Kut, wis mij. Ik wil niet in dit topic worden vermeld, niet met een fout althans. Ik word ongelukkig.quote:
Doens en niet-doens.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:09 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
[..]
Kut, wis mij. Ik wil niet in dit topic worden vermeld, niet met een fout althans. Ik word ongelukkig.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:15 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
Maar wie denkt dat ik dat serieus fout deed, die verdient een eigen topic, misschien met een titel als 'Originele taalgrapjes waar we ook echt allemaal wel even om lachen, omdat het ook echt grappig is, die verkeerd werden geïnterpreteerd door iemand zonder dat ontwikkelde, noem het verheven, gevoel voor humor, en het aanzag als een fout.'
Doens&doen'ts is fout. Het is origineel. Vandaar dat het verschijnt in het topic originele taal- en spelfouten. Of het nu bedoeld is of niet, het is fout, ik vond hem leuk en de moeite van het vermelden waard.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:15 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
Maar wie denkt dat ik dat serieus fout deed, die verdient een eigen topic, misschien met een titel als 'Originele taalgrapjes waar we ook echt allemaal wel even om lachen, omdat het ook echt grappig is, die verkeerd werden geïnterpreteerd door iemand zonder dat ontwikkelde, noem het verheven, gevoel voor humor, en het aanzag als een fout.'
Sorry ik bedoelde het niet zoquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:23 schreef M.I.B. het volgende:
[..]
Doens&doen'ts is fout. Het is origineel. Vandaar dat het verschijnt in het topic originele taal- en spelfouten. Of het nu bedoeld is of niet, het is fout, ik vond hem leuk en de moeite van het vermelden waard.
Maar fijn dat ik een eigen topic verdien, omdat mijn gevoel voor humor niet ontwikkeld en verheven genoeg is volgens jou
quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:36 schreef Brembo het volgende:
[..]
Je bestelt bij de gemeente een nieuw rijbewijs, je rijdt dan nog 5 dagen rond met het oude rijbewijs. Is het nieuwe rijbewijs klaar, dan ga je naar de gemeente toe en haal je je nieuwe op en wordt je ouwe vernietigd. Heb je nooit dubbele rijbewijssen op zak. Bij mij duurde hat maar 3 dagen voor dat ie klaar is, en heb nog steeds geen ene km gereden.
Fijn met z'n allen gniffelen om domme paupers, mooi toch?quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:37 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
Ik dacht dat dit een kuttopic was. Ik had het mis.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:29 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
[..]
Sorry ik bedoelde het niet zo
Ik was gewoon gekrenkt in mijn eer, omdat eerder door Lien ook een 'echte' fout was ontdekt. Ik voelde weer mijn stand. De ware aard. Sorry dat ik dat op jou afreageerde.
Misschien heb je best wel een goed gevoel voor humor ook.
Ik wilde alleen stoer doen met een oninteressante zinsconstructie, zodat er eenop zou volgen, en mijn zelfvertrouwen weer wat toe zou nemen, omdat ik mijn humor bevestigd meende te zien.
Vandaar ook dat ik nu zo eerlijk ben.
Soms word ik inderdaad moe van mezelf.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:09 schreef jd1982 het volgende:
Yesssss!!!
Ik zag 1 flokje, in Emmen!!!
Jouw woorden, mijn gedachten.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:40 schreef Frollo het volgende:
[..]
Fijn met z'n allen gniffelen om domme paupers, mooi toch?
Tot watquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:10 schreef Troel het volgende:
Oew, er gaan kindjes verwerkt worden vandaag!
Ja, die bracht mij weer in een van die andere gemoedstoestanden, namelijk die waarin ik mezelf wel een weinig goed voel en dat goed maar wil vermeerderen, wil doen vermeningvuldigen zoals ongezonde wezentjes onder een broeiende laboratoriumlamp. Dus vandaar mijn apologie, in de hoop dat goed te vermeerderen, te vermenigvuldigen zoals, ja. Zoals de mensheid zich vanaf Adam met zijn rib vermenigvuldigt middels die heerlijke daad die wordt omschreven met dat woord dat in het Engels beter de lading dekt: 'mate' (zegge: 'meejt').quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:42 schreef M.I.B. het volgende:
[..]
![]()
En de reactie van Biancavia is precies wat je had gehoopt.
Het blijkt dus wel degelijk in Van Dale te staan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:55 schreef gday het volgende:
[..]
Wat zijn die bronnen dan? Het staat in ieder geval niet in Van Dale. Misschien wordt 'libertarisch' bedoeld waar ze 'liberalistisch' schrijven?
Graag gedaan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:42 schreef M.I.B. het volgende:
[..]
![]()
En de reactie van Biancavia is precies wat je had gehoopt.
Niet online in ieder geval:quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het blijkt dus wel degelijk in Van Dale te staan.
quote:U hebt gezocht op liberalistisch:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands
Eigenaardig genoeg gaat het de eerste zin wel goed.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:48 schreef sander89 het volgende:
Ligt hier 7 a 8 cm sneeuw totaal(onder utrecht) Weet iemand misschien waar je ook al weer op een kaartje van NL kan zien hoeveel sneeuw er licht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |