"Jaaahh.. Dus.. laat me zitten in de bus. Jij mag staan vriend, wat is er, heb je staar, zie je die sticker op het raam niet? En niet gaan ouwehoeren met je, heei ouwe, pik, ik verbouw je gezicht als een steenhouwer."quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
"Ik ga zitten, jij mag staan vriend. En kom nou niet met je heeeeej ouwe, want ik zal je bek verbouwen."
Zoiets. Dope tekst idd.
Topictitel veranderd, en meteen een hele subtiele TVP. Voor later.quote:
Meh, vind het te druk en overtuiging missen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:09 schreef Henkmanz het volgende:
James (van Vroeger/nu, de verre oosten remix en Kruidig en Pittig) heeft na lang wachten eindelijk z'n solo klaar, waarvan het eerste clipje is opgenomen.
Met sticky op het refrein, A.R.T. zit op de beat.
hierzo
Nummers van ze. Kende je die niet?quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:13 schreef skiczukie het volgende:
http://www.nlhiphop.nl/download.php?page=audio
Wat is KNOKNJ? FB?
Neeh, nooit gehoord.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nummers van ze. Kende je die niet?
Nu wel, i hope.quote:
Why not? Best degelijke nummers hoor.quote:
Ik vind het nummer niet echt heel erg speciaal en ik hoop ook niet dat Bang Bang heel het album volschreeuwt.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:06 schreef Evil_Koekje het volgende:
http://www.myspace.com/kubusbangbang bestaat wel degelijk hoor.
Anyway, meningen iemand?(over U Ain't Like Me video/nummer dus)
Dope.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:06 schreef Evil_Koekje het volgende:
http://www.myspace.com/kubusbangbang bestaat wel degelijk hoor.
Anyway, meningen iemand?(over U Ain't Like Me video/nummer dus)
Wat vind je van Sound of a Boy?quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:33 schreef skiczukie het volgende:
Ik vind er echt geen reet aan.
Denk dat Kubus écht wel door heeft dat niemand daar op zit te wachten.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:30 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vind het nummer niet echt heel erg speciaal en ik hoop ook niet dat Bang Bang heel het album volschreeuwt.
We zullen het horen binnenkort. t Nummer wat al eerder te vinden was, is ook al redelijk hard.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:35 schreef Nosh het volgende:
[..]
Denk dat Kubus écht wel door heeft dat niemand daar op zit te wachten.
Hoop ik.
Jij zei eerder dat er geen overtuiging zat in dat nummer van James. Ik word helemaal gek van dat gebrabbel van die BangBang.quote:
True. Toffe grime-sfeer though.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:38 schreef arneaux het volgende:
[..]
We zullen het horen binnenkort. t Nummer wat al eerder te vinden was, is ook al redelijk hard.
Ik kan me er iets bij voorstellen, dat zeker. Mijn ´ding´ is alleen een beetje dat ik de Engelse taal (en dan zoals het in Engeland gesproken wordt) heel tof vind altijd.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:40 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jij zei eerder dat er geen overtuiging zat in dat nummer van James. Ik word helemaal gek van dat gebrabbel van die BangBang.
Ik kijk er ook best naar uit. Ik merk aan mezelf dat mn muzieksmaak in vergelijking tot vroeger een andere kant opgaat. En das wel tof.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:42 schreef Nosh het volgende:
[..]
True. Toffe grime-sfeer though.
Kijk er best naar uit, als ze gas terug nemen is het goed te doen, wel.
Precies.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:44 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik kan me er iets bij voorstellen, dat zeker. Mijn ´ding´ is alleen een beetje dat ik de Engelse taal (en dan zoals het in Engeland gesproken wordt) heel tof altijd.
[..]
Ik kijk er ook best naar uit. Ik merk aan mezelf dat mn muzieksmaak in vergelijking tot vroeger een andere kant opgaat. En das wel tof.
Exactly my point. Ik ben gewoon echt heel erg benieuwd wat Kubus op de rest van de beats doet. En als t wat rauwer is, prima.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:52 schreef Nosh het volgende:
[..]
Precies.
Die zwak voor de Engelse taal, zoals rappers als Dizzee Rascal, Kano, Mike Skinner enzo het spreken/brabbelen, die heb ik ook. Zeker in combinatie met kale, springerige beats, past perfect bij elkaar.
Hoorde 'sound of a boy' een tijd terug continu loopen op kubusbiets, en het blijft nog eens akelig in je hoofd hangen ook.
Dat vind ik wel een redelijke plaat, maar die andere trek ik eigenlijk niet echt. Constant dat geschreeuw. Ben ook naar dit album wel benieuwd, zal er denk ik een aantal nummers wel tof van vinden, maar het meeste toch niet.quote:
Jammer dat men hier over het algemeen de mening deelt dat James z'n track niet tof is; ik vind het wel een relaxed nummer. Ik vind zijn stijl meer verhalend en wat relaxeder dan bijv. sticks.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:44 schreef S-Two het volgende:
Dat nummer van James, vind het ook niet echt wat. Vond hem op een aantal nummers met Opgezwolle best strak komen, en wil zijn album dan ook wel beluisteren. Verwacht er niet heel veel van, maar ik denk dat er uiteindelijk toch best wel een paar toffe tracks opstaan.
Ik heb hem net 1x beluisterd, en vind het nummer niet echt iets hebben, een beetje een standaard nummer. Maar zoals ik al eerder postte zullen er op z'n album vast wel een paar vette tracks staanquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:55 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Jammer dat men hier over het algemeen de mening deelt dat James z'n track niet tof is; ik vind het wel een relaxed nummer. Ik vind zijn stijl meer verhalend en wat relaxeder dan bijv. sticks.
Naar mijn weten heeft ART alle beats gemaakt, maar ik zal het hem 's vragenquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:58 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik heb hem net 1x beluisterd, en vind het nummer niet echt iets hebben, een beetje een standaard nummer. Maar zoals ik al eerder postte zullen er op z'n album vast wel een paar vette tracks staan. Iemand die ook weet wie alles produceert? Ik meende ergens te hebben gelezen dat A.R.T. het meeste heeft gedaan?
Jou gebrek aan vaardigheden om een tekst te begrijpen en daar dan op te reageren is ondermaats, je kan zijn stem of rijms saai en eentonig vinden maar een rapstijl niet. Ik denk dat iedereen niet echt onder de indruk is omdat James' nogal ingetogen rapt. Ik heb ik het idee dat je hem niet zult zien staan springen of wild met zn handen gebaren. Lekkere soulvolle beat en z'n rijms zijn allesbehalve slecht. Ik heb het idee dat die gast echt veel verhalende shit op zn album heeft, hij is namelijk niet van de punchline's en volgends mij ook niet van de party nummers. Ik wil zn album wel eens horen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:01 schreef arneaux het volgende:
Wat de 1 hier verhalend noemt, vind ik eerlijk gezegd saai een eentonig.
Je hoeft aan mij niet uit te leggen waarom ik iets niet goed vind. Bovendien hoef je geen verantwoording af te leggen en je hoeft al zeker niet te komen preken om je hemt "kent".quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:14 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Jou gebrek aan vaardigheden om een tekst te begrijpen en daar dan op te reageren is ondermaats, je kan zijn stem of rijms saai en eentonig vinden maar een rapstijl niet. Ik denk dat iedereen niet echt onder de indruk is omdat James' nogal ingetogen rapt. Ik heb ik het idee dat je hem niet zult zien staan springen of wild met zn handen gebaren. Lekkere soulvolle beat en z'n rijms zijn allesbehalve slecht. Ik heb het idee dat die gast echt veel verhalende shit op zn album heeft, hij is namelijk niet van de punchline's en volgends mij ook niet van de party nummers. Ik wil zn album wel eens horen.
Maarja kan ook het feit zijn dat (Henkmanz en) ik die gast een beetje "ken" en als je bekenden ziet rappen ben je in het algemeen wat positiever.
ik vind t echt een standaard beat voor de huidige hip hop en hij rapt ook niet bijzonder.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:14 schreef Chrishop het volgende:
Lekkere soulvolle beat en z'n rijms zijn allesbehalve slecht.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:55 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik vind t echt een standaard beat voor de huidige hip hop en hij rapt ook niet bijzonder.
quote:sowieso mogen mensen die het straat houden () zo snel mogelijk overreden worden door een vrachtwagen
quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:55 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik vind t echt een standaard beat voor de huidige hip hop en hij rapt ook niet bijzonder.
maar dat kan komen doordat ik hem niet ken
Volgens mij was heel je post gebasseerd op t feit dat je 'm "kent"? We reageren dus allemaal inhoudelijk.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:39 schreef Chrishop het volgende:
Wow het "kennen" staat juist tussen aanhalingstekens omdat het zo afgezaagd klinkt. Om even de situatie te schetsen, hij werkt in een kleding winkel hier in de buurt en daar praat ik wel eens met hem over hiphop etc. Hij vertelde daar tijd geleden dat hij met een album zou komen vandaar dat het leuk is om dat te zien.
Als ik had willen preken met dat ik hem ken, had ik wel groupie foto's gepost en gezegd dattie de shit is en dat ik z'n moeder had gezien bij de super de boer. Het was slechts een uitleg waarom ik z'n shit misschien wel intressant vind. Maargoed, liever haten dan inhoudelijk reageren. Het blijft fok!.
"Ken" ik hem nu ook, of hij alleen mij?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Volgens mij was heel je post gebasseerd op t feit dat je 'm "kent"? We reageren dus allemaal inhoudelijk.
O wacht, hij leest hier natuurlijk mee..
Alsie zich voorsteld ken je 'm pas!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:21 schreef skiczukie het volgende:
[..]
"Ken" ik hem nu ook, of hij alleen mij?![]()
Ik heb hier eigenlijk nooit wat van gehoord, iemand die het gezien heeft? Lijkt me best tof om te zien, zeker omdat Duvel er ook in meedoet.quote:Dutch Touch
Regie: Ulrike Helmer
Egmond Film and Television / NPS
Regisseuse en documentairemaakster Ulrike Helmer's geschiedenis als punker en de indruk die een Grandmaster Flash concert toentertijd op haar maakte, legden de voedingsbodem voor haar interesse in hiphop in het algemeen en Nederlandse hiphop in het bijzonder. Op het Nederlands Film Festival ging Dutch Touch, haar film over een jaar in het leven van mc's Brainpower, Jay Colin en Duvel, in première. Dit weekend is de documentaire opnieuw te bewonderen op het Black Soil Filmfestival. In december draait de film dan ook in de rest van de Nederlandse bioscopen.
Ik heb de maakster hiervan gezien in DWDD toevallig. t Leek mij ook wel boeiend. Hier hangen al enige tijd posters over de film trouwens.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:48 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik heb hier eigenlijk nooit wat van gehoord, iemand die het gezien heeft? Lijkt me best tof om te zien, zeker omdat Duvel er ook in meedoet.
Film heeft gedraaid op het IDFA (festival voor documentaires). Volgens mij zou Duvel daar ook optreden om de film te promoten, maar dat was net de dag voordat Duvel bekend maakte te 'stoppen'.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:48 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik heb hier eigenlijk nooit wat van gehoord, iemand die het gezien heeft? Lijkt me best tof om te zien, zeker omdat Duvel er ook in meedoet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |