Neej, maar haar hond hielp haar wel naar de balie.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:36 schreef Homdeck het volgende:
dat kan haar hond toch doen?
Dat vroeg hij nog maar je wilde het niet.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:39 schreef Adelante het volgende:
waarom heb je haar niet jouw nummertje gegeven?
I just called to sayyyyyy Iquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:40 schreef F1908 het volgende:
[..]
Dat vroeg hij nog maar je wilde het niet.
Ik stond er naast
Ik heb geen mobiele telepwnquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:39 schreef Adelante het volgende:
waarom heb je haar niet jouw nummertje gegeven?
Ze had zoeen stock als Nordic Walkingquote:
jij lult je brommer toch ook de handvaten van het stuur?quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ze had zoeen stock als Nordic Walking
Had een Golden Retriever bij
Sprak tegen de hond.
Dus
Ze zeurde ook niet, ze vroeg alleen om hulpquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:55 schreef Camplo het volgende:
Die gehandicapten moeten niet zeuren.
Ze schreeuwde.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:55 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ze zeurde ook niet, ze vroeg alleen om hulp
Mailkuuul.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:33 schreef Maikuuul het volgende:
Daar erger ik me wel aan. Iedereen probeert tegenwoordig alleen dingen voor zichzelf te doen ( wat ook goed is ) maar wanneer een ander geholpen moet worden doet net iedereen alsof ze hem/haar niet horen.
Maar wanneer ze zelf niet snel genoeg geholpen door anderen worden gaan ze huilen.
Zoals daarnet, ik ging ff naar het postkantoor, zette mijn brommer voor de deur en trok een nummertje.
Een blinde vrouw komt binnenlopen, en vraagt luidkeels: Waar staat dat nummertjes apparaat ?
Uiteraard doet iedereen net alsof ze haar niet hoort/draait zich niet eens om, wat wel normaal is als iemand iets vraagt.
Dus heb ik maar haar nummertje getrokken en gezegd welk nummertje ze had.vuillakken tegenwoordig
Ja ... en nog werd ze genegeerd, dus als ze het zacht vroeg deed al helemaal niemand het.quote:
... Kneus.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:55 schreef Camplo het volgende:
Die gehandicapten moeten niet zeuren.
2 soorten heb je.
De mensen die hun leven oppikken...
En de zieligerds die denken dat iedereen maar iets voor ze moet doen.
Daar valt deze kwaakboom onder.
Normaal vragen kan ook.
Ik had een nummer getrokken en gezegd dat er 86 opstond.(ook al was het 23ofzo).
Moeilijk het de OP lezenquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:13 schreef MoChe het volgende:
als ze blind is... hoe weet ze dan welk nummer ze heeft en wanneer ze aan de beurt is?![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ze had zoeen stock als Nordic Walking
Dan wel... - care 0,0%quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:12 schreef Jajong het volgende:
Ja, wel kneus.
En zij zo dan vragen van: Waar staat het nummertjes apparaat ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:11 schreef Camplo het volgende:
Niks kneus.
Moet je eens het verschil zien tussen mensen die zich normaal gedragen en mensen die zich omdat ze een handicap hebben 24/7 zielig opstellen zoals deze vrouw die meteen als een mager speenvarken loopt te schreeuwen.
Groot verschil. De mensen die het accepteren en ermee doorleven worden in de regel goed geaccepteerd zielige aandachtsvestigerds negeer ik compleet kapot.
Blijkbaar zijn veel mensen hier gevoelig voor, maar op internet is iedereen dat ZzZZZZ.
ze had toch een hond mee!quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:13 schreef MoChe het volgende:
als ze blind is... hoe weet ze dan welk nummer ze heeft en wanneer ze aan de beurt is?![]()
Dat maak jij ervan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:14 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En zij zo dan vragen van: Waar staat het nummertjes apparaat ?
Jij zo vet stoer negeren en om je heen kijken of iemand jou vet vind ?sad
visueel ingesteld ofzo:quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:15 schreef TC03 het volgende:
Doe het eens painten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |