Neej, maar haar hond hielp haar wel naar de balie.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:36 schreef Homdeck het volgende:
dat kan haar hond toch doen?
Dat vroeg hij nog maar je wilde het niet.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:39 schreef Adelante het volgende:
waarom heb je haar niet jouw nummertje gegeven?
I just called to sayyyyyy Iquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:40 schreef F1908 het volgende:
[..]
Dat vroeg hij nog maar je wilde het niet.
Ik stond er naast
Ik heb geen mobiele telepwnquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:39 schreef Adelante het volgende:
waarom heb je haar niet jouw nummertje gegeven?
Ze had zoeen stock als Nordic Walkingquote:
jij lult je brommer toch ook de handvaten van het stuur?quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ze had zoeen stock als Nordic Walking
Had een Golden Retriever bij
Sprak tegen de hond.
Dus
Ze zeurde ook niet, ze vroeg alleen om hulpquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:55 schreef Camplo het volgende:
Die gehandicapten moeten niet zeuren.
Ze schreeuwde.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:55 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ze zeurde ook niet, ze vroeg alleen om hulp
Mailkuuul.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:33 schreef Maikuuul het volgende:
Daar erger ik me wel aan. Iedereen probeert tegenwoordig alleen dingen voor zichzelf te doen ( wat ook goed is ) maar wanneer een ander geholpen moet worden doet net iedereen alsof ze hem/haar niet horen.
Maar wanneer ze zelf niet snel genoeg geholpen door anderen worden gaan ze huilen.
Zoals daarnet, ik ging ff naar het postkantoor, zette mijn brommer voor de deur en trok een nummertje.
Een blinde vrouw komt binnenlopen, en vraagt luidkeels: Waar staat dat nummertjes apparaat ?
Uiteraard doet iedereen net alsof ze haar niet hoort/draait zich niet eens om, wat wel normaal is als iemand iets vraagt.
Dus heb ik maar haar nummertje getrokken en gezegd welk nummertje ze had.vuillakken tegenwoordig
Ja ... en nog werd ze genegeerd, dus als ze het zacht vroeg deed al helemaal niemand het.quote:
... Kneus.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:55 schreef Camplo het volgende:
Die gehandicapten moeten niet zeuren.
2 soorten heb je.
De mensen die hun leven oppikken...
En de zieligerds die denken dat iedereen maar iets voor ze moet doen.
Daar valt deze kwaakboom onder.
Normaal vragen kan ook.
Ik had een nummer getrokken en gezegd dat er 86 opstond.(ook al was het 23ofzo).
Moeilijk het de OP lezenquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:13 schreef MoChe het volgende:
als ze blind is... hoe weet ze dan welk nummer ze heeft en wanneer ze aan de beurt is?![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ze had zoeen stock als Nordic Walking
Dan wel... - care 0,0%quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:12 schreef Jajong het volgende:
Ja, wel kneus.
En zij zo dan vragen van: Waar staat het nummertjes apparaat ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:11 schreef Camplo het volgende:
Niks kneus.
Moet je eens het verschil zien tussen mensen die zich normaal gedragen en mensen die zich omdat ze een handicap hebben 24/7 zielig opstellen zoals deze vrouw die meteen als een mager speenvarken loopt te schreeuwen.
Groot verschil. De mensen die het accepteren en ermee doorleven worden in de regel goed geaccepteerd zielige aandachtsvestigerds negeer ik compleet kapot.
Blijkbaar zijn veel mensen hier gevoelig voor, maar op internet is iedereen dat ZzZZZZ.
ze had toch een hond mee!quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:13 schreef MoChe het volgende:
als ze blind is... hoe weet ze dan welk nummer ze heeft en wanneer ze aan de beurt is?![]()
Dat maak jij ervan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:14 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En zij zo dan vragen van: Waar staat het nummertjes apparaat ?
Jij zo vet stoer negeren en om je heen kijken of iemand jou vet vind ?sad
visueel ingesteld ofzo:quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:15 schreef TC03 het volgende:
Doe het eens painten.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:11 schreef Camplo het volgende:
Niks kneus.
Moet je eens het verschil zien tussen mensen die zich normaal gedragen en mensen die zich omdat ze een handicap hebben 24/7 zielig opstellen zoals deze vrouw die meteen als een mager speenvarken loopt te schreeuwen.
Groot verschil. De mensen die het accepteren en ermee doorleven worden in de regel goed geaccepteerd zielige aandachtsvestigerds negeer ik compleet kapot.
Blijkbaar zijn veel mensen hier gevoelig voor, maar op internet is iedereen dat ZzZZZZ.
hoe weet zij nou of ze naast je staat of dat je aan het andere eind van het postkantoor staat, schreeuwen is dus effectiever.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:17 schreef Camplo het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan.
Ik zou gewoon zeggen moet je daarvoor zo schreeuwen?
Kan je ook normaal vragen, dat jij blind bent betekent niet dat ik doof ben...
Zegt iemand die het niveau van een mongool nog niet eens haalt qua redenatie.quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:15 schreef TC03 het volgende:
Doe het eens painten.
Ze komt toch niet voor het eerst bij dat postkantoor? Globaal weet ze heus wel waar dat ding staat en neem niet aan dat dat postkantoor opeens zo reuze groot is dat schreeuwen nodig is.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
hoe weet zij nou of ze naast je staat of dat je aan het andere eind van het postkantoor staat, schreeuwen is dus effectiever.
Maar je zit toch in dit topic ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:18 schreef MoChe het volgende:
[..]
Je bent een kutusert... dan ga ik de OP sowieso niet lezen
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten...quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:23 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Raar, misschien ben je hier omdat je op mijn fotoboek wilt rukken ?
ZOMG! Dat lijkt wel schaamhaarquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:19 schreef buzzer het volgende:
[..]
![]()
![]()
die grap heeft al zooooooo'n baard
[afbeelding]
Dude, wat ben jij onwijs dom zeg.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:01 schreef Camplo het volgende:
Als alle mensen ter wereld zo dachten , waren we momenteel nog een achterlijke prehistorische samenleving...![]()
Kan je zeggen, maar als je meteen schreeuwend ergens om vraagt zit je bij MIJ toch echt verkeerd.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:31 schreef zillah666 het volgende:
[..]
Dude, wat ben jij onwijs dom zeg.
Maar dat had je zelf vast ook al door, het valt nl nogal op.
Je gaat er niet van dood om iemand te helpen, sterker nog andere mensen gaan daardoor vaak aardiger tegen je doen, en soms kun je dan zelfs hulp terugverwachten op een moment dat je dat kan gebruiken. Maar types als jou laten we natuurlijk lekker creperen![]()
En als ie verplaatst is?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:20 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ze komt toch niet voor het eerst bij dat postkantoor? Globaal weet ze heus wel waar dat ding staat en neem niet aan dat dat postkantoor opeens zo reuze groot is dat schreeuwen nodig is.
Nee, misschien niet, maar het feit dat jij het verschil niet weet tussen een hardere stem, die vriendelijk iets vraagt, of schreeuwen zegt wel iets over je intelligentie.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:40 schreef Camplo het volgende:
[..]
Kan je zeggen, maar als je meteen schreeuwend ergens om vraagt zit je bij MIJ toch echt verkeerd.
Elaas in dat geval dus. Heeft niks met intelligentie te maken.
Ze had ook iets kunnen zeggen in de trant van "zou iemand mij kunnen helpen het nummertjesapparaat te vinden?" in plaats van als een viswijf door de tent te skreeuwen waar dat apparaat staatquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:33 schreef Maikuuul het volgende:
Een blinde vrouw komt binnenlopen, en vraagt luidkeels: Waar staat dat nummertjes apparaat ?
Ach, daar kan dat jochie ook niks aan doen, elke puber gaat wel door zo'n fase waarin ze heel "stoer" menen te moeten doen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:45 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Mag Camplo een permban?
* Vamos schudt Camplo de handquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:23 schreef vamos1 het volgende:
[..]
Ze had ook iets kunnen zeggen in de trant van "zou iemand mij kunnen helpen het nummertjesapparaat te vinden?" in plaats van als een viswijf door de tent te skreeuwen waar dat apparaat staat
benadeelden die vinden dat ze overal en altijd een voorkeursbehandeling moeten hebben
Uiteraard sarcasme, maar goed.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:23 schreef vamos1 het volgende:
[..]
Ze had ook iets kunnen zeggen in de trant van "zou iemand mij kunnen helpen het nummertjesapparaat te vinden?" in plaats van als een viswijf door de tent te skreeuwen waar dat apparaat staat
benadeelden die vinden dat ze overal en altijd een voorkeursbehandeling moeten hebben
Als ze blind is is het de moeite nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Neej, maar haar hond hielp haar wel naar de balie.
Want het is ook zo moeilijk en zoveel moeite om ff een nummertje voor iemand te trekken ... :/
Waar in mijn PI zag je dat het sarcasme wasquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:34 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Uiteraard sarcasme, maar goed.
Ik zeg: luidkeels, dus niet schreeuwen gewoon een hardere stem dan normaal mensen communiceren, maarja het was wel een redelijk grote ruimte
Inderdaad!quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:23 schreef vamos1 het volgende:
[..]
Je quote de foutequote:Op donderdag 8 februari 2007 18:57 schreef EsDe het volgende:
[..]
Inderdaad!![]()
Aangezien ze toch al benadeeld zijn kan dat kleine beetje extra nadeel er ook nog wel bij![]()
Bovendien zou ik het zelf humor vinden om dat nummer wel voor diegene te trekken, maar dan zeggen dat er 300 staat i.p.v. 200 ofzo, staat diegene pleuris lang te wachten en heeft ze tóch zo´n idee van "goh er bestaan nog behulpzame, vriendelijke mensen "![]()
Weet je wat erop staat zoiets aan te vragen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:45 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Mag Camplo een permban?
Geen idee, maar doe mij d'r maar één!quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:59 schreef Camplo het volgende:
[..]
Weet je wat erop staat zoiets aan te vragen?
Ja man !!! vet grappigquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:57 schreef EsDe het volgende:
[..]
Inderdaad!![]()
Aangezien ze toch al benadeeld zijn kan dat kleine beetje extra nadeel er ook nog wel bij![]()
Bovendien zou ik het zelf humor vinden om dat nummer wel voor diegene te trekken, maar dan zeggen dat er 300 staat i.p.v. 200 ofzo, staat diegene pleuris lang te wachten en heeft ze tóch zo´n idee van "goh er bestaan nog behulpzame, vriendelijke mensen "![]()
de pot verwijt....quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:59 schreef Camplo het volgende:
[..]
Weet je wat erop staat zoiets aan te vragen?
Ben jij zo'n dofpotmannetje die enkel vind dat z'n eigen mening telt?
Hoogwaardig idd...quote:
kudo'squote:Op donderdag 8 februari 2007 16:36 schreef -Muse- het volgende:
wow, een Maikuul topic dat te lezen valt!
kudo's!
Ik zie nergens staan dat ik een oudje heb geholpen ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:50 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
kudo's.
Maar terzake, goed dat jij (TS) als een van de weinige de medemens nog helpt.
Ikzelf heb een graftiefelijke hekel aan oudjes, vooral als ze verhinderd zijn.
Dus als zo'n type om hulp vraagt staat er altijd wel een of andere klapmongool (lees maikuuul (no offense)
) die te hulp schiet zodat ik mijn kostbare energie er niet aan hoef te verspillen.
Waarvoor dank, waarvan akte.![]()
Dus oud.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik zie nergens staan dat ik een oudje heb geholpen ?
Was een vrouw van een jaar of 40 ofzo.
Geintje,weetoch swa.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik zie nergens staan dat ik een oudje heb geholpen ?
Was een vrouw van een jaar of 40 ofzo.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:33 schreef Maikuuul het volgende:
Dus heb ik maar met haar een nummertje gedaan.
Na vele posts kon deze uiteraard niet uitblijvenquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:33 schreef wolferl het volgende:
[..]
maikuuul, dat vrouwtje is blind, dat doe je toch niet.
![]()
![]()
ach ja, iemand moet het doen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:34 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Na vele posts kon deze uiteraard niet uitblijven
Is niet waar. Je hebt mensen die heel aanhankelijk zijn door hun handicap (vrouwen bv., zowiezo een aandachtsziekequote:Op donderdag 8 februari 2007 18:23 schreef vamos1 het volgende:
[..]
benadeelden die vinden dat ze overal en altijd een voorkeursbehandeling moeten hebben![]()
Dubbelquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:28 schreef ixio het volgende:
Ach, daar kan dat jochie ook niks aan doen, elke puber gaat wel door zo'n fase waarin ze heel "stoer" menen te moeten doen.
Straks als 'ie een jaartje of 20 is gaat dat vanzelf wel weer over met een beetje geluk.
Ik geloof d'r niets van, tenzij die vrouw kon vliegen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:33 schreef Maikuuul het volgende:
... ik ging ff naar het postkantoor, zette mijn brommer voor de deur en trok een nummertje.
Een blinde vrouw komt binnenlopen, ...
Je hebt toch wel het nummer opgenoemd wat op het nummertjesbriefje stond, he?quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:33 schreef Maikuuul het volgende:
Dus heb ik maar haar nummertje getrokken en gezegd welk nummertje ze had.
Kyk iemand met ervaring.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 04:27 schreef Queen_Bee het volgende:
Als iemand dat naar mij schreeuwt wil ik eik ook niet helpen, maar ik ben zo lief dat ik het wel doe
Anyway, mijn zusje is gehandicapt en die vraagt liever geen hulp. Als ze het wel doet is het vragen en geen schreeuwen
Jah ik ook, duurde ff voor ik keek want maikuuul en negers zijn geen comboquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:13 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Toen ik de TT las dacht ik gelijk aan een negerbashtopic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |