"Jaaahh.. Dus.. laat me zitten in de bus. Jij mag staan vriend, wat is er, heb je staar, zie je die sticker op het raam niet? En niet gaan ouwehoeren met je, heei ouwe, pik, ik verbouw je gezicht als een steenhouwer."quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
"Ik ga zitten, jij mag staan vriend. En kom nou niet met je heeeeej ouwe, want ik zal je bek verbouwen."
Zoiets. Dope tekst idd.
Topictitel veranderd, en meteen een hele subtiele TVP. Voor later.quote:
Meh, vind het te druk en overtuiging missen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:09 schreef Henkmanz het volgende:
James (van Vroeger/nu, de verre oosten remix en Kruidig en Pittig) heeft na lang wachten eindelijk z'n solo klaar, waarvan het eerste clipje is opgenomen.
Met sticky op het refrein, A.R.T. zit op de beat.
hierzo
Nummers van ze. Kende je die niet?quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:13 schreef skiczukie het volgende:
http://www.nlhiphop.nl/download.php?page=audio
Wat is KNOKNJ? FB?
Neeh, nooit gehoord.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nummers van ze. Kende je die niet?
Nu wel, i hope.quote:
Why not? Best degelijke nummers hoor.quote:
Ik vind het nummer niet echt heel erg speciaal en ik hoop ook niet dat Bang Bang heel het album volschreeuwt.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:06 schreef Evil_Koekje het volgende:
http://www.myspace.com/kubusbangbang bestaat wel degelijk hoor.
Anyway, meningen iemand?(over U Ain't Like Me video/nummer dus)
Dope.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:06 schreef Evil_Koekje het volgende:
http://www.myspace.com/kubusbangbang bestaat wel degelijk hoor.
Anyway, meningen iemand?(over U Ain't Like Me video/nummer dus)
Wat vind je van Sound of a Boy?quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:33 schreef skiczukie het volgende:
Ik vind er echt geen reet aan.
Denk dat Kubus écht wel door heeft dat niemand daar op zit te wachten.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:30 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vind het nummer niet echt heel erg speciaal en ik hoop ook niet dat Bang Bang heel het album volschreeuwt.
We zullen het horen binnenkort. t Nummer wat al eerder te vinden was, is ook al redelijk hard.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:35 schreef Nosh het volgende:
[..]
Denk dat Kubus écht wel door heeft dat niemand daar op zit te wachten.
Hoop ik.
Jij zei eerder dat er geen overtuiging zat in dat nummer van James. Ik word helemaal gek van dat gebrabbel van die BangBang.quote:
True. Toffe grime-sfeer though.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:38 schreef arneaux het volgende:
[..]
We zullen het horen binnenkort. t Nummer wat al eerder te vinden was, is ook al redelijk hard.
Ik kan me er iets bij voorstellen, dat zeker. Mijn ´ding´ is alleen een beetje dat ik de Engelse taal (en dan zoals het in Engeland gesproken wordt) heel tof vind altijd.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:40 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jij zei eerder dat er geen overtuiging zat in dat nummer van James. Ik word helemaal gek van dat gebrabbel van die BangBang.
Ik kijk er ook best naar uit. Ik merk aan mezelf dat mn muzieksmaak in vergelijking tot vroeger een andere kant opgaat. En das wel tof.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:42 schreef Nosh het volgende:
[..]
True. Toffe grime-sfeer though.
Kijk er best naar uit, als ze gas terug nemen is het goed te doen, wel.
Precies.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:44 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik kan me er iets bij voorstellen, dat zeker. Mijn ´ding´ is alleen een beetje dat ik de Engelse taal (en dan zoals het in Engeland gesproken wordt) heel tof altijd.
[..]
Ik kijk er ook best naar uit. Ik merk aan mezelf dat mn muzieksmaak in vergelijking tot vroeger een andere kant opgaat. En das wel tof.
Exactly my point. Ik ben gewoon echt heel erg benieuwd wat Kubus op de rest van de beats doet. En als t wat rauwer is, prima.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:52 schreef Nosh het volgende:
[..]
Precies.
Die zwak voor de Engelse taal, zoals rappers als Dizzee Rascal, Kano, Mike Skinner enzo het spreken/brabbelen, die heb ik ook. Zeker in combinatie met kale, springerige beats, past perfect bij elkaar.
Hoorde 'sound of a boy' een tijd terug continu loopen op kubusbiets, en het blijft nog eens akelig in je hoofd hangen ook.
Dat vind ik wel een redelijke plaat, maar die andere trek ik eigenlijk niet echt. Constant dat geschreeuw. Ben ook naar dit album wel benieuwd, zal er denk ik een aantal nummers wel tof van vinden, maar het meeste toch niet.quote:
Jammer dat men hier over het algemeen de mening deelt dat James z'n track niet tof is; ik vind het wel een relaxed nummer. Ik vind zijn stijl meer verhalend en wat relaxeder dan bijv. sticks.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:44 schreef S-Two het volgende:
Dat nummer van James, vind het ook niet echt wat. Vond hem op een aantal nummers met Opgezwolle best strak komen, en wil zijn album dan ook wel beluisteren. Verwacht er niet heel veel van, maar ik denk dat er uiteindelijk toch best wel een paar toffe tracks opstaan.
Ik heb hem net 1x beluisterd, en vind het nummer niet echt iets hebben, een beetje een standaard nummer. Maar zoals ik al eerder postte zullen er op z'n album vast wel een paar vette tracks staanquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:55 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Jammer dat men hier over het algemeen de mening deelt dat James z'n track niet tof is; ik vind het wel een relaxed nummer. Ik vind zijn stijl meer verhalend en wat relaxeder dan bijv. sticks.
Naar mijn weten heeft ART alle beats gemaakt, maar ik zal het hem 's vragenquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:58 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik heb hem net 1x beluisterd, en vind het nummer niet echt iets hebben, een beetje een standaard nummer. Maar zoals ik al eerder postte zullen er op z'n album vast wel een paar vette tracks staan. Iemand die ook weet wie alles produceert? Ik meende ergens te hebben gelezen dat A.R.T. het meeste heeft gedaan?
Jou gebrek aan vaardigheden om een tekst te begrijpen en daar dan op te reageren is ondermaats, je kan zijn stem of rijms saai en eentonig vinden maar een rapstijl niet. Ik denk dat iedereen niet echt onder de indruk is omdat James' nogal ingetogen rapt. Ik heb ik het idee dat je hem niet zult zien staan springen of wild met zn handen gebaren. Lekkere soulvolle beat en z'n rijms zijn allesbehalve slecht. Ik heb het idee dat die gast echt veel verhalende shit op zn album heeft, hij is namelijk niet van de punchline's en volgends mij ook niet van de party nummers. Ik wil zn album wel eens horen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:01 schreef arneaux het volgende:
Wat de 1 hier verhalend noemt, vind ik eerlijk gezegd saai een eentonig.
Je hoeft aan mij niet uit te leggen waarom ik iets niet goed vind. Bovendien hoef je geen verantwoording af te leggen en je hoeft al zeker niet te komen preken om je hemt "kent".quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:14 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Jou gebrek aan vaardigheden om een tekst te begrijpen en daar dan op te reageren is ondermaats, je kan zijn stem of rijms saai en eentonig vinden maar een rapstijl niet. Ik denk dat iedereen niet echt onder de indruk is omdat James' nogal ingetogen rapt. Ik heb ik het idee dat je hem niet zult zien staan springen of wild met zn handen gebaren. Lekkere soulvolle beat en z'n rijms zijn allesbehalve slecht. Ik heb het idee dat die gast echt veel verhalende shit op zn album heeft, hij is namelijk niet van de punchline's en volgends mij ook niet van de party nummers. Ik wil zn album wel eens horen.
Maarja kan ook het feit zijn dat (Henkmanz en) ik die gast een beetje "ken" en als je bekenden ziet rappen ben je in het algemeen wat positiever.
ik vind t echt een standaard beat voor de huidige hip hop en hij rapt ook niet bijzonder.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:14 schreef Chrishop het volgende:
Lekkere soulvolle beat en z'n rijms zijn allesbehalve slecht.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:55 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik vind t echt een standaard beat voor de huidige hip hop en hij rapt ook niet bijzonder.
quote:sowieso mogen mensen die het straat houden () zo snel mogelijk overreden worden door een vrachtwagen
quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:55 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik vind t echt een standaard beat voor de huidige hip hop en hij rapt ook niet bijzonder.
maar dat kan komen doordat ik hem niet ken
Volgens mij was heel je post gebasseerd op t feit dat je 'm "kent"? We reageren dus allemaal inhoudelijk.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:39 schreef Chrishop het volgende:
Wow het "kennen" staat juist tussen aanhalingstekens omdat het zo afgezaagd klinkt. Om even de situatie te schetsen, hij werkt in een kleding winkel hier in de buurt en daar praat ik wel eens met hem over hiphop etc. Hij vertelde daar tijd geleden dat hij met een album zou komen vandaar dat het leuk is om dat te zien.
Als ik had willen preken met dat ik hem ken, had ik wel groupie foto's gepost en gezegd dattie de shit is en dat ik z'n moeder had gezien bij de super de boer. Het was slechts een uitleg waarom ik z'n shit misschien wel intressant vind. Maargoed, liever haten dan inhoudelijk reageren. Het blijft fok!.
"Ken" ik hem nu ook, of hij alleen mij?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Volgens mij was heel je post gebasseerd op t feit dat je 'm "kent"? We reageren dus allemaal inhoudelijk.
O wacht, hij leest hier natuurlijk mee..
Alsie zich voorsteld ken je 'm pas!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:21 schreef skiczukie het volgende:
[..]
"Ken" ik hem nu ook, of hij alleen mij?![]()
Ik heb hier eigenlijk nooit wat van gehoord, iemand die het gezien heeft? Lijkt me best tof om te zien, zeker omdat Duvel er ook in meedoet.quote:Dutch Touch
Regie: Ulrike Helmer
Egmond Film and Television / NPS
Regisseuse en documentairemaakster Ulrike Helmer's geschiedenis als punker en de indruk die een Grandmaster Flash concert toentertijd op haar maakte, legden de voedingsbodem voor haar interesse in hiphop in het algemeen en Nederlandse hiphop in het bijzonder. Op het Nederlands Film Festival ging Dutch Touch, haar film over een jaar in het leven van mc's Brainpower, Jay Colin en Duvel, in première. Dit weekend is de documentaire opnieuw te bewonderen op het Black Soil Filmfestival. In december draait de film dan ook in de rest van de Nederlandse bioscopen.
Ik heb de maakster hiervan gezien in DWDD toevallig. t Leek mij ook wel boeiend. Hier hangen al enige tijd posters over de film trouwens.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:48 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik heb hier eigenlijk nooit wat van gehoord, iemand die het gezien heeft? Lijkt me best tof om te zien, zeker omdat Duvel er ook in meedoet.
Film heeft gedraaid op het IDFA (festival voor documentaires). Volgens mij zou Duvel daar ook optreden om de film te promoten, maar dat was net de dag voordat Duvel bekend maakte te 'stoppen'.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:48 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik heb hier eigenlijk nooit wat van gehoord, iemand die het gezien heeft? Lijkt me best tof om te zien, zeker omdat Duvel er ook in meedoet.
ja dat bedoel ikquote:Op zondag 28 januari 2007 23:38 schreef arneaux het volgende:
Op zondag? Maandag lijkt me handiger.
Nee, op 5 februari. Ut is uitgesteld.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:40 schreef Robzilla het volgende:
vandaag zou toch het Kubus en BangBang album uitkomen?
Ik vind ze allebei niet echt boeiend ofzo. De interviewers zijn ook tergend slecht.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:23 schreef Evil_Koekje het volgende:
http://toazted.nl/interview/1013/Kubus.html
2 interviews, die met bang-bang is wel informatief. D'r komt dus een tijdje na The Learning Curve nog een K&BB album.
Dat interview daaronder gaat echt nergens over.
Niet om te bitchen hoor, maar wat heeft dit in godsnaam te maken met Opgezwolle?quote:Op maandag 29 januari 2007 17:56 schreef ma_jojo het volgende:
http://toazted.nl/interview/977/Nick-Simon.html
[afbeelding]
Dit interview is bet0r.
Je bitchtquote:Op maandag 29 januari 2007 18:41 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Niet om te bitchen hoor, maar wat heeft dit in godsnaam te maken met Opgezwolle?
Je bitcht?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:25 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Wat ben jij ook een kansloos wijf. Echt, kun je niet op het Fancy-forum terecht ofzo.
Waar bemoei jij je mee? Als jij toch zo geweldig bent, leg jij me dan even uit wat het te maken heeft met Opgezwolle? Of is het de bedoeling dat elke retard hier een linkje plaatst wat hij grappig vindt zodat we het helemaal niet meer hoeven te hebben over Opgezwolle? Nee, dan kun je beter gewoon doen alsof je het grappig vindt ook al baggert het het topic -dat al ver beneden peil ligt- nog even verder omlaagquote:Op maandag 29 januari 2007 19:28 schreef arneaux het volgende:
Nee misschien moet je s naar jezelf kijken. Je hebt altijd, overal in elk Opgezwolle topic, wel iets te janken.
d-d-d-dikke gek !quote:Op maandag 29 januari 2007 19:34 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee? Als jij toch zo geweldig bent, leg jij me dan even uit wat het te maken heeft met Opgezwolle? Of is het de bedoeling dat elke retard hier een linkje plaatst wat hij grappig vindt zodat we het helemaal niet meer hoeven te hebben over Opgezwolle? Nee, dan kun je beter gewoon doen alsof je het grappig vindt ook al baggert het het topic -dat al ver beneden peil ligt- nog even verder omlaag.
Of snap je me niet als ik geen quote uit een Opgezwolle nummer in mn post zet? En wat weet jij over mijn postgedrag? Jij komt net 2 topics om de hoek kijken!
Hou je gemak nou maar gewoon. Wat maakt het nou uit als er een keer een andere link in het Opgezwolle topic staat?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:34 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee? Als jij toch zo geweldig bent, leg jij me dan even uit wat het te maken heeft met Opgezwolle? Of is het de bedoeling dat elke retard hier een linkje plaatst wat hij grappig vindt zodat we het helemaal niet meer hoeven te hebben over Opgezwolle? Nee, dan kun je beter gewoon doen alsof je het grappig vindt ook al baggert het het topic -dat al ver beneden peil ligt- nog even verder omlaag.
Of snap je me niet als ik geen quote uit een Opgezwolle nummer in mn post zet? En wat weet jij over mijn postgedrag? Jij komt net 2 topics om de hoek kijken!
Als eerste is je complete Duvelduvel-verhaal onzin aangezien dát zeker te maken heeft met Opgezwolle vanwege de vele samenwerkingen en contacten onderling. Nick en Simon hebben geen réét te maken met Opgezwolle en dat heeft dus geen donder te zoeken in dit topic. Daarnaast zeg ik nergens dat het niet grappig is, maar vraag ik gewoon wat het te maken heeft met Opgezwolle. Waarop ik nog steeds geen antwoord heb gekregen trouwens.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:41 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hou je gemak nou maar gewoon. Wat maakt het nou uit als er een keer een andere link in het Opgezwolle topic staat?. DuvelDuvel bestaat ook nog maar amper en wordt ook vermeld in de OP, nog steeds. Bovendien ben jij geloof ik ook niet de aangewezen persoon om te gaan bepalen wat al dan niet grappig is, dat heb je allang bewezen.
En het gaat er niet om of jij door middel van een Opgezwolle quote iets duidelijk wil maken. Het zegt genoeg dat ik 2 topics kom meekijken, dat het me nú al opvalt dat je een jankzak bent. Daarnaast, als jij zon wereldverbeteraar bent zon je hier niet eens opingaan!
En nog wat, er zijn geloof ik genoeg mensen die van Opgezwolle houden, maar ik heb de indruk dat hier zo weinig wordt gepost omdat áls het een keer zijdelings over iets anders gaat, of áls het is een keer niet gaat over incrowdinformatie je wordt afgeblaft als een klein kind. Dat moet ook maar eens ophouden.
Je zou toch moeten weten dat het voor nieuwkomers altijd lastig is, vraag t anders aan James, je kent 'm toch.
Maak jij de hoofden van al die jongens hier weer dolquote:
Mij maakt ze niet dolquote:Op maandag 29 januari 2007 19:56 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Maak jij de hoofden van al die jongens hier weer dol. Arneaux diggt je duidelijk
.
Het hele Duvelverhaal is geen onzin omdat Duvel zelf al heeft aangegeven niet meer met de mannen uit Zwolle te willen samenwerken. En ik snap zelf ook wel dat heel de Niik en Simon niets met Opgezwolle te maken hebben, waar ik trouwens ook dankbaar voor ben, maar ik snap niet waarom je zo fel reageert als er een keer wat anders word gepost.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:47 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Als eerste is je complete Duvelduvel-verhaal onzin aangezien dát zeker te maken heeft met Opgezwolle vanwege de vele samenwerkingen en contacten onderling. Nick en Simon hebben geen réét te maken met Opgezwolle en dat heeft dus geen donder te zoeken in dit topic. Daarnaast zeg ik nergens dat het niet grappig is, maar vraag ik gewoon wat het te maken heeft met Opgezwolle. Waarop ik nog steeds geen antwoord heb gekregen trouwens.
Dat ik een 'jankzak' ben volgens jou ga ik niet eens op in.
Dat mensen hier niet durven te posten kan ik niets aan doen. Dat jij insinueert dat het door mij komt vind ik dan wel weer mooi trouwensOeh! Pas op voor Henkmanz, die is eng!
Gedurende de hele post had je mijn respect tot dat laatste zinnetje. Je moet je kutkop houden over wie ik al dan niet ken --> Daar ben ik dus zélf niet over begonnen omdat ik dit soort dingen wilde voorkomen. Wat Chrishop post heb ik geen donder mee te maken en dat weet jij net zo goed als ik. Maar ik wil toch even applaudiseren voor je geweldige vermogen om ad rem uit de hoek te komen, ook al heb je toch echt de verkeerde persoon.
Je hebt gelijk dat Duvel er niks (méér) mee te maken wil hebben, maar vanwege de samenwerking die plaatsvond is het haast onmogelijk om ze buiten beschouwing te laten. We hebben een paar topics terug de discussie gehad of het nodig was voor elke act een eigen topic te maken en toen is democratisch (dat kan op fokquote:Op maandag 29 januari 2007 20:12 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het hele Duvelverhaal is geen onzin omdat Duvel zelf al heeft aangegeven niet meer met de mannen uit Zwolle te willen samenwerken. En ik snap zelf ook wel dat heel de Niik en Simon niets met Opgezwolle te maken hebben, waar ik trouwens ook dankbaar voor ben, maar ik snap niet waarom je zo fel reageert als er een keer wat anders word gepost.
Heb je ook gelijk in, maar ik zal op inhoudelijke posts, links of wat dan ook niet lullig reageren. Ik kan het slecht hebben dat mensen dit forum gebruiken als een kladblok ofzo. Tuurlijk besef ik dat dit Fok is en dat 90% van de posts hier uit shit bestaat, maar ik neem dan ook m'n recht er wat van te zeggen.quote:En dat ik je een sneer geef betreffende dat kennen slaat natuurlijk op die hele incrowd sfeer die hier hangt. Je kan me niet lopen vertellen dat het hier nou zo gezellig is, of wel?
Fijn om te weten dat dat gewaardeerd wordt.quote:O ja, en wat Chrishop zegt, hoef ik jou niet op af te rekenen, dat klopt, maar doe dat dan ook niet bij andere mensen. En weet je, tof van je dat je er niet vanuit je zelf over wil beginnen, dat siert je.
Prima, wat mij betreft ook.quote:Wat mij betreft is de kous af bij deze, ik heb geen zin om nu met misplaatste krachttermen en toffe johnny gedrag iemand omver te lullen.
Kijk nou eens boven je.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:31 schreef Evil_Koekje het volgende:
Back ontopic anyone? Dit is echt al de zoveelste "rel" in Opgezwolle topics, vecht dat eens uit via PM ofzo...
Ja maar 't is al zo vaak voorgekomen, ik wou 't nog even melden.quote:
Was al gemeld geloof ik, desalniettemin zeer spijtig.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:14 schreef skiczukie het volgende:
http://www.hedon-zwolle.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=99
Dat tweede interviewquote:Op maandag 29 januari 2007 17:23 schreef Evil_Koekje het volgende:
http://toazted.nl/interview/1013/Kubus.html
2 interviews, die met bang-bang is wel informatief. D'r komt dus een tijdje na The Learning Curve nog een K&BB album.
Dat interview daaronder gaat echt nergens over.
En waar is die te beluisteren?quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:26 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik vind Anyone Can Make A Day van K&BB echt heel erg vet, jammer dat 'ie niet op 't album komt.
Ik zie het album niet staan in de luisterpaal.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:26 schreef Evil_Koekje het volgende:
The Learning Curve schijnt op de luisterpaal te staan, maar die is nu down.
Ik wel. Rechtsboven. Ff refreshen en de link die je gaf was correct.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:40 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ik zie het album niet staan in de luisterpaal.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:33 schreef Evil_Koekje het volgende:
Bij mij stopt 'ie met afspelen na 1 nummer.Meer mensen last van?
Nevermind, in IE werkt 't wel.Vanavond maar even luisteren dan.
Als ik dit zo lees zijn ze d'r zelf nogal tevreden over. (laatste alinea)
http://rapidshare.com/fil(...)_make_a_day.mp3.htmlquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:51 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
![]()
Waar is Anyone can make a day te beluisteren
Brandstof heh.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:40 schreef arneaux het volgende:
En nu Spuugdingen, Vloeistof, Stickstof, Microphone Colossus, Buitenwesten, Opgeduveld en de internet tracks nog.
Maargoed.
Done.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:15 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Brandstof heh.Stickstof is wel een goeie track.
iTunes downloaden en dan naar de Store?quote:Op zondag 4 februari 2007 14:31 schreef _petjan het volgende:
Ik luister Learning Curve nu op de luisterpaal. Het klinkt vet! Maar ik wil dit album nu graag 'kopen' (), kan iemand mij een linkje pm'en waar ik dit album kan 'kopen'?
Ik bedoeldequote:Op zondag 4 februari 2007 14:34 schreef skiczukie het volgende:
[..]
iTunes downloaden en dan naar de Store?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:11 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hij's voorzover ik weet nog niet te krijgen online, en sowieso support your locals, die 15 eu een keer...is 't wel waard.
quote:Op zondag 4 februari 2007 14:35 schreef _petjan het volgende:
[..]
Ik bedoeldeSla een paar biertjes minder achterover, en laat de shop eens voor wat het is, en je hebt dat album al verdiend. Zo moeilijk is het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
Eh, gevoel i guess.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:08 schreef Henkmanz het volgende:
Hoe ben je op de halve cijfers gekomen?
Ik hoop eigenlijk nog wel op een nieuwe BW of iets soortgelijks...quote:Kubus: "Kijk, ik heb zelf best veel moeite met maar één mc op een heel album. Daarom is deze plaat muzikaal ook zo gevarieerd. Bang Bang spit op alles, daarom heb ik als producer de vrijheid om de vibe van zo'n album te bepalen." Of er nog een opvolger van Buitenwesten verschijnt, is nog niet duidelijk maar Kubus werkt wel weer aan een compleet album met Sticks.
Eerst maar eens die fakkin' Fakkelteit-skeit.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:29 schreef arneaux het volgende:
Een nieuwe BW zou inderdaad top zijn.
Dat zou alleen de verdienste van Kees de Koning zijn, dat is ook de reden dat microphone colloseus uitgebracht is als CD Kubus en Sticks wouden hem gewoon als internetalbum mixtape dingetje droppen.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:41 schreef arneaux het volgende:
Mja daar wacht ik ook op. Máár ik heb liever een album dat áf is dan een album wat moet verkopen.
Alleen mixtapje op internet levert geen tour op.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:05 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Dat zou alleen de verdienste van Kees de Koning zijn, dat is ook de reden dat microphone colloseus uitgebracht is als CD Kubus en Sticks wouden hem gewoon als internetalbum mixtape dingetje droppen.
En ik wel.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:39 schreef TheSorrow het volgende:
Zaterdag zijn ze in Bibelot, en ik ga niet
Zijn Sticks en Kubus wezen touren na de release?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:35 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Alleen mixtapje op internet levert geen tour op.![]()
Ja. Samen met Jawat of met zijn 2-en. En samen met Raymzterquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:42 schreef arneaux het volgende:
[..]
En ik wel..
[..]
Zijn Sticks en Kubus wezen touren na de release?
Ok dan. Wist ik niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:48 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ja. Samen met Jawat of met zijn 2-en
Vetquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:42 schreef arneaux het volgende:
[..]
En ik wel..
[..]
Zijn Sticks en Kubus wezen touren na de release?
Was er een microphone colossus tour ja?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:48 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ja. Samen met Jawat of met zijn 2-en. En samen met Raymzter
Volgens mij idd samen met Jawat en Raymzter.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:06 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Was er een microphone colossus tour ja?
Bron.quote:De wereld van Opgezwolle is oer-Hollands maar tegelijkertijd grootstedelijk en werelds," aldus de commentaarstem bij de uitreiking van de Zilveren Harpen gisteravond in Bussum. Beluister het optreden met het Metropole Orkest online.
Dirigent Luttikhuis en Jerney Kaagman van Buma Cultuur
"Zijn jullie klaar, Metropole?" Samen met het orkest o.l.v. dirigent Maurice Luttikhuis en gast-rapper Shyrock speelde Opgezwolle gisteravond live op Radio 2 in het Spant! de nummers Regendans en Balans. Beluister de uitzending via deze stream, Opgezwolle begint op 32 minuten en 20 seconden. Vorig jaar wonnen Pete Philly & Perquisite een Zilveren Harp en speelden ze samen met het Metropole Orkest o.a. het nummer Conflicted. Die uitvoering staat nu op de cd Remindstate.
Goed bezig gast.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:12 schreef Evil_Koekje het volgende:
Nice, heb 'm even opgenomen altijd leuk om te hebben. Vind die freestyle van Sticks een beetje jammer maar goed.Anyway: http://rapidshare.com/fil(...)t._Shyrock_.mp3.html
Ik vind regendans niet echt lekker uit de verf komen. Misschien mede door de freestyle van sticks, maar vind het een beetje onwennig klinken ofzo.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:12 schreef Evil_Koekje het volgende:
Nice, heb 'm even opgenomen altijd leuk om te hebben. Vind die freestyle van Sticks een beetje jammer maar goed.Anyway: http://rapidshare.com/fil(...)t._Shyrock_.mp3.html
Vanaf Rico's stuk vind ik 'm wel lekker eigenlijk. Ik had alleen echt een moord gedaan voor Elektrostress met 't Metropool, dat móet echt heel erg vet zijn.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:32 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ik vind regendans niet echt lekker uit de verf komen. Misschien mede door de freestyle van sticks, maar vind het een beetje onwennig klinken ofzo.
Eens.quote:Op woensdag 7 februari 2007 02:25 schreef Chrishop het volgende:
Sticks is het ook abolsuut niet eens met het hele zilveren harp gebeuren volgends mij, hij zegt ik heb 4 album gedropt wat aanmoedigins prijs. Hij heeft aan de ene kant gelijk aan de andere kant kom je erg arrogant over op "het grote" publiek. Z'n freestyle mist ook iets inderdaad, het past niet helemaal.
Goed bezig wel.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:12 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hapert ie alleen bij mij constant als een gek, of hebben meer daar last van?quote:
Geen last van, werkt gewoon goed hier..quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:26 schreef S-Two het volgende:
[..]
Hapert ie alleen bij mij constant als een gek, of hebben meer daar last van?
Hier ook.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:26 schreef S-Two het volgende:
[..]
Hapert ie alleen bij mij constant als een gek, of hebben meer daar last van?
Neppert.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:18 schreef HAL9000S het volgende:
Kubus_and_Bang_Bang-Learning_Curve-DIRFIX-2007-PTD
Als albums echt goed zijn koop ik ze wel op vinyl maar dat gaat niet gebeuren met dit album ben ik bang.quote:
geeft niet hoor, ik heb ook moeite met lezenquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:32 schreef ma_jojo het volgende:
http://www.statemagazine.(...)%5Barticleid%5D=2153
Ah ja, zag ik nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:37 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
geeft niet hoor, ik heb ook moeite met lezen![]()
Dat sjaaltjequote:Op donderdag 8 februari 2007 17:14 schreef Evil_Koekje het volgende:
Had dat filmpje met Sticks al gezien gister, dat stuk met Herman Brood.
ik ben dus niet de enigequote:Op donderdag 8 februari 2007 18:20 schreef arneaux het volgende:
Ik heb t maar ff afgezet, ik vind Stickz een beetje irritant praten..
zijn manier van praten vind ik irritant. en al die sjawels, sjeweettoh's, loopuuh's en rappuuh's irriteren me ookquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:44 schreef skiczukie het volgende:
Ik vond het leuk om te zien. Hoezo, irritant?
Laten we 'baby' , 'sowieso' en 'je weet hoe we dit doen' niet vergetenquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:52 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zijn manier van praten vind ik irritant. en al die sjawels, sjeweettoh's, loopuuh's en rappuuh's irriteren me ook![]()
Een keer in een nummer vind ik anders dan in een normale monoloog, maargoed... is verder ook niet echt interessant hoe hij praat.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:11 schreef skiczukie het volgende:
Die woorden gebruikt-ie ook nooit in zijn muziek.
dan irriteer ik me er niet zo aanquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:11 schreef skiczukie het volgende:
Die woorden gebruikt-ie ook nooit in zijn muziek.
Neeh, boeit geen reet.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:15 schreef DubzOne het volgende:
[..]
is verder ook niet echt interessant hoe hij praat.![]()
Boeit geen reet inderdaad, Ik mag toch aannemen dat je het verschil wel weet tussen praten en rappen ofniet?!quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:19 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Neeh, boeit geen reet.
rap1 (de ~, ~s)
1 soort popmuziek waarbij tegen een voortdurend herhaald achtergrondritme teksten veeleer worden gesproken dan gezongen => rapmuziek
Ik bedoel, je gebruikt woorden om je uit te drukken, of niet. Waarom zou je als je rapt andere woorden gaan gebruiken dan wanneer je normaal met iemand spreekt, en andersom.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:24 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Boeit geen reet inderdaad, Ik mag toch aannemen dat je het verschil wel weet tussen praten en rappen ofniet?!
Jij rapt zeker ook als je een dialoog voert![]()
Gelukkig.. Ik dacht dat ik de enige wasquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:20 schreef arneaux het volgende:
Ik heb t maar ff afgezet, ik vind Stickz een beetje irritant praten..
als iemand rapt moet het lekker klinken, dan kunnen ze voor mijn part zelfs in het turks rappenquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:26 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik bedoel, je gebruikt woorden om je uit te drukken, of niet. Waarom zou je als je rapt andere woorden gaan gebruiken dan wanneer je normaal met iemand spreekt, en andersom.
Turkse rapmuziek is af en toe best relaxed.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:30 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
als iemand rapt moet het lekker klinken, dan kunnen ze voor mijn part zelfs in het turks rappen
eens. dat lijkt me echt top. Zeker als kubus dan even blijft draaien....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:57 schreef Evil_Koekje het volgende:
'k Hoop dat Kubus & Bang Bang ff een tourtje gaan doen,
Het was dik.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:51 schreef arneaux het volgende:
Ik ga vanavond. Erg veel zin in.
Waar staan ze dan? En hoe duur?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:33 schreef eer-ik het volgende:
gaan er nog mensen in alphen aan den rijn?
Ik zag dat ze daar in april staan
Daar is het juist tof.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:11 schreef arneaux het volgende:
Zolang je niet middenvooraanstaat, ja.
Nou die mening deel ik niet. Al dat gespring en geduw. Kijk ik wil best wel losgaan maar af en toe gaat t te ver. Kan ook te maken hebben dat ik in Dordt ben geweest, pisstad.quote:
Precies mijn mentaliteit.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:22 schreef Henkmanz het volgende:
Ik ga ook niet achteraan staan bij de laffe armzwaaiers, dan sta ik liever ergens vooraan. Je maakt zelf toch uit hoe je deelneemt aan dat gedoe. Ik ga echt niet als een gek tegen iedereen aanspringen, als zo'n josti dat doet duw ik hem gewoon weer terug, klaar.
Pits/pitten bestaan voornamelijk uit fanboys die willen laten zien dat zij 'het hardst los gaan'. Ik trek dat fanboy-gedrag uberhaupt niet, en ga mij er dus ook niet bij lastig vallen.quote:
Ik heb jawat gezien in het voorprogramma van rahzel, en daar ging het ook behoorlijk los inderdaadquote:
Ten eerste nix mis met lang haar, en ten tweede heb ik liever wat gehos en gebeuk en wat bier over me heen dan dat iedereen stilstaat en alleen maar met z'n arm op en neer zwaait. En nee, je vind me vrijwel niet in zo'n pit, maar 't brengt wel wat meer drukte in de zaal, en ik vind dat niet zo'n probleem.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:04 schreef jimjim1983 het volgende:
ik vind zo'n 'pit' echt kankergaar en snap ook niet waarom mensen dat bij ieder opgezwolle optreden moeten doen, het is meer iets voor metal nerds met lang haar
ja dan moet je dus achteraan gaan staan omdat een paar idioten tegen elkaar op willen springenquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:04 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ten eerste nix mis met lang haar, en ten tweede heb ik liever wat gehos en gebeuk en wat bier over me heen dan dat iedereen stilstaat en alleen maar met z'n arm op en neer zwaait. En nee, je vind me vrijwel niet in zo'n pit, maar 't brengt wel wat meer drukte in de zaal, en ik vind dat niet zo'n probleem.
edit: En dan blijft er natuurlijk de bekende uitspraak "als je 't niet leuk vindt doe je 't toch niet."
Dat is zeker waar. Daarom vind ik een beetje pit ook geen ramp, maar om er inderdaad een metalpit van te maken gaat mij te ver. Die heb ik ook vaak zat meegemaakt en daar word ik dus niet vrolijk van.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:14 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja dan moet je dus achteraan gaan staan omdat een paar idioten tegen elkaar op willen springen![]()
Als je 1 rij achter de "opvangmuur" van mensen gaat staan heb je d'r amper last van. En je doet er verder toch nix aan, dus ja dat moet dan maar.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:14 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja dan moet je dus achteraan gaan staan omdat een paar idioten tegen elkaar op willen springen![]()
Die teenslippersmiddag was geniaalquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:37 schreef Chrishop het volgende:
lowlands + teenslippers + jawat = bebloede poten
Hele optreden pit is gaar, maar als balans er in klapt of tjappies dan ga ik los er ros ik iedereen in mn buurt aan z'n bakkes.
Ik was vorig jaar in Den Haag geweest. En daar was het idd zo erg. Ik ben altijd van springen en een pit vind ik ook nooit zo erg, maar daar was het gewoon té. Zelfs achterin vond ik de sfeer niet goed, ben dus maar boven gaan staan. Jammer, maar dat viel me zo erg tegen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:23 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Daarom vind ik een beetje pit ook geen ramp, maar om er inderdaad een metalpit van te maken gaat mij te ver. Die heb ik ook vaak zat meegemaakt en daar word ik dus niet vrolijk van.
Ik ga met een aantal vriendenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:33 schreef eer-ik het volgende:
gaan er nog mensen in alphen aan den rijn?
Ik zag dat ze daar in april staan
Relaxed, ik kom uit ter aar (quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:57 schreef Robzilla het volgende:
[..]
Ik ga met een aantal vriendenIk kom zelf ook uit Alphen dus dat is wel weer vet.. Het kasteel is echt 2 minuutjes fietsen van het huis van mn ouders vandaan!
Is er een keer een inhoudelijke discussie ergens over, is het nog niet goedquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:04 schreef dikkekaas het volgende:
Jeej het gezeur over pits is voorbijEn ik ga er weer even over door.. pit kan wel af en toe maar niet bij elk nr.. zekerniet. En bijv. bij Jawat moet af en toe wel gewoon gepit worden want t hoort wel een beetje bij z'n muziek. En jeuj, volgende week vrijdag Doornroosje
hmz daar heb ik overheen gekeken danquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:34 schreef arneaux het volgende:
In Breda hebben pamfletten gehangen van de film, ik weet alleen niet of daar ook een kijkdatum op stond.
lijkt me ook leuk om origineel te hebben maja, weinig info...quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:40 schreef Henkmanz het volgende:
is ie uberhaupt al verschenen op dvd of ander medium? het lijkt me nou ook niet echt een release waar alle groepen achteraan zitten om te uppen, dus de kans dat ie uberhaupt te downloaden wordt lijkt me niet zo groot.
Maar als ie uitkomt op dvd koop ik hem denk ik gewoon, zal toch wel niet te duur zijn.
Bij de Vlaszak heeft er 1 heel erg lang gehangen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:37 schreef Brun0 het volgende:
[..]
hmz daar heb ik overheen gekeken danmsschien een x langs chasse lopen dan maar...
quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:45 schreef arneaux het volgende:
[..]
Bij de Vlaszak heeft er 1 heel erg lang gehangen.
Vind het een nietszeggende recentie. En Mike Skinner is een gemiddelde MC die druk en opgefokt klinktquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:56 schreef manny het volgende:
Van nu.nl
Kubus & BangBang - Learning Curve
Uitgegeven: 14 februari 2007 19:26
Laatst gewijzigd: 15 februari 2007 17:55
Kubus staat als producer van beats (of biets, zoals hij ze zelf noemt) eenzaam aan de Nederlandse top. Samen met de half-Iers/Half-Jamaicaanse BangBang nu een album dat misschien de weg naar het buitenland opent.
Kubus is vooral bekend van zijn werk met de mannen van Opgezwolle en Jawat!, maar Bart van de Werken, zoals de echte naam van Kubus luidt, doet veel meer dan dat. Met een gezonde werklust vuurt hij met grote regelmaat nieuw werk op ons af. Waar andere producers te veel Amerikaanse collega's kopiëren, weet Kubus een geheel eigen stijl te creëren. Zijn muzikale wereld stopt niet bij hiphop alleen, maar zit vol met invloeden uit electro en drum 'n bass.
Op Learning Curve werkt hij samen met BangBang, een hevig getatoeëerde rapper die vanuit Londen in Amsterdam terecht kwam. De stijl van BangBang is typisch Engels, mede door zijn vette accent, maar nergens klinkt hij zo druk of opgefokt als de gemiddelde Engelse mc als Dizzee Rascal of Mike Skinner. BangBang is veel meer ingetogen en laidback, alsof hij aan zijn teksten meer dan genoeg heeft.
Bewogen
BangBang heeft ook genoeg te vertellen: hij heeft een zeer bewogen leven achter de rug, waarbij hij regelmatig in grote problemen terecht kwam. Dieptepunt was een steekpartij waar hij een onregelmatige hartslag heeft overgehouden. Dit vreemde ritme is volgens eigen zeggen verantwoordelijk voor zijn rapstijl, die hij de term city speak geeft.
Het resultaat van de samenwerking van de twee mannen is een plaat vol vette electronica gemixt met verhalen in dik Engels accent. De plaat klinkt absoluut niet als een Nederlandse productie, maar lijkt rechtstreeks afkomstig uit de Engelse underground. Met hiphop heeft het heel weinig te maken, dus of alle Kubus-fans hier iets mee kunnen is nog maar af te vragen, maar wie op zoek is naar het Nederlandse antwoord op Grime is hier aan het goede adres.
Om echt een goed beeld te krijgen van dit bijzonder klinkende samenwerkingsverband kun je het best de clip van U Ain't Like Me bekijken op YouTube.
Dat is niet eens een recentie, dat is gewoon gekopieerd van http://myspace.com/kubusbangbang . Matig.quote:
*dlt*quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:35 schreef _petjan het volgende:
Kubus, Jawat en Sticks - live @ state launchparty
http://rapidshare.com/fil(...)Launchparty.rar.html
Wie heeft het geschreven dan?quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:47 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Dat is niet eens een recentie, dat is gewoon gekopieerd van http://myspace.com/kubusbangbang . Matig.
Ik weet niet, hij stond vorig jaar op albumbase, en ik heb nooit de moeite genomen om die titels aan te passenquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:49 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
*dlt*
Van wanneer is deze? En wie heeft die filenames gedaan? Ombegrijpbaar, en die andere titels die niet kloppen?
edit: Thnx btw.
Dunno, heb 't alleen nog maar daar gelezen. Alsnog raar van nu.nl.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:58 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wie heeft het geschreven dan?
Waarom?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:03 schreef _petjan het volgende:
http://rapidshare.com/fil(...)rning_Curve.rar.html
[ code verwijderd ]
Ahhh, dan kunnen we ook eens verstaan wat die allemaal zegtquote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:46 schreef _petjan het volgende:
Deze link is mischien wel leuk voor in de OP: DuvelDuvel - Aap-O-Theek lyrics
En dan nog snap ik er geen flikker vanquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:13 schreef Robzilla het volgende:
[..]
Ahhh, dan kunnen we ook eens verstaan wat die allemaal zegt![]()
Goede tip. Misschien doe ik het Simplon ook weer eens aan.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:53 schreef S-Two het volgende:
Typhoon dacht ik 16 maart in Simplon Groningen, hem maar weer eens ff chekke dan. Eens kijken of z'n album dan misschien uitkomt.
Dat is altijd de vraag idd, ook met Fakkelteit..Gewoon afwachten dus. Top-Notch probeert iig die releases een beetje te verspreiden over een jaar altijd.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:50 schreef superjules het volgende:
Weet iemand wanneer R=1 van Ty gaat komen? Wacht er al een tijdje op, en ik heb net Learning Curve gekauft, erg dope, erg dope!
ik klap het ff in mn agendaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:53 schreef S-Two het volgende:
Typhoon dacht ik 16 maart in Simplon Groningen, hem maar weer eens ff chekke dan. Eens kijken of z'n album dan misschien uitkomt.
Ik dacht al, waar bijft ie danquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:38 schreef arneaux het volgende:
Done.
Gmail doet een beetje raar, hold on.
Thanks.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:10 schreef arneaux het volgende:
Ik vind t wel dope eigenlijk, ik snap alleen niet waarom je de achtergrond nog donkerder hebt gemaakt?
Ik ben niet zon Illustratorkoning eigenlijk.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:01 schreef eer-ik het volgende:
kan je die niet overtrekken van een foto ofzo?
met illustrator?
Geef me effe een paar minutenquote:Op zondag 25 februari 2007 14:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik ben niet zon Illustratorkoning eigenlijk.
Ik kan t shirt ook niet meer op Freshcotton vinden. Maak wel ff een foto van mn shirt.
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07080/IMGP0630.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Om die 'band' gaat t zeg maar, waar Sticks, Delic en Zwolle enzo opstaan.
euh...quote:Op zondag 25 februari 2007 14:54 schreef arneaux het volgende:
Zou je t kunnen maken dat ik de kleur kan aanpassen? Hij ziet er trouwens echt goed uit.
No problemquote:Op zondag 25 februari 2007 14:59 schreef arneaux het volgende:
Je bent een held. Dank je. Ik ga er niet meteen aan verder trouwens, komt in de loop v/d week wel.
Ik zat er aan te denken om ook te gaan, maar toch niet gedaan. Best jammer want ik had Raymzter wel eens willen zien. Maar ik ga 22 maart in de Tivoli naar opgezwolle, hopenlijk zijn er daar leuke support acts enzoquote:Op zondag 25 februari 2007 13:04 schreef soco_cola het volgende:
zo was geniaal gister man die high life beurs Opgezwolle rockte de pan weer uit
Typhoon wordt ook echt iedere keer beter, Raymzter vond ik alleen een beetje tegenvallen, mischien wat te veel van verwacht.
Master locatie ook de high life beurs, echt iedereen liep er te blowen fantastisch !
Maar dit boeit de rest niet dus doe maar lekker op msnquote:Op zondag 25 februari 2007 16:46 schreef arneaux het volgende:
t Topic gaat over Opgezwolle, heeft Fakkelteit in de titel staan en is het album waarop we allemaal wachten het onderwerp en dan nog MSN?
Voor iemand die ik hier zelden zie heb je nogal een grote mond.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:49 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Ik zat er aan te denken om ook te gaan, maar toch niet gedaan. Best jammer want ik had Raymzter wel eens willen zien. Maar ik ga 22 maart in de Tivoli naar opgezwolle, hopenlijk zijn er daar leuke support acts enzo![]()
[..]
Maar dit boeit de rest niet dus doe maar lekker op msn![]()
Maar hij heeft wel gelijk. Heel leuk hoor dat het over Opgezwolle gaat, maar 20 posts over kleine verbeteringen en alles in een Wallpaper hoeft echt niet hoor. Zeker niet omdat je elkaar al mailt.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Voor iemand die ik hier zelden zie heb je nogal een grote mond.
alsof je veel moet posten om een grote mond te mogen hebbenquote:Op zondag 25 februari 2007 16:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Voor iemand die ik hier zelden zie heb je nogal een grote mond.
Ik zapte er net toevallig langs op dat moment (ken het programma verder niet), maar daarna ben ik ook net zo snel weer weggezapt toen Nina (wie het ook is) in beeld kwam.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:02 schreef Henkmanz het volgende:
Opgezwolle werd wel even positief genoemd in het Yo! VPRO Raps vanavond. Ze werden geroemd om het feit dat ze op eigen kracht in de media zijn gekomen (zonder concessies te doen etc) en ik vind dat ze gesierd worden door bewust niet aanwezig te zijn; tussen de urban-artiestjes zoals Nina en Appa (wat een klojo) zitten doet je image niet echt goed.
Hey! Jij wilde toch nog naar Opgezwolle? Jeweet dat ze naar Tivoli komen?quote:Op maandag 26 februari 2007 00:08 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik zapte er net toevallig langs op dat moment (ken het programma verder niet), maar daarna ben ik ook net zo snel weer weggezapt toen Nina (wie het ook is) in beeld kwam.
Leuk dat ze ook een stukje van Opgezwolle op Lowlands lieten zien.
Ja, ik zag het laatst ergens. 22 maart toch?quote:Op maandag 26 februari 2007 00:16 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Hey! Jij wilde toch nog naar Opgezwolle? Jeweet dat ze naar Tivoli komen?
Haha 22 maart idd! Ziejedan!quote:Op maandag 26 februari 2007 00:17 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja, ik zag het laatst ergens. 22 maart toch?
Goed dat je het nog even zegt! Dat moet ik even opschrijven anders ga ik het weer vergeten.
Mooizo!quote:Op maandag 26 februari 2007 00:33 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Haha 22 maart idd! Ziejedan!
ps: lang niet op school gezien!.
Uit pure noodzaak ben ik zelf maar met textielverfstiften aan de slag gegaan.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mooizo!
Ik was ondertussen aan het kijken of ik niet zelf een t-shirt kan laten bedrukken voor de gelegenheid, want het aanbod in girlieshirts van opgezwolle valt me bijzonder tegen.
Gelukkig heb jij een vet logo ontworpen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:01 schreef arneaux het volgende:
Ik weet niet wanneer ik ze weer ga zien.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:03 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij een vet logo ontworpen.
Ik kom net thuis, en damn wat was het weer een feest.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:38 schreef Rubbish11 het volgende:
Vanavond Opgzwolle, Blaxter & Winne in effenaar Eindhoven!
Echt he? Heb 1,5 uur staan rauzen in de pit voor aan, doken Rico en Sticks nog fijn bovenop je (ze gingen crowdsurfen), maar tering wat was het vetquote:Op zondag 11 maart 2007 02:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik kom net thuis, en damn wat was het weer een feest.. Opgezwolle rockte weer ouderwets
![]()
De gaan de Eigen Wereld tour dus leegmelken. Ach, why blame them.quote:Op zondag 11 maart 2007 03:43 schreef febster het volgende:
[..]
Echt he? Heb 1,5 uur staan rauzen in de pit voor aan, doken Rico en Sticks nog fijn bovenop je (ze gingen crowdsurfen), maar tering wat was het vet.. Mijn shirt is wel nu pas weer droog, en mijn benen verrot, maar dat was het waard
Minder nieuws was dat Sticks riep dat Fakkelteit aan het einde van het jaar komt, of "eerder mits de sterren goed staan"...
quote:Op zondag 11 maart 2007 03:43 schreef febster het volgende:
Minder nieuws was dat Sticks riep dat Fakkelteit aan het einde van het jaar komt, of "eerder mits de sterren goed staan"...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |