Op die manier blijven de goede over en zakken de slechte wel weg.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:58 schreef Hankster het volgende:
omdat die zogenaamde muzikanten niet aan de top komen dankzij hun muzikale talenten.
Muzikanten? Producties, bijeengeraapte projectjes van platenmaatschappij lullen die "even een product in de markt zetten" en dan iets mompelen dat dat geld weer gebruikt wordt om "nieuw talent" te ondersteunen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:58 schreef Hankster het volgende:
omdat die zogenaamde muzikanten niet aan de top komen dankzij hun muzikale talenten.
SOA?quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:15 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Je kunt toch moeilijk beweren dat SOAD het neusje van de zalm is.
Waarvoor dank.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:27 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Jammer dat David Hasselhoff zo'n miskend muzikaal genie is.
ja maar als ze die liefde omzetten in verdiensten zijn ze commercieel en dus niet meer leuk, en moet je dus op zoek gaan naar muziek waar niet op wordt verdiend en dus niet wordt verkocht en dat is best lastigquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:59 schreef Stofje het volgende:
Weinig investering, veel cashen. Misschien wordt het tijd om eens naar muziek te gaan luisteren, die in eerste instantie gemaakt is uit liefde voor muziek?
Neuh, dat vind ik ook altijd zo'n kromme redenatie. Ik begrijpwat je bedoeld, ik ken er ook een paar die het zo zien.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:42 schreef Herald het volgende:
[..]
ja maar als ze die liefde omzetten in verdiensten zijn ze commercieel en dus niet meer leuk, en moet je dus op zoek gaan naar muziek waar niet op wordt verdiend en dus niet wordt verkocht en dat is best lastig
omdat ze opgericht zijn.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:55 schreef BorisSoad het volgende:
Waarom zijn er zoveel stomme popgroepen waarna je na een hit al niks meer van hoort? Las ketchup song, o-zone, blijf maar doorgaan....
Je mist wat van z'n sarcasme denk ikquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:47 schreef Stofje het volgende:
[..]
Neuh, dat vind ik ook altijd zo'n kromme redenatie. Ik begrijpwat je bedoeld, ik ken er ook een paar die het zo zien.
Britney Spears bleef anders ook hardnekkig scorenquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:18 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Op die manier blijven de goede over en zakken de slechte wel weg.
Inderdaad.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:27 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Jammer dat David Hasselhoff zo'n miskend muzikaal genie is.
Maar dat zijn stuk voor stuk gewoon goeie artiestenquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:15 schreef yahtzeehooligan het volgende:
behalve Kelly Clarkson dan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:33 schreef oor het volgende:
alles wat idols of xfactor heeft gedaan is ook kansloos
daarom zeg ik ook 'zogenaamde' muzikantenquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:18 schreef beerten het volgende:
[..]
Muzikanten? Producties, bijeengeraapte projectjes van platenmaatschappij lullen die "even een product in de markt zetten" en dan iets mompelen dat dat geld weer gebruikt wordt om "nieuw talent" te ondersteunen.
Marketing dus, niets maar dan ook helemaal niets dat ook maar iets met muzikanten van doen heeft.
Nee, maar ze staan ergens voor. Dat kan je moeilijk van die gasten van The Las Ketchup Song zeggenquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:15 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Waar slaat die naam trouwens op? Ex Why Pee? Oja R.O.O.O.M is trouwens ook zo'n groepje..quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:39 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik wil XYP hier deponeren. Daar wordt niets meer over geschreven over een paar weken, omdat de songtekst voor hun liedje simpelweg simplistisch geschreven is.
O-Zone vind ik nog wel de moeite waard.
Omdat een platenmaatschappij liever snel willen verdienen, in plaats van investeren in een kwaliteits product.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:55 schreef BorisSoad het volgende:
Waarom zijn er zoveel stomme popgroepen waarna je na een hit al niks meer van hoort? Las ketchup song, o-zone, blijf maar doorgaan....
Nou is bij Kane het eerste album nog steeds onovertroffen dus wat dat betreft maakt dat weinig uit. Blof heeft volgens mij geen idee waar ze over zingen, daarom kijkt die Pascal ook altijd zo moeilijkquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:49 schreef beerten het volgende:
En het vervelende is dat bands als Blof en Kane zo ontzettend gehyped worden dat ze volkomen onbetaalbaar zijn geworden voor concert organisatoren dat je als fan een godsvermogen moet neerleggen om je favo bandje te zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |