quote:Ik ben wel gewoon ongesteld geworden..
Kan het da nog zijn
Of misschien iets anders,,
Want ik heb hemook gepijpt en ook Sperma geslik
Kunne jullie please antwoord geven wa het misschien kan zijn want ik ben nu best wel vaak misselijk,,
XXX
:'(quote:Ik ben hartstikke verliefd op mijn moeder, ik verlang ernaar om eens met haar te vrijen, en daarom ruk ik mij elke dag op haar af,wat moet ik doen
quote:Ik heb een penis van 13 à 14 cm in stijve toestand.. is dit te klein?
kan ik hiermee een meisje bevredigen..
gr, onzekere jongen
Kneus...quote:Heej
ik kom alleen klaar als ik lekker meiden zie roken of op foto's
waarom zou dit kunnen is dit raar
quote:
Ik ben gijsbert ik ben 16 jaar en heb constant zin in sex, ik heb al een tijdje geen vriendin meer.
ik ben dus volop bezig mezelf te verwennen, ik mastrubeer, vinger me en heb zelfs geprobeerd mezelf te pijpen maar het lukte niet.
ik schaam me ervoor dit te vertellen maar ik hou gewoon zoveel van sex!
Weten jullie waar ik zo'n pomp kan kopen die je over de penis schuif e nwat dat ongeveer kost?
ALvast bedankt,
WHEHEHEquote:Silke (14)
5-02-2007
Hoi, ik heb GISTEREN om 14:00 uur sex gehad met mijn vriendje, maar we hebben het zonder condoom gedaan en ik gebruik geen pil. Ik ben 7 dagen geleden nog ongesteld geweest. Maar ik kan dan toch niet zwanger zijn, omdat ik pas 14 ben? Ik wil echt niet zwanger zijn! Ik snap er helemaal niks meer van? Wat nu?
X, Marloesje
Ik vind deze ook wel in het rijtje passen.quote:
Standaard Autorijden en Nike Air Max
Hey allemaal,
worden jullie ook geil van autotijden met je Nike Air Max Classics op de pedalen? Vooral lekker extreem slippen met je Air Max op de pedalen vind ik echt onwijs geil. Ook wanneer een stoplicht van oranje naar rood springt gaat de rechtervoet met m'n Nike Air Max nog eens volop naar beneden.
Zijn er jongens met dezelfde ervaring? Mail dan naar ***
Het onderstaande bericht las ik ook op dit forum, maar staat verder geen contactinformatie bij:
--------------------------------------------------------------------------------
Posted by user 'arjenlovesmier'
Hoi allemaal
Ik vroeg me af of er nog meer jongens zijn die het geil vinden om de veters van je nike air max strak te strikken en dan tijdens het autorijden steeds de koppeling flink te laten slippen en je air max steeds op de koppeling te laten rusten.
Ik word hier heel erg geil van en spuit dan ook vaak tijdens het autorijden.
Als ik de veters niet strak gestrikt heb vind ik het niet geil, alleen ze ze dus strak gestrikt zijn.
Ik ga dan ook vaak een stukje rijden met de veters van mijn air max super strak en dan bij een drogist condooms kopen terwijl ik een stijve heb ik mijn training. Als ik het condoom dan omgedaan heb kom ik vaak klaar tijdens het rijden, als ik moet optrekken bijvoorbeeld en de koppeling flink laat slippen, zonder dat ik mijn stijve pik aanraak.
Zijn er jongens met dezelfde ervaring?
Je bedoelde dit topicquote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:37 schreef eQuaL het volgende:
[..]
WHEHEHE![]()
En dit topic bestond al geleuf ik
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:41 schreef Viking84 het volgende:
Wat een kansloos topic. Toen jullie 13 waren schreven jullie schreef ik ook naar de Tina, hoor.
quote:
quote:Jo de manne
ik heb een mooi figuur want ik ga naar de fitnis ongeveer 4keer per week mer ik zit nu wel met een grote vraag, als je fitnis doet en je krijgt altijd maar meer en meer spieren hé awel wordt je pick dan kleiner of nie
en als dat zo is moet ik dan stoppen met fitnis en groeit ie dan terug normaal want ik heb nu een pick van 24 cm als ie in erectie is (ik weet het die is boven het gemiddelde mer ik schaam me er nie voor hoor want ik ben er fier op)
groetjes, den bassy
w00t w00t w00tquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:48 schreef Reneuh het volgende:
Ik heb wel eens een kleurtekening opgestuurd. En toen ook nog een modelauto gewonnen van een ferari F40!
ik lachtequote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Ik heb alleen een paar keer naar de Hitkrant geschreven, naar de 'plaatjes-van-popsterren-aanvraag-rubriek' (ja toen had je nog geen internet
).
Frans Bauer was toen nog niet famousquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:50 schreef Piovan het volgende:
[..]
ik lachte![]()
dus je stuurde een brief, en je wachtte wekenlang geduldig tot er een miezerig klein plaatje van frans bauer werd geplaatst?
Held!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Frans Bauer was toen nog niet famous. Ik heb eens een plaatje van Jon Bon Jovi en Savage Garden aangevraagd en natuurlijk wachtte ik niet weken. Sterker nog: was het allang weer vergeten toen ik mijn briefje in de HK zag staan.
quote:Ik ben hartstikke verliefd op mijn moeder, ik verlang ernaar om eens met haar te vrijen, en daarom ruk ik mij elke dag op haar af,wat moet ik doen
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Had de TS al vermeld, maar een typische een gevalletje van het oedipus complex![]()
Ik heb wel eens meegedaan met een prijsvraag van de Hitkrant en heb die ook nog gewonnenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Ik heb alleen een paar keer naar de Hitkrant geschreven, naar de 'plaatjes-van-popsterren-aanvraag-rubriek' (ja toen had je nog geen internet
).
quote:Hallo,
Ik en me zusje (11) hebben afgelopen weekend stiekem de drank uit het drankenkastje gedronke..
Er zat heel veel sterk spul tussen, iets genaamd wiskey ofzow..
Maar daarna heb ik dus sex gehad met me zusje..
Kan zei nu zwanger worden?
En is het normaal dat ik gister weer sex met haar had?
Ze zei ook dat ze graag me sperme wilde slikken? is dit normaal?
Greetz,
Piet
die gast weet niet eens hoe je het schrijftquote:Hoi
ik ben nog nooit gevenen.
is dat raar?
ik heb wel op een meid gelegen wel met kleren aan en die bewegingen gemaakt.
of heb ik dat wel gevrenen?
groetjes
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:00 schreef Piovan het volgende:
quote dit bericht als je dit een sad topic vindt
quote dit, als je dit een kansloos bericht vindt
Beste Piet,quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:04 schreef Spike1506 het volgende:
Ik heb dit gevraagd:
[..]
Ben benieuwd of ik antwoord krijg
Dat was ikquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:28 schreef Crystal_Rain het volgende:
[..]
Beste Piet,
Het is zeker niet normaal om seks te hebben met je zusje, daar moet je echt niet mee doorgaan. Je zusje kan zeker zwanger zijn als ze al ongesteld is. In dat geval kunnen jullie het beste langs de huisarts gaan.
Groetjes, Laura.
![]()
![]()
![]()
waar kun je je opgeven als modquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:42 schreef most_wanted het volgende:
Whehehe.
Welke is van jou, dan beantwoord ik hem niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:19 schreef wolferl het volgende:
puik topic, heb zelf ook een vraag ingestuurd, kijken of ze die ook serieus behandelen
Eerst even kijken of jij wel geschikt bent...quote:
Je wordt altijd aangenomen hoor, ik ben geen 18 maar ik werd ook meteen mod. Vraag me wel af voor hoelang als ik kut-antwoorden ga gevenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:42 schreef covie het volgende:
[..]
Eerst even kijken of jij wel geschikt bent...
http://liefde.leerlingen.com/vraaghet/?keuze=moderator
Voldoe je aan de voorwaarde (ongetwijfeld)n:
http://liefde.leerlingen.com/vraaghet/?keuze=moderatoraanmelding
Succes!!!![]()
Edit: beetje laat![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:24 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
Welke is van jou, dan beantwoord ik hem niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |