom?? Om dat ik als Nederlander sta voor de toekomst van dit mooi land!!
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Negeren, met klemtoon op de eerste lettergreep bestaat wel, en zou in deze contekst zelfs kloppend kunnen zijn.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:30 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Inderdaad, dat is geen liefde voor muziek, dat is marketing en cashen. SOAD zijn overigens prima. Overigens heeft dit hele marketinggebeuren wel als gevolg dat écht goeie bands niet kunnen rondkomen maar ondertussen dus wél virtuoso's zijn die het eigenlijk verdienen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |