Done.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:15 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Brandstof heh.Stickstof is wel een goeie track.
iTunes downloaden en dan naar de Store?quote:Op zondag 4 februari 2007 14:31 schreef _petjan het volgende:
Ik luister Learning Curve nu op de luisterpaal. Het klinkt vet! Maar ik wil dit album nu graag 'kopen' (), kan iemand mij een linkje pm'en waar ik dit album kan 'kopen'?
Ik bedoeldequote:Op zondag 4 februari 2007 14:34 schreef skiczukie het volgende:
[..]
iTunes downloaden en dan naar de Store?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:11 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hij's voorzover ik weet nog niet te krijgen online, en sowieso support your locals, die 15 eu een keer...is 't wel waard.
quote:Op zondag 4 februari 2007 14:35 schreef _petjan het volgende:
[..]
Ik bedoeldeSla een paar biertjes minder achterover, en laat de shop eens voor wat het is, en je hebt dat album al verdiend. Zo moeilijk is het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
Eh, gevoel i guess.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:08 schreef Henkmanz het volgende:
Hoe ben je op de halve cijfers gekomen?
Ik hoop eigenlijk nog wel op een nieuwe BW of iets soortgelijks...quote:Kubus: "Kijk, ik heb zelf best veel moeite met maar één mc op een heel album. Daarom is deze plaat muzikaal ook zo gevarieerd. Bang Bang spit op alles, daarom heb ik als producer de vrijheid om de vibe van zo'n album te bepalen." Of er nog een opvolger van Buitenwesten verschijnt, is nog niet duidelijk maar Kubus werkt wel weer aan een compleet album met Sticks.
Eerst maar eens die fakkin' Fakkelteit-skeit.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:29 schreef arneaux het volgende:
Een nieuwe BW zou inderdaad top zijn.
Dat zou alleen de verdienste van Kees de Koning zijn, dat is ook de reden dat microphone colloseus uitgebracht is als CD Kubus en Sticks wouden hem gewoon als internetalbum mixtape dingetje droppen.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:41 schreef arneaux het volgende:
Mja daar wacht ik ook op. Máár ik heb liever een album dat áf is dan een album wat moet verkopen.
Alleen mixtapje op internet levert geen tour op.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:05 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Dat zou alleen de verdienste van Kees de Koning zijn, dat is ook de reden dat microphone colloseus uitgebracht is als CD Kubus en Sticks wouden hem gewoon als internetalbum mixtape dingetje droppen.
En ik wel.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:39 schreef TheSorrow het volgende:
Zaterdag zijn ze in Bibelot, en ik ga niet
Zijn Sticks en Kubus wezen touren na de release?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:35 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Alleen mixtapje op internet levert geen tour op.![]()
Ja. Samen met Jawat of met zijn 2-en. En samen met Raymzterquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:42 schreef arneaux het volgende:
[..]
En ik wel..
[..]
Zijn Sticks en Kubus wezen touren na de release?
Ok dan. Wist ik niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:48 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ja. Samen met Jawat of met zijn 2-en
Vetquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:42 schreef arneaux het volgende:
[..]
En ik wel..
[..]
Zijn Sticks en Kubus wezen touren na de release?
Was er een microphone colossus tour ja?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:48 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ja. Samen met Jawat of met zijn 2-en. En samen met Raymzter
Volgens mij idd samen met Jawat en Raymzter.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:06 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Was er een microphone colossus tour ja?
Bron.quote:De wereld van Opgezwolle is oer-Hollands maar tegelijkertijd grootstedelijk en werelds," aldus de commentaarstem bij de uitreiking van de Zilveren Harpen gisteravond in Bussum. Beluister het optreden met het Metropole Orkest online.
Dirigent Luttikhuis en Jerney Kaagman van Buma Cultuur
"Zijn jullie klaar, Metropole?" Samen met het orkest o.l.v. dirigent Maurice Luttikhuis en gast-rapper Shyrock speelde Opgezwolle gisteravond live op Radio 2 in het Spant! de nummers Regendans en Balans. Beluister de uitzending via deze stream, Opgezwolle begint op 32 minuten en 20 seconden. Vorig jaar wonnen Pete Philly & Perquisite een Zilveren Harp en speelden ze samen met het Metropole Orkest o.a. het nummer Conflicted. Die uitvoering staat nu op de cd Remindstate.
Goed bezig gast.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:12 schreef Evil_Koekje het volgende:
Nice, heb 'm even opgenomen altijd leuk om te hebben. Vind die freestyle van Sticks een beetje jammer maar goed.Anyway: http://rapidshare.com/fil(...)t._Shyrock_.mp3.html
Ik vind regendans niet echt lekker uit de verf komen. Misschien mede door de freestyle van sticks, maar vind het een beetje onwennig klinken ofzo.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:12 schreef Evil_Koekje het volgende:
Nice, heb 'm even opgenomen altijd leuk om te hebben. Vind die freestyle van Sticks een beetje jammer maar goed.Anyway: http://rapidshare.com/fil(...)t._Shyrock_.mp3.html
Vanaf Rico's stuk vind ik 'm wel lekker eigenlijk. Ik had alleen echt een moord gedaan voor Elektrostress met 't Metropool, dat móet echt heel erg vet zijn.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:32 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ik vind regendans niet echt lekker uit de verf komen. Misschien mede door de freestyle van sticks, maar vind het een beetje onwennig klinken ofzo.
Eens.quote:Op woensdag 7 februari 2007 02:25 schreef Chrishop het volgende:
Sticks is het ook abolsuut niet eens met het hele zilveren harp gebeuren volgends mij, hij zegt ik heb 4 album gedropt wat aanmoedigins prijs. Hij heeft aan de ene kant gelijk aan de andere kant kom je erg arrogant over op "het grote" publiek. Z'n freestyle mist ook iets inderdaad, het past niet helemaal.
Goed bezig wel.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:12 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hapert ie alleen bij mij constant als een gek, of hebben meer daar last van?quote:
Geen last van, werkt gewoon goed hier..quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:26 schreef S-Two het volgende:
[..]
Hapert ie alleen bij mij constant als een gek, of hebben meer daar last van?
Hier ook.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:26 schreef S-Two het volgende:
[..]
Hapert ie alleen bij mij constant als een gek, of hebben meer daar last van?
Neppert.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:18 schreef HAL9000S het volgende:
Kubus_and_Bang_Bang-Learning_Curve-DIRFIX-2007-PTD
Als albums echt goed zijn koop ik ze wel op vinyl maar dat gaat niet gebeuren met dit album ben ik bang.quote:
geeft niet hoor, ik heb ook moeite met lezenquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:32 schreef ma_jojo het volgende:
http://www.statemagazine.(...)%5Barticleid%5D=2153
Ah ja, zag ik nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:37 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
geeft niet hoor, ik heb ook moeite met lezen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |