Precies mijn mentaliteit.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:22 schreef Henkmanz het volgende:
Ik ga ook niet achteraan staan bij de laffe armzwaaiers, dan sta ik liever ergens vooraan. Je maakt zelf toch uit hoe je deelneemt aan dat gedoe. Ik ga echt niet als een gek tegen iedereen aanspringen, als zo'n josti dat doet duw ik hem gewoon weer terug, klaar.
Pits/pitten bestaan voornamelijk uit fanboys die willen laten zien dat zij 'het hardst los gaan'. Ik trek dat fanboy-gedrag uberhaupt niet, en ga mij er dus ook niet bij lastig vallen.quote:
Ik heb jawat gezien in het voorprogramma van rahzel, en daar ging het ook behoorlijk los inderdaadquote:
Ten eerste nix mis met lang haar, en ten tweede heb ik liever wat gehos en gebeuk en wat bier over me heen dan dat iedereen stilstaat en alleen maar met z'n arm op en neer zwaait. En nee, je vind me vrijwel niet in zo'n pit, maar 't brengt wel wat meer drukte in de zaal, en ik vind dat niet zo'n probleem.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:04 schreef jimjim1983 het volgende:
ik vind zo'n 'pit' echt kankergaar en snap ook niet waarom mensen dat bij ieder opgezwolle optreden moeten doen, het is meer iets voor metal nerds met lang haar
ja dan moet je dus achteraan gaan staan omdat een paar idioten tegen elkaar op willen springenquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:04 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ten eerste nix mis met lang haar, en ten tweede heb ik liever wat gehos en gebeuk en wat bier over me heen dan dat iedereen stilstaat en alleen maar met z'n arm op en neer zwaait. En nee, je vind me vrijwel niet in zo'n pit, maar 't brengt wel wat meer drukte in de zaal, en ik vind dat niet zo'n probleem.
edit: En dan blijft er natuurlijk de bekende uitspraak "als je 't niet leuk vindt doe je 't toch niet."
Dat is zeker waar. Daarom vind ik een beetje pit ook geen ramp, maar om er inderdaad een metalpit van te maken gaat mij te ver. Die heb ik ook vaak zat meegemaakt en daar word ik dus niet vrolijk van.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:14 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja dan moet je dus achteraan gaan staan omdat een paar idioten tegen elkaar op willen springen![]()
Als je 1 rij achter de "opvangmuur" van mensen gaat staan heb je d'r amper last van. En je doet er verder toch nix aan, dus ja dat moet dan maar.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:14 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja dan moet je dus achteraan gaan staan omdat een paar idioten tegen elkaar op willen springen![]()
Die teenslippersmiddag was geniaalquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:37 schreef Chrishop het volgende:
lowlands + teenslippers + jawat = bebloede poten
Hele optreden pit is gaar, maar als balans er in klapt of tjappies dan ga ik los er ros ik iedereen in mn buurt aan z'n bakkes.
Ik was vorig jaar in Den Haag geweest. En daar was het idd zo erg. Ik ben altijd van springen en een pit vind ik ook nooit zo erg, maar daar was het gewoon té. Zelfs achterin vond ik de sfeer niet goed, ben dus maar boven gaan staan. Jammer, maar dat viel me zo erg tegen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:23 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Daarom vind ik een beetje pit ook geen ramp, maar om er inderdaad een metalpit van te maken gaat mij te ver. Die heb ik ook vaak zat meegemaakt en daar word ik dus niet vrolijk van.
Ik ga met een aantal vriendenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:33 schreef eer-ik het volgende:
gaan er nog mensen in alphen aan den rijn?
Ik zag dat ze daar in april staan
Relaxed, ik kom uit ter aar (quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:57 schreef Robzilla het volgende:
[..]
Ik ga met een aantal vriendenIk kom zelf ook uit Alphen dus dat is wel weer vet.. Het kasteel is echt 2 minuutjes fietsen van het huis van mn ouders vandaan!
Is er een keer een inhoudelijke discussie ergens over, is het nog niet goedquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:04 schreef dikkekaas het volgende:
Jeej het gezeur over pits is voorbijEn ik ga er weer even over door.. pit kan wel af en toe maar niet bij elk nr.. zekerniet. En bijv. bij Jawat moet af en toe wel gewoon gepit worden want t hoort wel een beetje bij z'n muziek. En jeuj, volgende week vrijdag Doornroosje
hmz daar heb ik overheen gekeken danquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:34 schreef arneaux het volgende:
In Breda hebben pamfletten gehangen van de film, ik weet alleen niet of daar ook een kijkdatum op stond.
lijkt me ook leuk om origineel te hebben maja, weinig info...quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:40 schreef Henkmanz het volgende:
is ie uberhaupt al verschenen op dvd of ander medium? het lijkt me nou ook niet echt een release waar alle groepen achteraan zitten om te uppen, dus de kans dat ie uberhaupt te downloaden wordt lijkt me niet zo groot.
Maar als ie uitkomt op dvd koop ik hem denk ik gewoon, zal toch wel niet te duur zijn.
Bij de Vlaszak heeft er 1 heel erg lang gehangen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:37 schreef Brun0 het volgende:
[..]
hmz daar heb ik overheen gekeken danmsschien een x langs chasse lopen dan maar...
quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:45 schreef arneaux het volgende:
[..]
Bij de Vlaszak heeft er 1 heel erg lang gehangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |