Volgens de KNMI zou deze rond 12:00 op de lijn Haarlem - Enschede moeten komen, dus begin maar af te tellenquote:
Dan zou ik maar snel gaan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:45 schreef Appeltaarten het volgende:
Verkeer niet in paniek hoor maar `t komt er zeker hehehe, nu nog ff snel boodschappen doen..
reeshof of blaak?quote:
Yeah hier in Lochem nu ligte sneeuwvalquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Volgens de KNMI zou deze rond 12:00 op de lijn Haarlem - Enschede moeten komen, dus begin maar af te tellen
Hier in Goor ook nog niks:
[afbeelding]
Je kunt merken dat Lochem iets zuidelijker ligtquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:10 schreef Appeltaarten het volgende:
[..]
Yeah hier in Lochem nu lichte sneeuwval![]()
Ik gooi de batterij van m`n camera al in de lader..
Nu meer vlokjes, maar blijft niet liggen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:07 schreef Eveli het volgende:
D'r dwarrelt hier (ZW-Overijssel) af en toe eens een vlokje gestaag naar benee.
Dan slaat de sneeuw gewoon Leeuwarden over.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:41 schreef MinderMutsig het volgende:
Het begint hier nu ook zachtjes te sneeuwen.
![]()
Edit :Hier is dus Groningen.![]()
Hier nog niet, Groningen Stad Noord/Westquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:41 schreef MinderMutsig het volgende:
Het begint hier nu ook zachtjes te sneeuwen.
![]()
Edit :Hier is dus Groningen.![]()
Eerste sneeuwvlok in schilderswijk meldt!quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:44 schreef TsiisSkaaf het volgende:
[..]
Hier nog niet, Groningen Stad Noord/West
Toch is het 0,2 graden. Dus echt dooien kan het ook niet...quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:54 schreef senesta het volgende:
In Den helder sneeuwt het wel maar het blijft gewoon niet liggen.
En nu dan?quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:44 schreef TsiisSkaaf het volgende:
[..]
Hier nog niet, Groningen Stad Noord/West
Ik zie witte vlokjes nar beneden komen. Maar of je dat sneeuwen kan noemen... Nee, niet echt. De wereld wordt er ook niet echt witter van. Ik hoop dat ik veilig zonder files de A7 en Wâldwei overkom....quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:39 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En nu dan?
Het is hier in Zevenhuizen net even een kwartiertje gestopt maar het begint nu weer en nu zitten er ook best flinke vlokken bij.![]()
Wij kunnen morgen lekker ook nog even van de sneeuw genieten aangezien het nu pas echt begint te sneeuwen en het vriest.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:39 schreef DarkElf het volgende:
de dooi is echt goed doorgezet en er is nauwelijks iets over
Haha grappige fotoquote:
Heel leuk gedaan! Hoe ze die auto sneeuwvrij maken en je langzaam dat plekje weer ziet volsneeuwenquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:23 schreef Party_P het volgende:
Ik heb een timelapse filmpje gemaakt. 3.5 uur in iets meer dan 1 minuut
http://members.chello.nl/h.slegers1/pasware/Sneeuw3.avi
Hier nog steeds niksquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:05 schreef seeya_40 het volgende:
In Leeuwarden blijft het nu in ieder geval een beetje liggen...
Maar ik wil MEER!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |