ja dat bedoel ikquote:Op zondag 28 januari 2007 23:38 schreef arneaux het volgende:
Op zondag? Maandag lijkt me handiger.
Nee, op 5 februari. Ut is uitgesteld.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:40 schreef Robzilla het volgende:
vandaag zou toch het Kubus en BangBang album uitkomen?
Ik vind ze allebei niet echt boeiend ofzo. De interviewers zijn ook tergend slecht.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:23 schreef Evil_Koekje het volgende:
http://toazted.nl/interview/1013/Kubus.html
2 interviews, die met bang-bang is wel informatief. D'r komt dus een tijdje na The Learning Curve nog een K&BB album.
Dat interview daaronder gaat echt nergens over.
Niet om te bitchen hoor, maar wat heeft dit in godsnaam te maken met Opgezwolle?quote:Op maandag 29 januari 2007 17:56 schreef ma_jojo het volgende:
http://toazted.nl/interview/977/Nick-Simon.html
[afbeelding]
Dit interview is bet0r.
Je bitchtquote:Op maandag 29 januari 2007 18:41 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Niet om te bitchen hoor, maar wat heeft dit in godsnaam te maken met Opgezwolle?
Je bitcht?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:25 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Wat ben jij ook een kansloos wijf. Echt, kun je niet op het Fancy-forum terecht ofzo.
Waar bemoei jij je mee? Als jij toch zo geweldig bent, leg jij me dan even uit wat het te maken heeft met Opgezwolle? Of is het de bedoeling dat elke retard hier een linkje plaatst wat hij grappig vindt zodat we het helemaal niet meer hoeven te hebben over Opgezwolle? Nee, dan kun je beter gewoon doen alsof je het grappig vindt ook al baggert het het topic -dat al ver beneden peil ligt- nog even verder omlaagquote:Op maandag 29 januari 2007 19:28 schreef arneaux het volgende:
Nee misschien moet je s naar jezelf kijken. Je hebt altijd, overal in elk Opgezwolle topic, wel iets te janken.
d-d-d-dikke gek !quote:Op maandag 29 januari 2007 19:34 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee? Als jij toch zo geweldig bent, leg jij me dan even uit wat het te maken heeft met Opgezwolle? Of is het de bedoeling dat elke retard hier een linkje plaatst wat hij grappig vindt zodat we het helemaal niet meer hoeven te hebben over Opgezwolle? Nee, dan kun je beter gewoon doen alsof je het grappig vindt ook al baggert het het topic -dat al ver beneden peil ligt- nog even verder omlaag.
Of snap je me niet als ik geen quote uit een Opgezwolle nummer in mn post zet? En wat weet jij over mijn postgedrag? Jij komt net 2 topics om de hoek kijken!
Hou je gemak nou maar gewoon. Wat maakt het nou uit als er een keer een andere link in het Opgezwolle topic staat?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:34 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee? Als jij toch zo geweldig bent, leg jij me dan even uit wat het te maken heeft met Opgezwolle? Of is het de bedoeling dat elke retard hier een linkje plaatst wat hij grappig vindt zodat we het helemaal niet meer hoeven te hebben over Opgezwolle? Nee, dan kun je beter gewoon doen alsof je het grappig vindt ook al baggert het het topic -dat al ver beneden peil ligt- nog even verder omlaag.
Of snap je me niet als ik geen quote uit een Opgezwolle nummer in mn post zet? En wat weet jij over mijn postgedrag? Jij komt net 2 topics om de hoek kijken!
Als eerste is je complete Duvelduvel-verhaal onzin aangezien dát zeker te maken heeft met Opgezwolle vanwege de vele samenwerkingen en contacten onderling. Nick en Simon hebben geen réét te maken met Opgezwolle en dat heeft dus geen donder te zoeken in dit topic. Daarnaast zeg ik nergens dat het niet grappig is, maar vraag ik gewoon wat het te maken heeft met Opgezwolle. Waarop ik nog steeds geen antwoord heb gekregen trouwens.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:41 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hou je gemak nou maar gewoon. Wat maakt het nou uit als er een keer een andere link in het Opgezwolle topic staat?. DuvelDuvel bestaat ook nog maar amper en wordt ook vermeld in de OP, nog steeds. Bovendien ben jij geloof ik ook niet de aangewezen persoon om te gaan bepalen wat al dan niet grappig is, dat heb je allang bewezen.
En het gaat er niet om of jij door middel van een Opgezwolle quote iets duidelijk wil maken. Het zegt genoeg dat ik 2 topics kom meekijken, dat het me nú al opvalt dat je een jankzak bent. Daarnaast, als jij zon wereldverbeteraar bent zon je hier niet eens opingaan!
En nog wat, er zijn geloof ik genoeg mensen die van Opgezwolle houden, maar ik heb de indruk dat hier zo weinig wordt gepost omdat áls het een keer zijdelings over iets anders gaat, of áls het is een keer niet gaat over incrowdinformatie je wordt afgeblaft als een klein kind. Dat moet ook maar eens ophouden.
Je zou toch moeten weten dat het voor nieuwkomers altijd lastig is, vraag t anders aan James, je kent 'm toch.
Maak jij de hoofden van al die jongens hier weer dolquote:
Mij maakt ze niet dolquote:Op maandag 29 januari 2007 19:56 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Maak jij de hoofden van al die jongens hier weer dol. Arneaux diggt je duidelijk
.
Het hele Duvelverhaal is geen onzin omdat Duvel zelf al heeft aangegeven niet meer met de mannen uit Zwolle te willen samenwerken. En ik snap zelf ook wel dat heel de Niik en Simon niets met Opgezwolle te maken hebben, waar ik trouwens ook dankbaar voor ben, maar ik snap niet waarom je zo fel reageert als er een keer wat anders word gepost.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:47 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Als eerste is je complete Duvelduvel-verhaal onzin aangezien dát zeker te maken heeft met Opgezwolle vanwege de vele samenwerkingen en contacten onderling. Nick en Simon hebben geen réét te maken met Opgezwolle en dat heeft dus geen donder te zoeken in dit topic. Daarnaast zeg ik nergens dat het niet grappig is, maar vraag ik gewoon wat het te maken heeft met Opgezwolle. Waarop ik nog steeds geen antwoord heb gekregen trouwens.
Dat ik een 'jankzak' ben volgens jou ga ik niet eens op in.
Dat mensen hier niet durven te posten kan ik niets aan doen. Dat jij insinueert dat het door mij komt vind ik dan wel weer mooi trouwensOeh! Pas op voor Henkmanz, die is eng!
Gedurende de hele post had je mijn respect tot dat laatste zinnetje. Je moet je kutkop houden over wie ik al dan niet ken --> Daar ben ik dus zélf niet over begonnen omdat ik dit soort dingen wilde voorkomen. Wat Chrishop post heb ik geen donder mee te maken en dat weet jij net zo goed als ik. Maar ik wil toch even applaudiseren voor je geweldige vermogen om ad rem uit de hoek te komen, ook al heb je toch echt de verkeerde persoon.
Je hebt gelijk dat Duvel er niks (méér) mee te maken wil hebben, maar vanwege de samenwerking die plaatsvond is het haast onmogelijk om ze buiten beschouwing te laten. We hebben een paar topics terug de discussie gehad of het nodig was voor elke act een eigen topic te maken en toen is democratisch (dat kan op fokquote:Op maandag 29 januari 2007 20:12 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het hele Duvelverhaal is geen onzin omdat Duvel zelf al heeft aangegeven niet meer met de mannen uit Zwolle te willen samenwerken. En ik snap zelf ook wel dat heel de Niik en Simon niets met Opgezwolle te maken hebben, waar ik trouwens ook dankbaar voor ben, maar ik snap niet waarom je zo fel reageert als er een keer wat anders word gepost.
Heb je ook gelijk in, maar ik zal op inhoudelijke posts, links of wat dan ook niet lullig reageren. Ik kan het slecht hebben dat mensen dit forum gebruiken als een kladblok ofzo. Tuurlijk besef ik dat dit Fok is en dat 90% van de posts hier uit shit bestaat, maar ik neem dan ook m'n recht er wat van te zeggen.quote:En dat ik je een sneer geef betreffende dat kennen slaat natuurlijk op die hele incrowd sfeer die hier hangt. Je kan me niet lopen vertellen dat het hier nou zo gezellig is, of wel?
Fijn om te weten dat dat gewaardeerd wordt.quote:O ja, en wat Chrishop zegt, hoef ik jou niet op af te rekenen, dat klopt, maar doe dat dan ook niet bij andere mensen. En weet je, tof van je dat je er niet vanuit je zelf over wil beginnen, dat siert je.
Prima, wat mij betreft ook.quote:Wat mij betreft is de kous af bij deze, ik heb geen zin om nu met misplaatste krachttermen en toffe johnny gedrag iemand omver te lullen.
Kijk nou eens boven je.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:31 schreef Evil_Koekje het volgende:
Back ontopic anyone? Dit is echt al de zoveelste "rel" in Opgezwolle topics, vecht dat eens uit via PM ofzo...
Ja maar 't is al zo vaak voorgekomen, ik wou 't nog even melden.quote:
Was al gemeld geloof ik, desalniettemin zeer spijtig.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:14 schreef skiczukie het volgende:
http://www.hedon-zwolle.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=99
Dat tweede interviewquote:Op maandag 29 januari 2007 17:23 schreef Evil_Koekje het volgende:
http://toazted.nl/interview/1013/Kubus.html
2 interviews, die met bang-bang is wel informatief. D'r komt dus een tijdje na The Learning Curve nog een K&BB album.
Dat interview daaronder gaat echt nergens over.
En waar is die te beluisteren?quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:26 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik vind Anyone Can Make A Day van K&BB echt heel erg vet, jammer dat 'ie niet op 't album komt.
Ik zie het album niet staan in de luisterpaal.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:26 schreef Evil_Koekje het volgende:
The Learning Curve schijnt op de luisterpaal te staan, maar die is nu down.
Ik wel. Rechtsboven. Ff refreshen en de link die je gaf was correct.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:40 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ik zie het album niet staan in de luisterpaal.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:33 schreef Evil_Koekje het volgende:
Bij mij stopt 'ie met afspelen na 1 nummer.Meer mensen last van?
Nevermind, in IE werkt 't wel.Vanavond maar even luisteren dan.
Als ik dit zo lees zijn ze d'r zelf nogal tevreden over. (laatste alinea)
http://rapidshare.com/fil(...)_make_a_day.mp3.htmlquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:51 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
![]()
Waar is Anyone can make a day te beluisteren
Brandstof heh.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:40 schreef arneaux het volgende:
En nu Spuugdingen, Vloeistof, Stickstof, Microphone Colossus, Buitenwesten, Opgeduveld en de internet tracks nog.
Maargoed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |